loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 452
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

چند كلمه براي آنهايي كه امروز تولدشان است

دوست عزيزي كه 22 شهريور به دنيا آمده اي، تولدت مبارك! شما شخصي بلندپرواز، با وقار، مستقل و مهربان هستيد. شما در محل كارتان از موقعيت خوب و احترام بالايي برخوردار هستيد و پيشرفت حرفه ايتان به راحتي شكل مي گيرد. با اين حال شما ولخرج و سلطه جو نيز هستيد و بايد سعي كنيد كه اين صفات منفي را از شخصيت خود خط بزنيد. امسال دوره ي بسياري خوبي از زندگي شما آغاز خواهد شد و با موفقيت هاي بسيار همراه خواهد بود و اوضاع در بيشتر طول سال به كامتان خواهد بود. آنهايي كه در زمينه هنر و فعاليت هاي خلاقانه فعال هستند امسال موفقيت هاي بسياري را تجربه خواهند كرد و شهرت و اعتبار زيادي را به دست خواهند آورد. كمك هاي مالي و عاطفي كه از خانواده و دوستان خود دريافت مي كنيد به رشد حرفه اي شما كمك قابل توجهي خواهند كرد. امسال همچنين دوره ي بسيار خوبي براي سرمايه گذاري در املاك و مستغلات خواهد بود. فرزندانتان با موفقيت ها و رفتار خوب خود باعث افتخار شما خواهند شد. سفر تفريحي يا زيارتي به مقصدي دور دست به احتمال زياد در برنامه ي امسال شما جاي خواهد داشت. اگر هنوز مجرد هستيد زمستان امسال خودتان را براي ورود عشق به زندگيتان آماده كنيد، اين بار همه چيز با دفعات قبل فرق خواهد داشت. ماه هاي آبان، اسفند و خرداد بهترين ماه هاي سال خواهند بود و با اتفاقات مهمي همراه خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز زمان زيادي را به انجام يك پروژه ي شخصي اختصاص خواهيد داد كه در نهايت از نتيجه ي آن هم رضايت نخواهيد داشت. شايد حتي تا نيمه هاي كار پيش برويد و بعد آن را نيمه كاره رها كنيد. اين موضوع چنان ناراحتتان خواهد كرد كه براي مدتي اعصابتان از هدر رفتن زحماتتان بهم خواهد ريخت. خودتان را زياد ناراحت نكنيد، اين اتفاق براي بزرگترين هنرمندان نيز پيش مي آيد. يك بار ديگر كارتان را شروع كنيد و تلاشتان را از سر بگيريد، شايد اين بار از نتيجه راضي باشيد. شما مسئول شاد كردن ديگران نيستيد، به ديگران هم اجازه ندهيد كه با ناراحتي هايشان انرژي شما را كم كنند. قرار نيست شما سنگ صبور همه باشيد و تمام انرژي منفي آنها را به خود جذب كنيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اعضاي خانواده تان در مورد يك سفر دسته جمعي با هم صحبت خواهند كرد، اما هر يك از حاضرين در اين جمع يك مقصد مختلف را براي اين سفر در نظر دارد. شايد حتي بين آنها بحث در بگيرد و دلخوري هايي پيش بيايند. شايد بهتر باشد هر كسي جايي را پيشنهاد بدهد و همه به اين مقاصد احتمالي فكر كنند و پس از چند روز تصميمتان را نهايي كنيد. عجله كنيد، تابستان دارد تمام مي شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همه در حال بحث و درگيري بر سر مسائل بي اهميت و پيش پا افتاده هستند. هرچند شما اغلب در هر بحثي مي توانيد جانب خودتان را پيدا كنيد، اما امروز فكر مي كنيد حق با هيچ يك از طرفين نيست. همه دارند از كاه كوه درست مي كنند، پس خودتان را از اين بحث ها دور نگه داريد. امروز كمي عصبي هستيد. اين حالت تا چند روزي طول مي كشد اما در نهايت به كمك ارتباطات بيشتر به ديگران، به حالت قبل باز مي گرديد. با شريك زندگي تان به مشكل برخورده ايد، سعي كنيد كمي از او دور بمانيد. مطمئنا در تنهايي هر دوي شما به اشتباهات تان پي خواهيد برد. احساساتي كه شما در حال حاضر تجربه مي كنيد، مي تواند نشانه اي از يك تغيير مثبت بزرگ در آينده اي نزديك باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شروع هايي تازه و فرصت هايي نويد بخش به طوري كاملا غير منتظره سر راه شما قرار خواهند گرفت كه شايد برخي از آنها دربرگيرنده ي سفر به سرزميني دوردست باشند. جنبه ي ماجراجوي وجودتان بسيار هيجان زده و مشتاق به نظ ر مي رسد، اما بخش ديگر وجودتان كه به ثبات و سكون علاقمند است سعي در بازداشتن شما دارد. فكر نكنيد كه همين حالا بايد دست به كار شويد. قبل از هر كاري تمام اطلاعات لازم را به دست بياوريد و خيلي منطقي تصميم گيري كنيد. امروز خبرهاي نگران كننده اي در رابطه با مسائل مادي به گوشتان خواهند رسيد. نگران نباشيد، اوضاع به آن بدي كه به نظر مي رسد هم نيست.

فـال روزانـه - Daily Omen

به دست آوردن مبلغي قابل توجه به صورت كاملا غير منتظره درهاي جديدي را به روي شما باز خواهد كرد و ممكن است تصميم بگيريد تغييراتي جدي را در زندگي خود آغاز كنيد. شايد بخواهيد به خانه اي بهتر نقل مكان كنيد يا بخواهيد رابطه ي عاطفي خود را به يك زندگي مشترك تبديل كنيد. تغييرات معمولا نگران كننده و گاه وحشتناك هستند. تعلل نكنيد و به حرف قلبتان گوش كنيد. اگر برنامه ي خاصي براي روز تعطيلتان نچيده ايد همين حالا دست به كار شويد و تفريحات مورد علاقه تان را در برنامه ي خود جاي دهيد. تابستان دارد تمام مي شود و بايد از روزهاي باقي مانده از آن به بهترين نحو ممكن استفاده كنيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

خودتان را براي مشاهده ي برخي تغييرات مثبت در روابط خود مشاهده كنيد. اگر پاي يك شراكت تجاري در ميان باشد يك توافق جديد بين شما و طرف مقابلتان زمينه ساز موفقيت ها و پول بيشتر براي شما خواهد بود. اگر يك رابطه ي عاطفي در كار باشد همه چيز آنقدر خوب پيش خواهد رفت كه ممكن است تصميم بگيريد رابطه ي خود را وارد مرحله ي جديدي كرده و جديتر كنيد. هر رابطه ي جديدي هم كه امروز آغاز شود خيلي خوب پيش خواهد رفت. يكي از دوستان شما دارد روزهاي سختي را مي گذراند و به تازگي مشكل بسيار بزرگي را از سر گذرانده است. سعي كنيد امروز به ديدن او برويد و يا حداقل با او تماس گرفته و كمي با هم صحبت كنيد. به او يادآوري كنيد كه تنها نيست.

فـال روزانـه - Daily Omen

آيا اين اواخر به فكر نقل مكان بوده ايد؟ مهاجرت به سرزمين هاي دوردست و يا شايد شهرهاي آرامتر ذهن شما را به خود مشغول كرده است و فكر مي كنيد كه اين نقل مكان مي تواند براي انجام كارهاي هنري الهام بخش شما باشد و يا فرصت رسيدگي بيشتر به معنويات و مسائل شخصيتان را براي شما فراهم كند. اگر در اين تصميم خود جدي هستيد اكنون زمان بسياري خوبي براي عملي كردن آن مي تواند باشد، پس از فرصت خود به خوبي استفاده كنيد و تصميم نهاييتان را بگيريد. طبق معمول امروز در خانه يك دنيا كار براي انجام دادن هست و شما اصلا حال و حوصله ي كار كردن را نداريد. هيچ اشكالي ندارد! امروز را به خودتان استراحت بدهيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خودتان را براي به وجود آمدن برخي تغييرات در خانه تان آماده كنيد. شايد بخواهيد تغيير دكوراسيون بدهيد، وسايل جديدي براي خانه تان خريداري كنيد و يا بخشي از خانه تان را تعمير و بازسازي كنيد. اين تغييرات هر چه كه باشند با وجود زحمت زيادي كه برايتان دارند و ريخت و پاش هايي كه ايجاد مي كنند نتايج بسيار مثبتي خواهند داشت. امروز شخصي كه براي شما بسيار عزيز و قابل احترام است ممكن است در وضعيت دشواري گرفتار شده باشد. اجازه ندهيد حساسيت زيادتان كنترل رفتارتان را در دست بگيرد و اگر اين شخص از روي عصبانيت و ناراحتي چيزي گفت يا رفتار تندي كرد به دل نگيريد. وضعيت او را درك كرده و به رفتار هميشگي و همراه با مهرباني خود ادامه دهيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوست داريد كه خودتان را مدام با كارهاي مختلف درگير كنيد و تمام مدت در فعاليت و جنب و جوش باشيد، اما اين را هم بدانيد كه خستگي بيش از اندازه مي تواند در دراز مدت شما را فرسوده كند. براي تغيير روحيه، سعي كنيد كه گل و گياهان بيشتري را به خانه و محيط كار خود اضافه كنيد. براي كارهايتان نيز يك برنامه دقيق بچينيد و طبق آن پيش برويد تا استرس به سراغ تان نيايد. شما مي توانيد با كمي تلاش، به آنچه در ذهن تان مي گذرد، برسيد. اين روزها زمان بيشتري را براي خود و علاقمندي هايتان بگذاريد، حتي اگر به قيمت جدا شدن از شريك زندگي تان باشد. اين كار به نفع هر دوي شما تمام مي شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از طريق يكي از اعضاي نزديك خانواده و يا همسايه هايتان اخبار فوق العاده اي به دستتان خواهند رسيد. اين اخبار ممكن است در ارتباط با ماديات و يا فرصت تازه اي كه در نزديكي هاي خانه تان به وجود آمده است باشد. شايد در يك فعاليت اجتماعي كه در ارتباط با موضوعات مورد علاقه ي شماست حضور پيدا كنيد. تماس هاي تلفني زيادي بايد برقرار كنيد و تماس هاي زيادي هم بايد بگيريد تا براي كاري كه قرار است در آينده ي نزديك انجام دهيد برنامه ريزي كنيد. ديداري غير منتظره با يكي از دوستانتان شما را درگير احساسات و مشكلات فعلي او خواهد كرد، پس خودتان را براي ناراحتي و نگراني هاي احتمالي آماده كنيد و در مورد برداشت هاي شخصيتان چيزي نگوييد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از طريق يكي از دوستانتان فرصتي براي داشتن درآمد بيشتر براي شما فراهم خواهد شد. شايد يك نفر ديگر كه ماه تولدش با شما يكي است هم در اين ماجرا نقشي داشته باشيد. شايد اين پروژه موقتي و كوتاه مدت باشد، اما دانش و اطلاعات جديدي را در اختيار شما قرار خواهد داد كه زمينه ساز راه اندازي يك كسب و كار پرسود خواهند بود. امروز كارهاي زيادي در خانه هست كه بايد انجام شوند و به احتمال زياد مهمان هاي ناخوانده اي به خانه تان خواهند آمد. سعي كنيد صبح كمي زودتر بيدار شويد و به كارهايتان رسيدگي كنيد تا بتوانيد تمام بعدازظهر و امشب را همان طوري كه خودتان دوست داريد بگذرانيد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز براي شما روز شروع هاي تازه است. موفقيت هاي گذشته به شما اعتماد به نفس تازه اي بخشيده اند و در كنار آن حس خوش بيني، شور و اشتياق به آينده را در شما زنده كرده اند. به زودي به يك مسافرت خواهيد رفت و فرصت پيشرفت تحصيلي نيز برايتان فراهم خواهد شد. روابط عاطفيتان نيز در حال حاضر دارند خوب پيش مي روند و شرايط فعلي نويد بخش آينده اي بسيار خوب براي شما است. امروز كمي به خودتان رسيدگي كنيد، لباس هاي جديد براي خودتان بخريد يا خودتان را به يك ماساژ يا پاكسازي صورت دعوت كنيد. لباس هاي مرتب و شيك بپوشيد و همه را با ظاهر جذاب خود غافلگير كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 45
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1031
  • بازدید ماه : 1326
  • بازدید سال : 2811
  • بازدید کلی : 64067
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی