loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 298
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است

فال روز يكشنبه 17 شهريور - 8 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

شايد امروز بخواهيد يكي از همكاران تان را قانع كنيد و به او بگوييد كه تمايل به حفظ اسرار داريد. اگر چه قصد بدي نداريد، اما فعل و انفعالات كهكشاني را از نظر دور نكنيد. امروز ماه كامل به دوازدهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي اسرار وارد مي شود و پيام هاي مغشوشي را به شما خواهد فرستاد، شايد حتي اسرارتان فاش شود. درست است كه وقتي مي خواهيد حقيقت را بگوييد احساس ناراحتي به شما دست مي دهد، اما براي اين كه در روابط تان به تعادل برسيد بهتر است از همان ابتدا اصل صداقت را رعايت كنيد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

معمولاً ترجيح مي دهيد كاري كنيد كه راحتي تان حفظ شود، اما امروز مشتاقانه به دنبال يك ماجراجويي جديد هستيد. اكنون صورت فلكي حوت به يازدهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي روابط اجتماعي وارد شده است، پس مي توانيد يك نظر انتهاي تونل را ببينيد و تصويري از آن سوترها در ذهن تان بسازيد. دست به كار شويد و ببينيد كه شانس چه چيزي را براي شما رقم مي زند. يادتان باشد كه آينده منتظر شماست، فقط بايد جرأت به خرج دهيد و قدم در آن بگذاريد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

اكنون صورت فلكي حوت به دهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي اهداف كاري وارد شده است، به همين خاطر به هر طرف كه نگاه مي كنيد فرصت هاي كاري را مي بينيد كه به انتظار نشسته اند. خوشبختانه فرصت هايي پيش پاي تان قرار گرفته كه مي توانيد تقريباً در هر يك از آن ها مهارت هاي تان را به نمايش بگذاريد. اكنون بايد انتخاب هاي تان را محدود كنيد، نه اين كه بيهوده دور خودتان بچرخيد. بعضي از فرصت ها آن قدر خوب به نظر مي رسند كه مي توانيد همين الآن نتيجه ي مثبت آن ها را در ذهن مجسم كنيد. اما يادتان باشد كه هنوز راه درازي در پيش داريد، پس فعلاً حساب و كتاب نكنيد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

هيچ كدام از خوش زباني هاي اطراف تان نمي تواند شما را از مسيري كه در پيش گرفته ايد منحرف كند، مگر اين كه پشت آن چه گفته مي شود نمايي از منطق هم نهفته باشد. اكنون صورت فلكي حوت در نهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي فلسفه مي درخشد، پس شايد لازم باشد كه موضع تان را ثابت كنيد، يعني از ايده آل هاي والاي خود سخن بگوييد. از كارهايي كه در حال حاضر توانايي انجام آن ها را داريد فهرستي تهيه كنيد، منظور آن دسته از كارهايي است كه شما را به هدف تان نزديك تر مي كند. اگر مي خواهيد روياهاي تان را به واقعيت تبديل كنيد بايد افكارتان را نيز به حقيقت نزديك تر سازيد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

امروز ممكن است بين خواسته هاي شما و يكي از نزديكان تان مثلاً يك دوست يا شريك زندگي تفاوت هاي بنيادي پيدا شود. به نظر مي رسد كه كار كردن با ديگران امروز براي تان چندان ساده نيست. اكنون صورت فلكي حوت به هشتمين خانه در طالع شما يعني خانه ي منابع تقسيم شده وارد شده، پس به نفع تان است كه با ديگران مشاركت كنيد. شايد حتي مجبور شويد كه از بحث هايي كه باورهاي عميق شما را خدشه دار مي كنند خودتان را كنار بكشيد. اما فرار كردن كمكي به بقاي روابط تان نمي كند. به جاي اين كه از حقيقت گريزان باشيد، لحظه اي صبر كنيد و آن را با كمال ميل در آغوش بكشيد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

امروز عاقل تر از آن هستيد فقط با در اختيار داشتن پاره اي از حقايق به جانبداري از يك طرف دعوا دست بزنيد. اكنون فعل و انفعالات كهكشاني طوري رقم خورده كه به شما توصيه مي شود نسبت به طرف مقابل تان مهربان تر باشيد. موضوع بحث چيز ساده اي نيست كه بتوانيد فقط با اتكا به قوانين با آن روبرو شويد. شايد بهتر باشد به كساني كه به اندازه ي شما عاقل نيستند كمكي بكنيد. براي اين كه فاصله اي را كه بين شما و طرف مقابل تان افتاده از ميان برداريد بايد او را ببخشيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

شايد تلاش امروزتان براي اين كه فقط مطابق عقل پيش برويد بي نتيجه باشد. اكنون صورت فلكي حوت به ششمين خانه در طالع شما يعني خانه جزييات وارد شده است و به شما يادآور مي شود كه اگر به روياهاي تان توجه كنيد نتيجه ي بهتري خواهيد گرفت. به قوانين موجود فقط به عنوان راهنما نگاه كنيد، اما اجازه ندهيد كه همين قوانين دست و پاي شما را ببندد. اگر مي دانيد كه مي خواهيد در قدم بعدي چه كار كنيد ديگر پرسش كردن لزومي ندارد، فقط بايد آستين ها را بالا بزنيد و دست به كار شويد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

شايد نتوانيد براي مدتي از كار فارغ شويد، از اين رو به شما پيشنهاد مي شود كه خلاقيت تان را در حوزه ي كاري به كار ببنديد. ديگر معني ندارد كه از فرمول هاي قبلي براي رسيدن به موفقيت استفاده كنيد يا اين كه نقشه ي ديگران را به كار ببنديد. اكنون صورت فلكي حوت به پنجمين خانه در طالع شما يعني خانه ي بازي و تفريح وارد شده ، پس بد نيست وظايف روزمره ي خود را كمي هيجان انگيز كنيد. در مسير پيش برويد و بگذاريد كه كودك درون تان خودش را بروز دهد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

به نظر مي رسد كه يك طوفان احساسي در راه است و شما از آن آگاهي كامل نداريد. اكنون صورت فلكي حوت به چهارمين خانه در طالع شما يعني خانه ي شرايط خانوادگي وارد شده، پس ممكن است دچار اشتباه شويد و به خودتان بقبولانيد كه همه ي اعضاي خانواده شاد هستند و مشكلي ندارند. در حالي كه همه چيز وارونه است، به نظر مي رسد كه يكي از نزديك ترين آدم ها به شما دارد تلاش مي كند تا مشكلات اش را پنهان كند. به جاي اين كه صورت ظاهر قضايا را ببينيد، بهتر است زمان بگذاريد تا بفهميد كه پشت هر لبخندي چه چيزهايي نهفته است. قلب تان را به روي كساني كه دوست شان داريد باز كنيد تا روابط تان با آن ها عميق تر شود.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

امروز به خاطر جريان هاي مخالف كهكشاني احساس بي ثباتي مي كنيد، در حالي كه ترجيح مي دهيد روي زمين سفت گام برداريد. اكنون لازم است كه نسبت به وضعيت خود آگاه باشيد و يك نقشه ي خوب در اختيار داشته باشيد. صورت فلكي حوت سومين خانه در طالع شما يعني خانه ي محيط پيراموني را دچار تزلزل كرده، به همين خاطر نمي توانيد به راحتي مسيرتان را پيدا كنيد و جهت گيري نماييد. اما يادتان باشد كه دليلي براي اين همه تلاش وجود ندارد. در عوض به جريان هاي كهكشاني اطمينان كنيد تا شما را در زمان معين به مقصد برسانند.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

اكنون صورت فلكي حوت دومين خانه در طالع شما يعني خانه ي اوضاع مالي را مه آلود كرده است، پس شايد امروز مديريت امور مالي براي تان چالش برانگيز شود. با اين كه پاسخ همه ي پرسش هاي پيش رو را نمي دانيد، اما مي توانيد اين جريانات را پشت سر بگذاريد. درست زماني كه به كمك احتياج داريد كسي به سراغ تان خواهد آمد كه مشكل تان را حل كند. اگر راه حل خوبي به نظرتان نمي رسد نگران نباشيد، مي توانيد به يك دوست يا يك مشاور مالي اطمينان كنيد تا مسير را به شما نشان دهد. نگذاريد كه غرور بيجا مانع رسيدن تان به موفقيت شود.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

اكنون ماه كامل به نشانه ي شما وارد شده و ممكن است خيال پردازي هاي تان از حد مجاز فراتر رود. حتي شايد شرايط طوري پيش برود كه مديريت روابط تان به سختي ممكن شود. در هر صورت بايد سعي كنيد كه يك ديدگاه منطقي نسبت به روياهاي تان داشته باشيد و گرفتار شدت احساسات نشويد. بهتر است در حال حاضر هيچ تصميم دراز مدتي نگيريد و اين گونه تصميمات را به روز ديگري موكول كنيد. به شما توصيه مي شود كه همه ي نگراني هاي تان را دور بريزيد و از حالا لذت ببريد.


نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 77
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 3186
  • بازدید کلی : 64442
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی