loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 297
11 زمان : 1399:2

فال روزانه دوشنبه 20 خرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/3/20

دوست عزيزي كه 20 خرداد به دنيا آمده اي، تولدت مبارك!

شما شخصيتي منحصر بفرد داريد و با وقار، جسور، پر انرژي، واقع بين، متواضع و مذهبي هستيد. با اين همه مشكلات در نگرش شما وجود دارند كه بايد براي بهتر شدن شخصيتتان روي آنها كار كنيد. امسال بايد به سلامت خود بيشتر توجه كنيد، چون خيلي بيشتر از هميشه دچار سرماخوردگي، دل درد و بيماري هاي كوچكي از اين قبيل خواهيد شد. شايد سلامت والدينتان در اواخر سال نگراني هايي برايتان ايجاد كند. اگر در گذشته سرمايه گذاري هايي انجام داده باشيد، امسال اين سرمايه گذاري ها به مرحله ي سوددهي خواهند رسيد. براي به دست آوردن سود بيشتر در املاك بازار سهام سرمايه گذاري كنيد، اما عجله كردن در اين مورد برايتان مضر خواهد بود. براي پيشرفت در زمينه ي حرفه اي بايد از مقامات بالاتر و افراد باتجربه كمك بگيريد تا چيزهاي جديدي را ياد بگيريد كه به بهتر شدن عملكرد حرفه اي شما كمك خواهند كرد. اگر با همكاران خود مشكلي داريد به جاي اين كه احساساتي شده و رفتاري تهاجمي از خود نشان دهيد، سياست به خرج دهيد. امسال از درگير شدن با عشقتان به شدت خودداري كنيد و براي بهتر شدن رابطه ي خود به يك سفر رمانتيك برويد. امسال به هيچ وجه ازدواج به شما توصيه نمي شود. آبان، دي، بهمن و تير بهترين ماه هاي سال هستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين فروردين

اگر خانواده تان دور از شما زندگي مي كنند و نسبت به آنها احساس دلتنگي مي كنيد امروز مي توانيد روي دوستانتان براي جبران اين كمبود و دلتنگي استفاده كنيد. خواهيد ديد كه برايشان بسيار عزيز هستيد و از اهميت بالايي برخوردار هستيد. امروز ممكن است براي شما با چالش ها و تنش هايي همراه باشد. مواظب باشيد كه با بي احتياطي هاي خود يك رابطه نسبتا دوستانه را به يك جنگ علني تبديل نكنيد. حرف هايي كه مي شنويد و رفتارها و كارهاي اطرافيان را زياد به خودتان نگيريد. بحث هايي كه صورت مي گيرند را به عنوان چالش هايي كه با غلبه بر آنها قوي تر خواهيد شد در نظر بگيريد. سعي نكنيد از موقعيتي كه برايتان پيش آمده است فرار كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين ارديبهشت

شما در كودكي بسيار دوست داشتني بوده ايد و هنوز هم اين كودك دوست داشتني در درونتان زنده است، چه اصراري داريد كه اين احساسات زيباي كودكانه كه باعث محبوبيت شما در نزد همه مي شوند را سركوب كنيد؟! امروز در قلب شما تنشي ايجاد شده است كه رهايي از آن چندان ساده به نظر نمي رسد. شما احساس مي كنيد كه ديگران زياد خوب به حرفهايتان گوش نمي كنند و نمي توانيد به راحتي با آنها ارتباط برقرار كنيد. اگر مي خواهيد كه ديگران افكار و ايده هايتان را درك كنند بايد سعي كنيد توضيحات بيشتري در مورد آنها بدهيد تا بتوانيد پيام خودتان را منتقل كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين خرداد

شما امروز تمام توانايي هاي لازم براي فكر كردن و رسيدگي به مشكلاتي كه اين چند وقت اخير ذهنتان را به خود درگير كرده بوده اند را در اختيار داريد. عملگرايي و مهارت هاي فوق العاده تان به شما كمك خواهند كرد تا به مشكلاتي كه زندگي را به خودتان و عزيزانتان سخت كرده اند غلبه كنيد. امروز از آن روزهايي است كه شما آرام و قرار نداريد و اين طور به نظرتان مي رسد كه همه كارها خيلي بيش از آنچه لازم است و شما تحملش را داريد طول مي كشند. تمام سعيتان را بكنيد كه خودتان را با جريان امور هماهنگ كنيد. اينقدر نسبت به اين كه كارها سر وقت انجام شوند حساسيت نداشته باشيد؛ كيفيت انجام كار خيلي از سرعت آن مهمتر است.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين تير

خانواده تان دارند همه نفري تلاش مي كنند تا شما را وادار كنند در برخي نقشه هاي دراز مدت خود تجديد نظر كنيد. در واقع مشكل اينجاست كه نيازهاي عزيزانتان دارند تغيير مي كنند و شما هنوز نتوانسته ايد راه حلي مناسب براي كنار آمدن با اين شرايط جديد پيدا كنيد. جنگيدن يا نجنگيدن، مسئله اين است! امروز بين يين و يانگ درون شما يك كشمكش سخت پيش آمده است، از طرفي جنبه آرام وجودتان يك چيز مي گويد و از طرفي ديگر هم جنبه مردانه و جنگجوي وجودتان يك چيز مي گويد. براي غلبه به اين كشمكش بايد از اقدامات عجولانه خودداري كنيد و از اين كه اجازه دهيد تحريك هاي يك نفر باعث شوند رفتاري تهاجمي به خود بگيريد جلوگيري كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين مرداد

امروز بدون شك در آينده ي زندگي عاطفي شما به شدت تأثيرگذار خواهد بود. ترديدهايي كه امروز داريد، به ويژه آنهايي كه به احساساتتان مربوط مي شوند، باعث خواهند شد كه پيش از هر گونه تصميم گيري جدي همه چيز را يك بار ديگر از نظر بگذرانيد. آيا بايد راهتان را به همين شكل ادامه دهيد يا به عقب بازگشته و اشتباهات خود مورد بررسي قرار داده و جبران كنيد؟ اين مهم ترين سؤالي است كه در حال حاضر بايد پاسخ دهيد. اصلا عجله نكنيد و هر چقدر كه لازم است به خودتان وقت بدهيد. شما امروز تمركز بسياري روي اهداف خود داريد، اما بايد مواظب باشيد كه به پايان رساندن يك كار هدف اصليتان نباشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين شهريور

امروز شما خودتان را با تمام اتفاقات اطرافتان درگير مي كنيد و وجودان از انرژي لبريز است. همچنين سعي داريد روي روابطتان با اطرافيان خود كار كنيد. با اين همه بايد مواظب باشيد كه چه در خانه و چه در محل كار خودتان را بيش از اندازه درگير مسائل ديگران نكنيد و كارهايشان را به جاي آنها انجام ندهيد. به جاي اين كه خودتان را بيش از اندازه درگير و خسته كنيد، به اين فكر كنيد كه چطور مي توانيد خودتان را به عنوان عضوي از گروهي كه در آن هستيد ثابت كنيد. امروز ممكن است هر لحظه به سوي تفنگتان پريده و بي جهت ديگران را نشانه بگيريد و به آنها حمله كنيد، مواظب باشيد اين انرژي دروني خود را تحت كنترل در بياوريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين مهر

امروز بين اعضاي خانواده تان درگيري هايي به وجود آمده اند و شما در اين فكر هستيد كه آيا بايد خودتان را درگير اين تنش ها كنيد يا دور ايستاده و دخالت نكنيد. هر كاري كه مي خواهيد بكنيد، فقط جانب هيچ كس را نگيريد. شما در راه رسيدن به اهدافتان حالتي تهاجمي گرفته و آماده ايد تا هر كاري كه در ليست وظايف امروزتان باشد را به بهترين كل ممكن انجام دهيد. به نظر شما هيچ چيزي در رابطه آينده تان وابسته به اما و اگرها نيست و تنها كافي است چيزي را بخواهيد و در راه رسيدن به آن تلاش كنيد تا آن را به دست بياوريد. با اين همه حواستان باشد كه خودتان را بيش از اندازه هم خسته نكنيد، تازه اول هفته است و بايد توان خود را تا آخر هفته حفظ كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين آبان

امروز بايد هر طور كه شده استرس موجود در زندگيتان را كاهش داده و از نگراني به خاطر هيچ و پوچ خودداري كنيد. امروز شما بالاخره اين فرصت را خواهيد داشت كه بفهميد چه چيزي باعث اين درگيري هاي ذهني و مشكلات شده اند. امروز شايد تا حدودي احساس اضطراب و نگراني داشته باشيد و نتوانيد آرام يك جا بنشينيد. در حال حاضر شما داريد به طور همزمان با كارهاي زيادي دست و پنجه نرم مي كنيد و به يك باره انگار همه اين كارها دارند وارد مراحل حساس و بحراني مي شوند. متاسفانه ديگران توجه چنداني به وضعيت فعلي شما ندارند و نسبت به نيازهاي شما حساسيت چنداني نشان نمي دهند، پس روي هيچ كسي به غير از خودتان حساب باز نكنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين آذر

امروز افراد مغرور و از خود راضي بايد مواظب باشند با شما در نيفتند چون شما به هيچ وجه حاضر نيستيد با آنها كنار بياييد و در برابرشان تسليم شويد. با اين همه مواظب باشيد خودتان را با اين رفتار تهاجمي به دردسر نيندازيد. امروز شما قلبي سخاوتمند داريد و كمك كردن به ديگران و آوردن لبخند به لب هاي آنها براي شما يك نياز است. بگذاريد خورشيد درونتان بتابد و روشنايي وجودتان نصيب ديگران نيز بشود، در چنين روزي اين اقدامات شما قطعا مورد تحسين و توجه ديگران قرار خواهند گرفت. با تشويق هاي ديگران و انرژي مثبتي كه از آنها دريافت مي كنيد حال خودتان هم خيلي بهتر خواهد شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين دي

امروز شما براي پيش رفتن به سوي اهدافتان كاملا آماده ايد و نيرويي از درون شما را به برخاستن و پيشروي دعوت مي كند. به اين غريزه خود توجه كنيد و دست به كار شويد. شما انرژي بسيار زيادي را براي به راه انداختن كارها و برنامه هايتان در رابطه با پروژه هايي كه در دست انجام هستند در اختيار داريد. البته كليد اصلي موفقيت شما اولويت بخشيدن به انجام و تكميل كارها و پروژه هايي است كه قبلا آغاز كرده بوديد، پيش از آن تا جاي ممكن از شروع هر پروژه ديگري خودداري كنيد. امروز ممكن است يك دعواي اساسي بين شما و يكي از والدينتان راه بيفتد. فراموش نكنيد كه تحت هر شرايطي به پدر و مادر خود احترام بگذاريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين بهمن

امروز به ويژه در رابطه با مسائل عاطفي ممكن است با مخالفت هايي از جانب ديگران مواجه شويد. ديدن رفتار تند طرف مقابلتان احساسات ناخوشايندي را در شما ايجاد مي كند و باعث مي شود احساس ضعف و بي اهميت بودن به شما دست بدهد. اين كه شما به دنبال آرامش، عدالت و هماهنگي باشيد برخلاف آنچه بعضي ها فكر مي كنند به معناي ضعف شما نيست و چيزي از ارزش هايتان كم نمي كند؛ اين ويژگي ها در واقع نقاط قوت شما هستند. در محل كارتان كارها كمي سخت تر از هميشه پيش مي روند و مشكلات همچون گره هايي كور به نظر مي رسند، كمي حوصله به خرج دهيد تا همه مشكلات را حل كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه دوشنبه 98/3/20 مخصوص متولدين اسفند

شما در دنبال كردن و تكميل پروژه ها و كارهايي كه به عهده تان هستند فوق العاده عمل مي كنيد، اما در مرحله شروع عملكردتان چندان تحسين برانگيز نيست. امروز فرصت فوق العاده اي است تا ثابت كنيد كه اين تصور ديگران در مورد شما اشتباه است. شما قدرت بسياري در اختيار داريد كه به شما كمك مي كند در شروع هر كاري به صورت كاملا موفقيت آميز عمل كنيد، از اين انرژي كه در اختيارتان قرار گرفته استفاده كنيد و كارهايي كه مدت ها قصد شروعشان را داشته ايد ولي فرصتي برايتان پيش نمي آمده است را آغاز كنيد. در رابطه عاطفيتان بايد مواظب باشيد روي نقطه ضعف هاي طرف مقابلتان دست نگذاريد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 3046
  • بازدید کلی : 64302
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی