loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 380
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است

فال روز دوشنبه 25 شهريور - 16 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

اكنون صورت فلكي سرطان به چهارمين خانه در طالع شما يعني خانه ي امنيت وارد شده، از طرف ديگر مريخ نهمين خانه يعني خانه ي ماجراجويي ها را به جنب و جوش درآورده است. اما اگر امروز نتوانيد فرصتي براي بيرون رفتن از منزل پيدا كنيد ممكن است خيلي ناراحت شويد، زيرا به هيجانات دلخواه تان نخواهيد رسيد. بسيار تمايل داريد كاري انجام دهيد كه شما را به ناشناخته ها نزديك كند. اين اشتياق شما ستودني است، اما به شما توصيه مي شود قبل از اين كه خودتان را براي هر نوع ماجراجويي اي آماده كنيد، بهتر است نقشه اي در ذهن تان داشته باشيد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

ممكن است در يك لحظه آن قدر سرتان شلوغ شود كه حتي نتوانيد نفس بكشيد. به خاطر انجام وظايفي كه امروز به عهده ي شماست كمي احساس نگراني مي كنيد. اگر بتوانيد يك برنامه ي كاربردي تنظيم كنيد و طبق آن پيش برويد، آن وقت انجام وظايف تان به راحتي ممكن مي شود. ممكن است در ارتباط با يك موقعيت به ترديد بيفتيد كه چه كار بايد انجام دهيد، اما به شما توصيه مي شود كه به نداي درون تان اطمينان كنيد و بگذاريد كه عقل سليم در اين مسير راهنماي شما باشد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

اين روزها به فكر يك تغيير اساسي در شيوه ي زندگي تان هستيد. صورت فلكي سرطان يك استعداد غير طبيعي براي شما به ارمغان آورده كه مي توانيد به واسطه ي آن حتي دوردست ها را ببينيد. اما همين يك نظر ديدن آينده به دردتان نمي خورد، از شما انتظار مي رود كه مستقيماً وارد عمل شويد. يادتان باشد كه ديگر لزومي ندارد از نو همه چيز را تحليل كنيد، مقاصدتان را اعلام كنيد و بعد آستين ها را بالا بزنيد و دست به كار شويد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

اصلاً فكرش را هم نكنيد كه امروز كس ديگري را در انجام كارها با خودتان همراه سازيد. با اين كه به شدت دل تان مي خواهد ديگران را هم در كارتان شريك كنيد، به شما توصيه مي شود كه به تنهايي اين كار را انجام دهيد. شايد انجام تك نفره ي كارها چندان براي تان خوشايند نباشد، اما بهتر از اين است كه با يك فردي كه به درد اين كار نمي خورد همراه شويد. ابتدا بايد زمينه را مهيا كنيد و كمي ديرتر كه به منابع كافي دست پيدا كرديد به سراغ كسي برويد كه بتواند به طرز مناسبي از اقدامات شما حمايت كند.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

امروز احساس مي كنيد كه بايد كمي كناره بگيريد و به روياهاي تان فكر كنيد. يادتان باشد حتي اگر وظايفي داريد كه بايد انجام شان دهيد، باز هم اين نياز خود را به عقب نشيني از كارها عملي كنيد. خيلي وقت ها هوشمندانه ترين راهكار اين است كه روياهاي تان را كنار بگذاريد، اما پرداختن آن ها امروز نتيجه ي مثبت خواهد داشت. حتي اگر تمايل داريد مدام به آينده نگاه كنيد، بايد به طريقي توجه تان را روي همين لحظه اي كه در آن هستيد قرار دهيد. براي اين كه قدرت بيشتري به دست آوريد به شما توصيه مي شود كه گذشته ها را دور بريزيد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

اگر چه تمايل داريد كه به دوردست ها برويد و روياهاپردازي هاي اين چنين كنيد، به شما توصيه مي شود كه توجه و انرژي خود را روي وظايف تان قرار دهيد. سعي كنيد موضوع گفتگوهاي تان را محدود كنيد تا بتوانيد ارتباط بهتر و سازنده تري داشته باشيد و مقاصدتان را واضح تر توضيح دهيد. يادتان باشد كه درباره ي خيال پردازي هاي تان حرف نزنيد، حتي اگر به نظرتان جالب و وسوسه كننده هستند. براي اين كه بهترين هاي تان را به نمايش بگذاريد بايد اول از همه اولويت هاي تان را مشخص كنيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

مي خواهيد به هر كسي كه مي شناسيد به طريقي كمك رساني كنيد، اما امروز همه ي تلاش تان اين است كه به خودتان اهميت دهيد. شايد اين موضوع براي تان خوشايند نباشد، اما گاهي هم لازم است كه آدم ها خودخواه باشند و به خودشان فكر كنند تا به اين ترتيب بهتر بتوانند از داشته هاي شان به ديگران كمك كنند. دليلي ندارد كه اين همه به خودتان سخت بگيريد، به ويژه اگر تصميم تان اين است كه به يك تعادل سازنده برسيد. بقيه ي آدم ها خيلي بهتر از چيزي كه فكرش را مي كنيد از پس خودشان برمي آيند.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

احساس مي كنيد كه به ديگران نيازي نداريد، اما اگر از ديگران فاصله بگيريد ممكن است مشكلاتي براي تان درست شود. ممكن است يكي از دوستان مورد اعتماد شما فكر كند كه نمي خواهيد از او كمك بخواهيد و همياري او را بپذيريد. يادتان باشد كه اگر ديگران حمايت تان كنند به اين معني نيست كه استقلال خود را از دست مي دهيد. بگذاريد آن ها از مرزهاي دفاعي شما رد شوند و كمك تان كنند تا به اين ترتيب به خوشنودي غير منتظره اي دست پيدا كنيد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

امروز سرشار از انرژي هستيد. حتي اگر راهي پيدا كنيد تا از دست گذشته خلاص شويد، انرژي شما بيشتر هم مي شود. مريخ تا شش هفته ي آينده در نشانه ي شما خواهد بود و انرژي هاي از دست رفته را به شما بازمي گرداند. حالا نوبت شماست كه دست به يك كار فوق العاده بزنيد، پس ديگر منتظر چه هستيد، فرصت مناسب همين الآن است.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

امروز مي توانيد بين احتياط توجيه پذير و افكار سركش تعادل برقرار كنيد. اگر ابا مقاومت روبرو شديد، شايد نتوانيد به راحتي اهداف خود را در نظر بگيريد. به شما توصيه مي شود كه متوقف نشويد، حتي اگر دوستان به شما گفتند كه نقشه هاي تان غير واقعي است باز هم به راه تان ادامه دهيد. در صحنه حضور داشته باشيد و افكار جديدتان را با كسي كه به او اطمينان داريد در ميان بگذاريد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

اكنون به دنبال فرصتي هستيد تا به دنياي خيالات پناه ببريد، اما با اين حال حواس تان هم هست كه به انجام تعهدات تان پايبند باشيد. همه چيز سر جاي خودش است، پس لازم نيست بيش از حد وارد جزييات شويد. بايد طبق زمان بندي از پيش تعيين شده جلو برويد تا اگر اتفاق غير منتظره اي پيش آمد بتوانيد با آن روبرو شويد. يادتان باشد كه بهترين كار داشتن يك نقشه ي كاربردي است، البته سعي كنيد در طول مسير از خودتان انعطاف پذيري هم نشان دهيد.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز سرشار از خلاقيت هستيد. اما ممكن است اين اشتياق شما به انجام امور دلخواه تان باعث كاهش كارآمدي شما در محل كار شود. حواس تان باشد كه بيشتر از توان تان به ديگران قول ندهيد، پس براي جلوگيري از مشكلات احتمالي از تعهدات تان كم كنيد. بايد راهي پيدا كنيد تا از نظر احساسي به يك وضعيت مطمئن برسيد، البته به كودك درون تان هم اجازه دهيد كه خودي نشان دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 66
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1052
  • بازدید ماه : 1347
  • بازدید سال : 2832
  • بازدید کلی : 64088
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی