loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 417
11 زمان : 1399:2

فال روزانه ، فال چيني

23 تير 1398
فال روزانه براي متولدين فروردين ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين فروردين ماه

شما معمولاً به دليل راحت گرفتن زندگي در نزد ديگران محبوب هستيد اما به ياد داشته باشيد كه هميشه خوش قلب ها نيز ممكن است دچار استرس و فشار زندگي شوند. بيش از حد به ديكران ميدان ندهيد و اجازه ندهيد كه در زندگي شما دخالت كنند. شايد اين افراد بخواهند خوش بيني شما نسبت به آينده را كمرنگ كنند. مراقبت چنين افرادي باشيد. اگر مردم از شما عبور مي كنند و شما را ناديده مي گيرند، بهتر است كه عكس العمل نشان ندهيد تا بيشتر از هميشه قوي به نظر برسيد. به خودتان اجازه عصباني شدن يا كلافگي را ندهيد، زيرا ديگران ارزش عصبانيت شما را ندارد. اگر متاهل هستيد، به زودي بچه دار خواهيد شد. اين بچه مي تواند دنياي شما را زيباتر كند و موفقيت ها و خوش شانسي هاي زيادي را با خود به زندگي شما بياورد.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

امروز خودتان را به آرامش دعوت كنيد. شايد به يكباره همه مشكلات دست به دست هم بدهند كه شما را نااميد كنند. وارد بحث هاي غير منتظر نشويد و خودتان را درگير نكنيد. اين بحث و جدل هاي بي مورد تنها انرژي شما را مي گيرد، در حالي كه هيچ سود و منفعتي نخواهد داشت. انرژي زياد شما به يك برنامه ريزي دقيق نيز نياز دارد تا در راه درستي خرج شود. پس مراقب باشيد كه انرژي خود را هدر ندهيد، زيرا مي توانيد با بكارگيري آن به موفقيت نزديك تر شويد. براي پيش بردن اهداف و كارهاي تان با خانواده خود بيشتر در ارتباط باشيد و از مشورت با آنها استفاده كنيد. اگر ديد مثبتي به آينده داشته باشيد كارهايتان بهتر از قبل پيش خواهد رفت. به فرزندان خود بيشتر توجه كنيد و پاي درد و دلشان بنشينيد. سعي كنيد كه با آنها دوست باشيد و تا جاييكه مي توانيد دركشان كنيد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين خرداد ماه

ممكن است در محل كار افرادي وجود داشته باشند كه بخواهند كار شما را مختل كنند و يا در نزد رئيس خود شيريني كنند. بهتر است كه به اين افراد حقير توجه نكنيد، زيرا توجه به آنها تمركز شما را در كار از بين مي برد. شايد خودتان هم هنوز ندانيد كه از زندگي چه مي خواهيد. امروز زمان آن است كه در مورد علايق و روياهاي خود فكر كنيد و حتي آنها را با ديگران به اشتراك بگذاريد. سعي كنيد كه از رژيم هاي غذايي سالم تري استفاده كنيد و هر ماه وضعيت بدني خود را چك كنيد. اگر چاق هستيد با دكتر خود براي يك رژيم غذايي مناسب و ورزش مناسب مشورت كنيد. نسبت به آينده و زندگي مشترك بيش از قبل فكر كنيد و خودتان را درگير تحصيل و شغل نكنيد

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين تير ماه

امروز براي شما و همكارانتان در محل كار روز پرفشاري خواهد بود. بيش از حد خيال بافي نكنيد و كمي هم دست به عمل بزنيد. شما در مواقع حساس بسيار هوشمندانه عمل مي كنيد و بيش از حد احساساتي نمي شويد. همين امر باعث مي شود كه بهترين تصميمات را بگيريد. تا جاييكه ديگران در تصميم گيري هايشان از شما مشورت مي گيرند. بهتر است براي آرامش بيشتر، امروز را در خانه خود سپري كنيد. لحظات آرامي كه در خانه داريد مي تواند روح شما را دوباره سرشار از عشق كند. اگر مجرد هستيد، شانس اينكه امروز همسر آينده خود را ملاقات كنيد وجود خواهد داشت. پس سعي كنيد كه با ظاهر مرتب و آراسته اي بيرون برويد. اما از شخصيت واقعي خود فاصله نگيريد. امروز روز خوش شانسي شما خواهد بود. پس با ديد مثبت و پر انرژي به كارهايتان برسيد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين مرداد ماه

اگرچه كه ارزش هاي جهان هميشه براي همگان يكسان و پايدار نيست، اما ماهيت شما هم به همان گونه تغيير پذير است. موفقيت واقعي در زندگي زماني حاصل مي شود كه با خودتان روراست باشيد. مطمئن باشيد كه اتفاقات بسيار بد براي شما پيش نخواهد آمد و تعادلي كه اكنون در زندگي داريد، از بين نمي رود. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بيشتر از قبل بخشنده و مهربان باشيد. امروز افرادي بر سر راه شما قرار مي گيرند كه در موقعيت آينده شما نقش خواهند داشت. پس تا جايي كه مي توانيد هوشيارانه عمل كنيد. زمان هايي را با خودتان به تنهايي سپري كنيد و در مورد افكار و علايق خود بيشتر از قبل فكر كنيد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين شهريور ماه

اگرچه كه ارزش هاي جهان هميشه براي همگان يكسان و پايدار نيست، اما ماهيت شما هم به همان گونه تغيير پذير است. موفقيت واقعي در زندگي زماني حاصل مي شود كه با خودتان روراست باشيد. مطمئن باشيد كه اتفاقات بسيار بد براي شما پيش نخواهد آمد و تعادلي كه اكنون در زندگي داريد، از بين نمي رود. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه بيشتر از قبل بخشنده و مهربان باشيد. امروز افرادي بر سر راه شما قرار مي گيرند كه در موقعيت آينده شما نقش خواهند داشت. پس تا جايي كه مي توانيد هوشيارانه عمل كنيد. زمان هايي را با خودتان به تنهايي سپري كنيد و در مورد افكار و علايق خود بيشتر از قبل فكر كنيد.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين مهر ماه

برنامه ريزي هاي تان نبايد به قدري سخت باشد كه نتوانيد از پس آنها بر بياييد. امروز فكر كنيد كه همگي قابل اعتماد هستند و به ديگران اعتماد كنيد و حس بدبيني را در خود برطرف كنيد. زيرا به آن نياز داريد. به قدرتي كه داريد تكيه كنيد. علايق شما باعث ايجاد خلاقيت خواهد شد و همين خلاقيت باعث مي شود كه بيشتر از قبل بدرخشيد. امروز مي توانيد با سخنراني در جنع بدرخشيد و تحسين ديگران را بر بيانگيزيد. شايد دلخوري بين شما و همسرتان پيش آمده باشد كه بهتر است خودتان براي رفع آن پيش قدم شويد. متانت و صبوري دو عامل مهم در موفقيت شما مي باشند. پس آنها را حفظ كنيد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين آبان ماه

امروز بايد بيشتر مراقب مصرف داروهاي تان باشيد. سعي كنيد كه برنامه هاي خود را به تاخير نيندازيد، زيرا در نهايت بايد آنها را جبران كنيد كه همين امر كار شما را سخت مي كند. بيشتر مراقب بدن خود باشيد. شايد قصد داشته باشيد كه در آينده پولتان را پس انداز كنيد اما بهتر است پس انداز را از همين امروز شروع كنيد. علاقه و احساس قلبي شما بيشتر از آنچه كه خودتان فكر كنيد ارزشمند است. خودتان را براي اشتباهاتي كه در روابط با دوستان داشته ايد سرزنش نكنيد. شما انساني مهربان و خونگرم هستيد. مطمئن باشيد كه امردز نتيجه مهرباني و حسن نيستتان را از جهان خواهيد گرفت.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين آذر ماه

پيشنهادات هوشمندانه به شما اجازه مي دهد كه بتوانيد كمي جلوتر از جايي كه الان هستيد را ببينيد. كاري را كه شروع كرده ايد مرور كنيد و نگاهي به آن بياندازيد. شرايط ناخوشايند مي تواند نتايج مثبتي را پيش روي شما قرار دهد، كافي است كه كمي خوش بين باشيد. نتايجي كه به دست مي آوريد براي شما كمي ناخوشايند است، اما در هر حال اميد خود را از دست ندهيد. امروز قراردادهايي خواهيد بست كه براي شما بسيار خوش يمن است. اما سعي كنيد كه منافع طرف مقابل را نيز در نظر بگيريد. مديريت روابط بيشتر در دست شماست، بد نيست كه امروز كمي بيشتر به همسرتان ميدان بدهيد و از او نيز نظرخواهي كنيد. او حرف هاي زيادي براي گفتن خواهد داشت كه شما متوجه بسياري از مسائل مي كند.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين دي ماه

شايد زندگي شما بيش از حد بدون هيجان باشد. به طوري كه به راحتي مي توانيد آينده آن را حدس بزنيد. اين موضوع نشان مي دهد كه بيش از حد خسته و كلافه هستيد و نمي دانيد كه چه مي خواهيد. به قلبتان رجوع كنيد و مروري بر روي علايق خود داشته باشيد. امروز بهترين روز براي شروع يك ورزش جديد است تا انرژي و انگيزه را دوباره به شما بازگرداند. مراقب باشيد كه بيش از حد زمان تان را صرف استفاده از موبايل و تكنولوژي هاي ديگر نكنيد. با اين كار خستگي بدني بيش از حد به شما غلبه مي كند. پاهاي شما بسيار پر قدرت و پر انرژي هستند. تنها راه تخليه انرژي از آنها اين است كه در ورزش آنها را به كار بگيريد. در مورد تحصيل فرزندانتان كمي بيشتر مراقب باشيد و سعي كنيد كه نيازهايشان را جويا شويد و امكانات لازم را برايشان فراهم كنيد

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين بهمن ماه

امروز روز خوش شانسي است و مي توانيد زمان بيشتري را به تنهايي با خودتان برقرار كنيد. از هواي تازه استفاده كنيد و سعي كنيد كه روح و جسمتان را جان تازه ببخشيد. خوراكي هاي سالم و مفيد مصرف كنيد. موقعيت هاي پر فشار و استرس آور در خانه و محل كار ممكن است كه اتفاقات جديدي را در زندگي شما رقم بزند. صبر و بردباري باعث موفقيت شما خواهد شد. امروز بهتر است كه توقع خود را از ديگران پايين بياوريد و از آنها بيش از مطالبه نداشته باشيد. اين كار باعث مي شود كه ديگران از شما فاصله بگيرند و علاقه اي به گذراندن وقت در كنار شما نداشته باشند .

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 23 تير 1398

- فال روزانه در روز 23 تير 1398 براي متولدين اسفند ماه

امروز بهترين روز براي آغاز دوباره است. شما امروز كاملا مي دانيد كه چه چيزهايي درست هستند و مي توانند به شما كمك كنند تا به علايق خود و روياهايتان دست پيدا كنيد. تمركز خود را نسبت به كارهايي كه داريد معطوف كنيد و بيش از حد وارد مسائل حاشيه اي نشويد. انرژي امروز شما مي تواند براي خريد كردن و يا فروشندگي نيز مفيد باشد و باعث شود كه مشتريان زيادي را پيدا كنيد كه با قيمت مناسبي از شما خريد كنند و به سود شما كمك كند. شايد عصر امروز اتفاقي بيفتد كه شما را وادار به تصميم گيري كند. بهتر است كه عجولانه رفتار نكنيد و در صورت امكان با ديگران نيز مشورت كنيد تا بهترين تصميم را بگيريد. اگر مجرد هستيد، زمان مناسبي است كه به كيس هاي مورد نظر فكر كنيد و علايق و ويژگي هاي آن ها را مورد بررسي قرار دهيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 66
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 1353
  • بازدید سال : 2838
  • بازدید کلی : 64094
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی