loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 390
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است

فال روز يكشنبه 24 شهريور - 15 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

امروز به راحتي نمي توانيد ابراز تأسف كنيد، اما بايد ياد بگيريد كه هميشه نمي شود كاملاً خوب و عالي بود. خيلي مهم است كه بدانيد هنوز هم بايد در يك زمينه هايي پيشرفت كنيد. اگر امروز جايي مجبور به عذرخواهي شديد، اين عذرخواهي بايد از ته دل تان باشد و نه فقط به حرف. براي اين كه با احساسات تان عجين شويد بايد لحظه اي صبر كنيد و پيام هاي ظريفي را كه پشت كلمات بي پايان نهفته است بشنويد. شايد عجيب به نظر برسد، اما اگر قبول كنيد كه شما هم يك جاهايي اشتباه مي كنيد، شما را به ديگران نزديك تر خواهد كرد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

امروز دوست داريد روي خبرهاي خوش تمركز كنيد و كاري به احساسات نامطمئن نداشته باشيد. حتي اگر ذهن تان مدام به ترس هاي ناگفته ي درون تان برگشت، باز هم بايد روي عوامل مثبت تمركز كنيد. حق داريد كه نگران باشيد، اما اگر فكر كنيد به تنهايي مي توانيد از پس همه ي مشكلات بربياييد فقط همه چيز بدتر خواهد شد. براي اين كه به تحولات پايدار دست پيدا كنيد بايد راه تعامل با ديگران را باز بگذاريد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

امروز ممكن است خيلي حرف بزنيد، اما اين پر حرفي شما فقط يك وسيله است تا به كمك آن ضعف هاي احساسي خود را بپوشانيد. به نظر مي رسد آن قدرها هم كه ديگران فكر مي كنند اعتماد به نفس نداريد، اما دليلي هم وجود ندارد كه حقيقت را پنهان كنيد. به جاي اين كه سعي كنيد ديگران را با هوشمندي خود تحت تأثير قرار دهيد، فقط كافي است درباره ي احساسات تان صادق باشيد. انعطاف پذيري دروني شما باعث خواهد شد كه چيزهاي جديد ياد بگيريد. فقط يادتان باشد گاهي هم سكوت كنيد و حرف هاي ديگران را بشنويد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

امروز شايد به اين نتيجه برسيد كه ديگران همه ي ماجرا را به شما نمي گويند و اين طرز فكر ممكن است براي تان مشكل ساز شود. اگر ديگران حرفي براي گفتن نداشته باشند ترس هاي تان چند برابر خواهد شد، اما شايد اين خودتان هستيد كه باعث چنين رفتاري از جانب آن ها مي شويد. به جاي اين كه براي نشان دادن علاقه ي خود مدام سوال هاي مختلف بپرسيد، بايد دل تان را به دريا بزنيد و ابتدا كمي از ماجراهاي خودتان را براي آن ها بگوييد. بهترين و سريع ترين راهكاري كه جواب مي دهد اين است كه نقطه ضعف هاي تان را برملا كنيد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

بهتر است كمي از توجه به احساسات شخصي خود بكاهيد. درست است كه براي شروع يك كار جديد بايد اعتماد به نفس داشت، اما اگر براي به دست آوردن اين اعتماد به نفس بيش از حد روي خودتان متمركز شويد آن وقت مشكل درست خواهد شد. براي اين كه تعادل را حفظ كنيد بايد كمي هم به دوستان و آشنايان تان توجه كنيد. به شما توصيه مي شود كه حتي اگر گرداننده ي صحنه ي نمايش هستيد، به ديگران هم اجازه دهيد كه سهمي در اين قضيه داشته باشند. به آن ها فرصت دهيد تا بدرخشند و به اين ترتيب خصلت بخشندگي خود را به نمايش بگذاريد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

حتي اگر ديگران به شما بگويند كه داريد كار درست را انجام مي دهيد، باز هم اين گفته ي آن ها شما را قانع نخواهد كرد. يكي از مشكلات امروزتان اين است كه در هر تصميمي دچار ترديد مي شويد و خرابي به بار مي آوريد. از يك ديد شخصي به اين قضيه نگاه نكنيد، بهتر است همه چيز را بي طرف بررسي كنيد. خودتان را بخشي از فرآيند برزگ تري كه در جريان است ببينيد تا كمتر احساس تنهايي كنيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

اكنون احساس مي كنيد هر چيزي كه بيافرينيد حتي اگر كاربردي نباشد حتماً از نظر زيبايي شناختي كامل است. اما به شما توصيه مي شود كه كارهاي خود را با توجه به نظرات ديگران ارزش يابي كنيد. حتي اگر با نقدهاي تند و تيز مواجه شديد اشكالي ندارد، زيرا از همين نقدها مي توانيد درس هاي مهمي بگيريد. براي اين كه بفهميد چه چيزهايي ممكن است بايد آن ها را انجام دهيد و ببينيد چه مي شود.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

اكنون به هيچ وجه تمايل نداريد در گفتگوها و فعاليت هاي سطحي و بي مورد شركت كنيد، زيرا به نظرتان اين چيزها شما را از پرداختن به امور ارزشمند باز مي دارد. امروز هم يكي از آن روزهايي است كه فشار زندگي بالاست، اما نمي خواهيد كه خودتان دستي در اين فرآيند داشته باشيد. اعمال كنترل ممكن است در نهايت به همان چيزي ختم شود كه مي خواهيد از آن فرار كنيد. به شما توصيه مي شود كه آستين ها را بالا بزنيد و شروع كنيد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

شايد روزتان را با خيال راحت شروع كنيد، اما ممكن است يك نفر كاري كند كه باعث واكنش شديد شما شود. بهتر است اگر اذيت مي شويد اين احساس خود را پنهان نكنيد، زيرا با پنهان كردن فقط به تشديد آن كمك كرده ايد. اكنون اصلاً توصيه نمي شود كه احساسات تان را سركوب كنيد. چيزي را كه اذيت تان مي كند با ملايمت توضيح دهيد، به اين ترتيب طرف مقابل تان هم مي فهمد و آرامش برقرار خواهد شد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

نمي خواهيد بگذاريد كه احساسات تان بين شما و آرزوهاي تان قرار بگيرد، اما روياهاي تان ممكن است شما را به جايي كه نبايد بكشانند. خوشبختانه اين قابليت را داريد كه روياهاي غير واقعي خود را زير سوال ببريد، آن ها را به بحث بگذاريد و از ديگران نظر خواهي كنيد. بايد به اندازه ي كافي اطلاعات جمع كنيد تا هم كارآمدي تان زياد شود و هم در طولاني مدت موفق تر شويد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

شايد ديگران احساس كنند كه كارآمدي شما نسبت به قبل كم شده است. ايده آل هاي بسياري در سر داريد و مي خواهيد كه همه چيز عالي باشد، اما بايد بدانيد كه روياهاي رنگارنگ شما حد و حدودي دارند. اين قدر تخيلي نباشيد، سعي كنيد همين زيبايي هايي را كه پيش پاي تان وجود دارد ببينيد. بايد ياد بگيريد تا دير نشده حقيقت را درك كنيد.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز تصميم داريد كه در موقعيت هاي پيچيده سريع وارد عمل شويد، حتي اگر برنامه ي از پيش تعيين شده اي نداشته باشيد. البته از آن آدم هايي نيستيد كه بي فكر عمل مي كنند، اما امروز طوري شده كه ممكن است بدون در نظر گرفتن پيامد يك چيز نسبت به آن واكنش سريع نشان دهيد. گاهي بهتر است قبل از هر چيزي ابتدا انتخاب هاي تان را اولويت بندي كنيد. تصميم گيري هاي مهم را به زماني اختصاص دهيد كه بتوانيد به عواقب كارتان هم فكر كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 44
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1030
  • بازدید ماه : 1325
  • بازدید سال : 2810
  • بازدید کلی : 64066
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی