loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 599
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

چند كلمه براي آنهايي كه امروز تولدشان است

دوست عزيزي كه 21 شهريور به دنيا آمده اي، تولدت مبارك! شما شخصي با صداقت، مهربان، آماده ي كمك به ديگران، طرفدار سادگي و عاشق صلح و دوستي هستيد. شما هميشه ايده هاي جديد و خلاقانه اي در سر داريد و در انجام هر كاري كه به عهده مي گيريد وسواس زيادي به خرج مي دهيد و بسيار كمال گرا هستيد. شما بايد دمدمي مزاجي و حسادت را از ليست ويژگي هاي شخصيتي خود خط بزنيد تا شخص بهتري باشيد. سالي كه پيش رو داريد فرصت هاي زيادي را در اختيار شما قرار خواهد داد و شانس اين را خواهيد داشت كه روياهاي خود را به واقعيت تبديل كنيد. احتمال سفر به مقصدي دوردست در طول امسال براي شما بسيار زياد خواهد بود. همچنين، در طول اين مدت شما با افراد جديدي آشنا خواهيد شد كه منافع زيادي را براي شما به همراه خواهند داشت و شراكت هاي پربازدهي را مي توانيد با آنها آغاز كنيد. سودهايي كه براي مدتي طولاني در انتظارشان بوده ايد امسال بالاخره به دستتان خواهند رسيد. همچنين معاملاتي كه انجام مي دهيد و پول هايي كه از منابع غيرمنتظره به دستتان مي رسند به بهتر شدن وضع مالي شما كمك قابل توجهي خواهند كرد. با اين همه، شما تنش ها و استرس هايي را نيز تجربه خواهيد كرد و مسائلي از قبيل مخارج غير مترقبه و وضعيت سلامتي برخي از عزيزانتان ذهن شما را به خود مشغول خواهند كرد، اما هيچ مشكل غير قابل حلي سر راهتان قرار نخواهد گرفت. همسرتان شما را در تمام طول سال مورد حمايت و محبت خود قرار خواهد داد و در روزهاي سختي در كنارتان خواهد بود، اما اگر بچه دار باشيد فرزندانتان از سخاوت و مهرباني شما سوء استفاده هايي خواهند كرد كه اصلا براي شما خوشايند نيست. ماه هاي آذر، ارديبهشت و تير بهترين و مهم ترين ماه هاي امسال خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در ايجاد تعامل با ديگران بسيار ماهر هستيد و اين مهارت شما امروز بيشتر از روزهاي ديگر به كارتان خواهد آمد. درك و فراست شما بسيار بالاست و قادر هستيد به طور غريزي افكار، نيازها و خواسته هاي ديگران را بدون اينكه حرفي بزنند و يا كاري كنند، درك كنيد. شما بي هيچ چشم داشتي تجربيات و دانش خود را به ديگران انتقال مي دهيد. البته اين كار شما به سود خودتان نيز هست هرچند كه به آن نيازي نداريد. اطرافيانتان قصد خير شما را درك مي كنند و به شما نزديكتر مي شوند و احترام خاصي براي شما قائل مي شوند. اين ممكن است از جنبه هاي مختلف به نفع شما باشد. رويداد هاي اجتماعي ممكن است موجب آشنايي شما با افراد جديد و دوستي با آنها شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پر از شور و هيجان هستيد و انرژيتان تمامي ندارد. با اين حال ممكن است چيزي در اعماق ذهنتان مانند خوره اعتماد به نفس شما را از بين ببرد. شايد اگر بتوانيد افكار خود را كنترل كنيد و به خودتان انگيزه بدهيد اثر اين انرژي منفي مقطعي و گذرا باشد. زماني كه به دليل اصلي اين منفي نگري پي ببريد مي توانيد خيلي سريع و راحت به آن غلبه كنيد و موقعيت خود را به عنوان يك قهرمان حفظ كنيد. اگر دوستانتان به كمك شما نياز دارند، حتي اگر سرتان شلوغ بود و حوصله نداشتيد هم، روي آنها را زمين نيندازيد. شايد شما تنها كسي باشيد كه مي تواند به او كمك كند. گوش كردن به حرف او زمان چنداني از شما نخواهد گرفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

خلاقيت فعلي شما صحنه اي زيبا به وجود آورده است كه ارزش نگاه كردن را دارد، زيرا به نظر مي رسد كه شما داريد با آزادي كامل و بر اساس روياهايتان زندگي مي كنيد. شما بال هاي خود را گشوده ايد و داريد به سرعت پرواز مي كنيد و پيش مي رويد. البته اين احساسات و تفكرات شما، هر چند به نظر ديگران ناشناخته باشند هم ريشه در واقعيت دارند و اين موضوع باعث مي شود كه شما تماس خود با دنياي واقعي را از دست ندهيد. توانايي شما در ايجاد تعادل بين ماجراجويي و مسئوليت پذيري آگاهانه شما را قادر مي سازد كه بهتر از هميشه به سوي آينده پرواز كنيد. تا مي توانيد بلند بپريد! البته يادتان باشد زمان كافي براي استراحت كردن را نيز در برنامه خودتان قرار دهيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر در حال حاضر در سازماني كار مي كنيد و از كار خود هم بسيار راضي هستيد، ممكن است امروز سازماني كه در آن مشغول به كار هستيد از لحاظ اقتصادي دچار مشكل شود. شايد اين شرايط شما و همكارانتان را شوكه كند ولي قسمت خوب ماجرا اين است كه زود اين موضوع را فهميده ايد و مي توانيد راه حلي اساسي براي آن پيدا كنيد. اين خبر ممكن است تاثير بسيار مخربي بر روي هدفتان بگذارد و مجبور شويد ارزيابي جديدي از هدفتان انجام دهيد. منتظر يك بحث شديد بين خود و همكارانتان باشيد. خونسردي خودتان را حفظ كنيد و مواظب باشيد در شرايط متشنج حرفي نزنيد كه بعدا از گفتن آن پشيمان شويد.

فـال روزانـه - Daily Omen

يكي از اعضاي خانواده تان ممكن است بخواهد براي مدتي نه چندان طولاني، از منزل دور باشد و يا به مسافرت برود. اين موضوع ممكن است شما را مضطرب كند و احساس دلتنگي عميقي شما را آزار دهد. سعي نكنيد كه عزيزتان را از انجام دادن اين كار باز داريد و مانع اين سفر شويد. به او كمك كنيد تا راه خود را پيدا كند و همانطور كه دوست دارد زندگي كند. دلسوزانه به صحبتهايش گوش كنيد و اجازه دهيد كه او خود كارهايش را مديريت كند و كمي مستقل باشد. اين شخص بدون حضور خانواده احساس در مضيقه و تنگنا بودن دارد و اين حس مانع از اين مي شود كه به هر جايي برود و كارهاي خطرناك انجام دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممكن است به دليل استرس، نتوانيد با ديگران ارتباط موثري برقرار كنيد. به احتمال زياد مايل به صحبت كردن با هيچ كسي نخواهيد بود حتي اگر اين شخص بهترين دوستتان يا يكي از اعضاي خانواده تان باشد. اين ممكن است براي شما و اطرافينتان سخت باشد چرا كه كساني كه اطراف شما هستند از شما تقاضاي كمك و يا مشورت در برخي كارها را خواهند داشت و اگر شما به آنها كمك نكنيد كارشان با مشكل روبرو خواهد شد. خونسردي خودتان را حفظ كنيد و سعي كنيد با آرامش شرايط را كنترل كنيد. اين وضعيت موقت است و به زودي مشكلاتتان برطرف خواهد شد. به تنهايي به رستوران برويد و غذاي مورد علاقه تان را ميل كنيد و شب قبل از خواب كتاب بخوانيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر مسائل مالي دارند براي شما به خوبي پيش مي روند ولي به دليل اينكه وضعيت ماليتان ايده آل نيست، نمي خواهيد با كسي در مورد آن صحبت كنيد. به احتمال زياد شما مي خواهيد تصميمي بگيريد كه بر اساس علاقه خودتان باشد و نمي خواهيد تصميمتان تحت تاثير حرف هاي ديگران قرار بگيرد. هر چقدر تلاش كنيد كه تصميمتان را پنهان كنيد يكي از دوستان و يا اعضاي خانواده تان از اين موضوع با خبر مي شود. ممكن است آنها اين موضوع را با حدس و گمان هاي خود بفهمند و شايد خودتان كاري كنيد كه اين موضوع لو برود. به هر حال نبايد هراسان عمل كنيد. آنها شما را درك مي كنند و تلاشي براي مانع شدن در برابر خواسته ي شما نخواهند داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمايل به تنها بودن داريد و به احتمال زياد روزتان را با خواندن كتاب مورد علاقه تان و يا انجام دادن پروژه اي كه مسئوليتش به شما محول شده بگذرانيد. هر چند كه ممكن است اين روش كار كردن زياد موثر نباشد و منجر به موفقيت شما نشود. ممكن است برخي افراد براي صحبت با شما به ديدارتان بيايند و يا برخي از دستگاه هايتان مشكل پيدا كنند و نتوانيد به كارتان ادامه دهيد. ممكن است يك تماس غير منتظره از شخصي دريافت كنيد كه از شما كمك بخواهد و مجبور شويد به كمك او برويد. يك نفس عميق بكشيد و سعي كنيد آرامش خود را حفظ كنيد و با روي خوش با ديگران صحبت كنيد. ممكن است فردا تنها باشيد!

فـال روزانـه - Daily Omen

ممكن است احساس عجيبي داشته باشيد كه چيزي در زندگيتان درست نيست! ريشه اين احساس ممكن است در محله تان باشد و يا مشكل از يكي از دوستان و يا اقوامتان باشد. در هر صورت به احتمال زياد كل روز را به فكر اين موضوع خواهيد بود و فكر كردن به آن شما را رنجور خواهد كرد. بهتر است به كسي كه فكر مي كنيد با او مشكل داريد تلفن بزنيد و يا به ديدار او برويد و مشكل خود را با او حل كنيد. اگر اين كار را نمي كنيد حداقل به فكر راهكاري براي حل اين مشكل باشيد. به احتمال زياد اين مشكل جدي نخواهد بود و مربوط به يكي از دوستان شماست. با تدبير و انديشه مي توانيد به سادگي اين مشكل را حل كنيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممكن است به فكر برنامه ريزي براي رفتن به يك مسافرت باشيد. شما چند ماه گذشته را به سختي كار كرده ايد و بسيار خسته هستيد. به نظر خودتان به استراحت كوتاهي نياز داريد و اين مسافرت مي تواند انرژي از دست رفته شما را بازيابي كند. امسال مي خواهيد مسافرتي متفاوت با ديگر سفرهايتان داشته باشيد مثلا ممكن است بخواهيد به كشورهايي سفر كنيد كه پيشينه ي تاريخي و معنوي دارند. مدت زيادي است كه به خاطر كارهايتان از خانواده و كساني كه دوستشان داريد جدا هستيد. سعي كنيد بيشتر با خانواده وقت بگذرانيد. نسبت به آينده اميدوار باشيد و به ياد داشته باشيد كه بهترين چيزها به سمت كساني مي آيند كه صبر مي كنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سلامتي شما در بهترين وضعيت خود قرار دارد. به احتمال زياد از نظر روحي، جسمي و احساسي بسيار قوي هستيد و انرژي زيادي داريد. شما آماده مصرف اين انرژي فوق العاده ي خود براي رسيدن به تمام هدف هاي مهمتان هستيد. اگر از لحاظ فيزيكي مشكلي برايتان پيش آمده باشد آرزوهايتان به شما كمك مي كنند كه مصدوميت هايتان را زودتر پشت سر بگذاريد و مسير پيشرفت را از سر بگيريد. افزايش درك متقابل شما و كساني كه با آنها ارتباط داريد روابطتان را سرشار از عاطفه و احساس خواهد كرد. از پيروزي هايي كه در گذشته داشته ايد انرژي بگيريد، سعي كنيد شخصيت خود را تغيير ندهيد و همانگونه كه هستيد به راهتان ادامه دهيد و از روزتان لذت ببريد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز علاقه شما به تفكر درباره موضوعات جدي مانع پيوستن شما به ديگران در بازي و تفريح نخواهد شد. حتي اگر وسوسه شويد كه براي ديگران رئيس بازي در بياوريد هم وقتي روحي سبكبال و شاد داشته باشيد نمي توانيد اين كار را براي مدت زيادي ادامه دهيد. شريك شدن در شادي هاي ديگران و لذت بردن از روزتان امروز بيش از رسيدن به هر هدف و برنامه ريزي ديگري مي تواند برايتان مفيد باشد. همه ما لازم داريم كه گاهي بدون اهميت دادن به هيچ چيزي و بي آنكه فكرمان را درگير مسائل و مشكلاتمان بكنيم آزادانه به بازي و تفريح بپردازيم. اگر احساس خشم و استرس مي كنيد بهترين كار ممكن اين است كه به موسيقي روي بياوريد و با صداي بلند همراه با آهنگ ها بخوانيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 73
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 974
  • بازدید ماه : 1269
  • بازدید سال : 2754
  • بازدید کلی : 64010
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی