loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 266
11 زمان : 1399:2

فال روزانه ، فال چيني

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين فروردين ماه

اگرچه ممكن است گاهي اوقات سردرگم شويد اما خوشبختانه امروز سردرگمي نخواهد داشت. حتي اگر مي خواهيد پول خود را براي سرگرمي و مسافرت خرج كنيد، سعي كنيد بهترين نوع آن را انجام دهيد و به مكان هاي شيك و لوكس برويد. منتظر هزينه هاي غير منتظره نيز باشيد. اگر در مورد ذخيره كردن پول جدي برخورد نمي كنيد، اكنون زماني است كه بعد از تفريح، آنچه را كه داريد نگه داريد و به فكر باشيد.

بيش از حد روي ديگران حساب باز نكنيد و به خودتان تكيه كنيد. شايد بهتر است كمي بيشتر در پول خرج كردن خود دقت كنيد. روابط دوستانه شما احساس رضايتتان را بر مي انگيزد و امروز خبرهاي خوبي از طرف دوستان دريافت خواهيد كرد. شايد قواي بدنيتان كمي تحليل رفته باشد. بهتر است زماني را به استراحت اختصاص دهيد. نزد خانواده تان برويد و آنها را ملاقات كنيد. اين كار به شما و آنها انرژي زيادي خواهد داد.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

امروز براي شما روز خوش شانسي است تا بتوانيد از روتين معمولي و روزانه خود خارج شويد. ممكن است بيش از حد با ديگران مهربان و بخشنده رفتار كنيد، مخصوصا در مورد بچه ها و حيوانات خانگي. كاري كه بايد انجام دهيد، اين است كه سعي كنيد هيجان را به زندگي وارد كنيد. توانايي شما مي تواند زندگي را هيجان انگيز تر از قبل كند. هر چقدر كه مي توانيد بيرون از خانه بازي و تفريح كنيد.

امروز از لحاظ كاري بيشتر از هميشه پر انرژي خواهيد بود و هيچ كس نمي تواند شما را عصبي كند. شما بسيار دير عصباني مي شويد، اما زماني كه عصباني شويد هيچ كس جلودار شما نخواهد بود. پس سعي كنيد آرامش خود را حفظ كنيد. مي توانيد مشكلات كاري را با راه هاي كاربردي، هرچه سريعتر حل كنيد. ممكن است دوستتان شما را از انجام كاري باز بدارد. از پيشنهاد او استقبال كنيد. خبرهاي خوبي در راه است.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين خرداد ماه

سعي كنيد هميشه سحرخيز باشيد. امروز روزي است كه نبايد از مسئوليت هاي مهم شانه خالي كنيد. ممكن است بيش از حد تحت تأثير ديگران قرار بگيريد، اما در نهايت از رفتار آنها راضي نباشيد، پس خيلي زود به ديگران اعتماد نكنيد. سعي كنيد كه شب، خواب آرامي داشته باشيد. گاهي اوقات هيچ كاري نكردن بهتر از هركاري است.

اگر احساس خستگي مي كنيد، سعي كنيد براي مدتي همه چيز را كنار بگذاريد و به خودتان برسيد. اين كار براي شما فوايد زيادي خواهد داشت و تحسين ديگران را نيز برمي انگيزد. در محل كار تلاش هاي شما نتيجه خواهد داد و مي توانيد ارتقاي شغلي بگيريد. اگر تصميم به جدايي از شريك زندگي تان يا طلاق از او را داريد، بهتر است دست نگه داريد. زيرا همه چيز بهتر از قبل پيش خواهد رفت. چه ازدواج كرده باشيد و چه مجرد باشيد، شخصي را ملاقات مي كنيد كه با ديدنش ضربان قلب تان بالا خواهد رفت.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين تير ماه

امروز روز خوش شانسي است. رفتار خوب شما باعث مي شود كه ديگران با شما احساس نزديكي داشته باشند. گاهي اوقات لازم است كه گوشه اي بس

نشينيد و منتظر باشيد كه عشق و محبت از سوي ديگران به سمت شما پرتاب شود. اين كه تصميم بگيريد در هيچ راي و نظري مشاركت نكنيد، يك كار اشتباه است. براي ايجاد بهبودي در زندگي خود دست به تلاش بزنيد.

مطمئن باشيد تمام نااميدي هايي كه در دل تان به وجود آمده، به علت بي دقتي هاي شماست. بيش از حد روياسازي نكنيد و سعي كنيد كمي واقع بين تر باشيد. ممكن است كه دلتان بخواهد كمي به گذشته و دوران بچگي خود برگرديد. در پروژه هاي كاري خود كمي بيش از حد تاخير كرده ايد كه باعث نارضايتي كارفرماي شما شده است. سعي كنيد به تعهدات تان بيشتر وفادار باشيد و نسبت به همسر و كودكان توجه بيشتري را اعمال كنيد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين مرداد ماه

امروز براي شما يك روز شلوغ است، اما بهتر است كه نظم كارهاي خودتان را از دست ندهيد. امروز زماني ايده آل براي انجام دادن كارهاي خاص است. صرف يك شام آرام مي تواند بسيار رمانتيك باشد. شايد دلتان بخواهد امشب بيشتر از هميشه بيدار بمانيد. يك دوست به پيشنهاد عالي شما نيازمند است.

شايد امروز اوضاع به گونه اي باشد كه باعث ناراحتي و استرس شما بشود. سعي كنيد كه بيشتر از هميشه غذا بخوريد تا انرژي تحليل رفته خود را به دست آوريد. بهتر است كمي در منزل خود هارموني ايجاد كنيد. اجازه ندهيد مشكلات به بدتر از اينكه هستند تبديل شوند. روابط دوستي خود را گسترش دهيد. در كارتان ثابت قدم باشيد. فردي به زندگي شما خواهد آمد كه برايتان خوش شانسي مي آورد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين شهريور ماه

امروز براي شما يك روز شلوغ است، اما بهتر است كه نظم كارهاي خودتان را از دست ندهيد. امروز زماني ايده آل براي انجام دادن كارهاي خاص است. صرف يك شام آرام مي تواند بسيار رمانتيك باشد. شايد دلتان بخواهد امشب بيشتر از هميشه بيدار بمانيد. يك دوست به پيشنهاد عالي شما نيازمند است.

شايد امروز اوضاع به گونه اي باشد كه باعث ناراحتي و استرس شما بشود. سعي كنيد كه بيشتر از هميشه غذا بخوريد تا انرژي تحليل رفته خود را به دست آوريد. بهتر است كمي در منزل خود هارموني ايجاد كنيد. اجازه ندهيد مشكلات به بدتر از اينكه هستند تبديل شوند. روابط دوستي خود را گسترش دهيد. در كارتان ثابت قدم باشيد. فردي به زندگي شما خواهد آمد كه برايتان خوش شانسي مي آورد.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين مهر ماه

احساس نااميدي داشتن يكي از احساس هايي است كه براي بيشتر افراد پيش مي آيد و فايده آن اين است كه باعث مي شود، بيشتر از قبل مستقل باشيد. براي شما بسيار راحت است كه با ديگران ارتباط موثر برقرار كنيد. افراد زيادي را وارد زندگيتان كنيد. قطعا امروز در يك جمع عمومي با صحبت هاي زيبايتان خواهيد درخشيد و بازخوردهاي خوبي از ديگران خواهيد گرفت. ممكن است در زندگي كاري شما كمي موانع به وجود بيايند كه كاملا طبيعي است. حمايت دوستان و وفاداري آنها به شما ثابت خواهد شد و ديگر مي توانيد روي كمك آنهاحساب كنيد. حتي اگر در كشمكش هاي سخت گير افتاده باشيد، سعي كنيد كه رضايت آنها را جلب كنيد. بدون تلاش نمي توانيد به رفاه اقتصادي برسيد صبر خودتان را بيشتر از هميشه نشان دهيد. روابط بسيار خوبي از لحاظ عشقي و خانوادگي براي شما ديده مي شود.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين آبان ماه

ممكن است كمي خودتان را انكار كنيد و فكر كنيد كه با پنهان كردن خودتان از ديگران مي توانيد طعم واقعي زندگي را بچشيد. اما كار شما صد در صد اشتباه است مشكل اصلي ما هدر دادن پول نيست، بلكه هدر دادن زمان بيشتر آسيب زننده است. ممكن است با كسي در ارتباط باشيد كه به زمان شما بيشتر اهميت بدهد.

زندگي عشقي شما ثابت و بدون هيجان است. شايد بهتر است كه ايده هاي خلاقانه را در آن به جريان بياندازيد. به دنبال روابط دوستانه جديدتري باشيد كه ارزش شما را در رابطه حفظ كند. كارهاي روتين شما امروز پاداش خواهند گرفت. سعي كنيد كه از لحاظ فرهنگي كمي بيشتر زندگي خود را ارتقا بخشيد و هميشه به دنبال پيشرفت باشيد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين آذر ماه

سعي كنيد كه نااميدي هاي شخصي و دروني خود را بيش از حد جدي بگيريد. اگر اين كار را كنيد قطعا دچار سختي ها و مشكلات زيادي خواهيد شد. يك ديدگاه همراه با آرامش و همچنين سرگرم كننده مي تواند كليد موفقيت شما باشد و باعث شود كه جلو از همه بايستيد. سعي كنيد كه با ديگران بيشتر از هميشه خوشگذراني كنيد. امروز خطر عفونت براي شما وجود دارد. در مورد هر چيزي كه ميخوريد نهايت دقت را به خرج دهيد. نسبت به روابطي كه داريد نيز بيشتر دقت كنيد. كسي كه با او در ارتباط هستيد ممكن است هيچگونه عشقي را به روح شما تزريق نكند و به عنوان يك عابر بانك از شما استفاده كند. بهتر است او را كنار بگذاريد. شخصيت رمانتيك شما باعث مي شود كه نزد همه جذاب به نظر برسيد. زماني كه وارد كاري مي شويد با تمام عشقتان آن كار را انجام دهيد.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين دي ماه

انرژي امروز شما باعث مي شود كه به سمت بردباري بيشتر حركت كنيد. امروزمان عالي است كه با درون خود ارتباط بيشتري برقرار كنيد. اعتماد به شما احساس آرامش مي دهد. اگر در حال دفاع كردن از موقعيت كاري خود هستيد يا چيزي به شما آسيب زده نگران نباشيد. مشكلات به زودي رفع خواهد شد .بهتر است به داشته هاي تان فكر كنيد. خيلي چيزها در اين لحظه مي تواند رخ دهد، بعضي از آنها خوب هستند و بعضي از آنها بد. سعي كنيد كه قسمت تاريك زندگي خود را فراموش كنيد و از قسمت روشن آن لذت ببريد. اگر به دنبال شخصي ميگرديد كه ادامه زندگي خود را با او سپري كنيد، نهايت دقت را به خرج دهيد. ممكن است يكي از اطرافيان شخصي را به شما معرفي كند. بهتر است حقيقات لازم را در مورد او به عمل بياوريد. شايد بخواهيد تغييري در زندگي و تصميم گيري هايتان ايجاد كنيد كه فكر بدي هم نيست. اما سعي كنيد بيشتر با عقل جلو برويد. شما در خانواده هميشه براي ديگران اولويت داريد، مخصوصا براي فرزندانتان.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين بهمن ماه

افراد قوي كه دوست دارند همه چيز را كنترل كنند معمولاً افراد موفقي خواهند بود. ممكن است در مورد بعضي چيزها كج فهمي، تاخير يا حتي احساس نامني را پيدا كنيد. هر چيزي كه هماهنگي زندگي شما را برهم مي زند، را كنار بگذاريد. افرادي كه هميشه مدير و بالادستي هستند، مي توانند نسبت به تغييرات روحي شما كم طاقت باشند. امروز ممكن است از نظر احساسي كمي آسيب ببينيد. قدرت بالاي شما همگان را به سمت شما جذب مي كند. غريزه دروني شما بسيار دقيق عمل مي كند، اما هيچ كنترلي بر آن را در اختيار شما قرار نمي دهد. از نظر تجارتي و زندگي شغلي موقعيت خوبي پيدا خواهيد كرد. در مقابل رفتارهاي بد ديگران بيش از حد سريع و نامناسب عكس العمل نشان ندهيد. مراقب تغذيه خود باشيد و از غذاهاي بيش از حد چرب دوري كنيد. سبزيجات بيشتري مصرف كنيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 18 تير 1398

- فال روزانه در روز 18 تير 1398 براي متولدين اسفند ماه

زماني كه كسي احساس اضطراب و ناراحتي داشته باشد، ممكن است از نظر احساسي ديگران را تحت تاثير خود قرار دهد و به شارژ شدن نياز داشته باشد. امروز عالي براي پيشرفت كردن در كار است. بيش از حد زمان زيادي را به توجه كردن به ديگران اختصاص ندهيد. مراقب كساني كه دوستشان داريد باشيد.

در محل كار زمان بسيار خوبي است كه بلند پروازي هاي تان را به نمايش بگذاريد. اما ريسك هاي آن را تا جايي كه مي توانيد كاهش دهيد تا امنيت آن بالا برود. شما قادر خواهيد بود كه از نظر اقتصادي اموالتان را به خوبي مديريت كنيد و مشكلات مالي را خيلي سريع حل كنيد. شايد كمي غذاي شما افزايش پيدا كرده باشد. بهتر است آن را كنترل كنيد و از نظر روابط اجتماعي بيشتر عمل كنيد تا اينكه حرف بزنيد و شعار بدهيد. يك هديه كوچك به دست شما خواهد رسيد كه بسيار برايتان دلنشين خواهد بود و شما را سرشار از عشق خواهد كرد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 1373
  • بازدید سال : 2858
  • بازدید کلی : 64114
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی