loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 287
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

شايد بتوانيد آن زندگي ايده آلي را كه دل تان مي خواهد در ذهن تجسم كنيد، اما بدانيد كه رسيدن به آن خيلي هم ساده نيست. اكنون فرصت هاي زيادي پيش روي تان قرار گرفته اند و هر كدام مسيرهاي شگفت انگيزي را در مسير زندگي تان باز خواهند كرد. به نظر مي رسد كه كاملاً آماده ايد تا در يكي از اين مسيرها قدم بگذاريد. قبل از اين كه به سمت انتخاب درست هدايت شويد بايد ابتدا بر ترس هاي تان غلبه كنيد. كمي از سرعت تان كم كنيد و احساسات تان را جدي بگيريد تا شانس موفقيت تان بيشتر شود.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

امروز بايد با سياره ي ناهيد كه سياره ي كليدي شماست خداحافظي كنيد، زيرا ناهيد اكنون از نشانه ي شما خارج و وارد برج جوزا مي شود. اما ناراحت نباشيد، زيرا اكنون سياره ي عشق و محبت به دومين خانه در طالع شما يعني خانه ي خود ارزشي وارد شده است، در نتيجه محبوبيت تان فراگيرتر خواهد شد و اوضاع مالي نيز به نفع تان رقم خواهد خورد. سعي كنيد كساني را دور خودتان جمع كنيد كه شادي به همراه مي آورند، نه آن هايي كه ماجراهاي مشكل ساز درست مي كنند. اجازه ندهيد كه اين احساس سرزندگي كه اكنون به سراغ تان آمده شما را به ناكجا بكشاند. بدانيد كه ثبات در روابط تنها چيزي است كه فعلاً مي تواند شما را راضي نگه دارد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

امروز ممكن اسر كسي وارد زندگي تان شود كه بيش از حد خوب به نظر مي رسد، به همين خاطر نبايد فوراً به صداقت اش اطمينان كنيد. سياره ي ناهيد اكنون در نشانه ي شما به سر مي برد و براي تان عشق و كاميابي را به ارمغان آورده است. اما يادتان باشد عشقي كه اكنون تجربه مي كنيد به هيچ وجه تضمين شده نيست. كمي عقل تان را به كار بياندازيد تا واقعيت ها را ببينيد، در غير اين صورت ممكن است فريب افكار و خيالات قشنگ و بي اساس را بخوريد. حواس تان باشد هر چيزي كه مي درخشد طلا نيست.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

به نظر مي رسد كه بار سنگيني از دوش تان برداشته شده است. آسمان آبي تر شده و آواز پرندگان بسيار دلپذير است. البته اين حس و حال خوبي كه اكنون داريد ربطي به عوامل خارجي و اتفاقات پيرامون تان ندارد. براي اين كه بتوانيد دنياي اطراف تان را تغيير دهيد بايد از نيروي درون تان كمك بگيريد. بدانيد كه قدرت معنوي شما مي تواند ابرهاي تيره و تار را كنار بزند و اطراف تان را از شادي و لذت پر كند.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

به نظر مي رسد كه از سرنوشت تان راضي نيستيد، اما اين قدر حواس تان پرت شده كه اصلاً متوجه نيستيد كه يك چيز مهم را فراموش كرده ايد. اكنون مي توانيد از يك كار به كار ديگري بپريد و مشكل اين جاست كه توقف نمي كنيد تا اطلاعات مهم را بررسي كنيد. اگر ديگران تشويق تان كنند ممكن است دست به هر كاري بزنيد و بعد وقتي عقل تان سر جا آمد مي بينيد كه چه اشتباهي كرده ايد. البته اين واقعيت زندگي شماست كه نمي توانيد از آن فرار كنيد، اما به شما توصيه مي شود كه هرچه زودتر با آن روبرو شويد و فكري به حال اش بكنيد. حرف آخر اين كه شما خودتان سرنوشت تان را مي سازيد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

به نظر مي رسد كه از پيشرفت يك رابطه در زندگي تان راضي هستيد، اما نمي خواهيد كه احساسات تان را با ديگران در ميان بگذاريد. دوست نداريد حس و حال تان را كسي بفهمد، زيرا از واكنشي كه نشان خواهند داد مي ترسيد. يادتان باشد كه كنترل همه چيز زندگي در دست شما نيست، با اين طرز فكر احساس بهتري را تجربه خواهيد كرد. ماجراهاي عشقي ممكن است هر لحظه شعله ور شوند و بعد فروكش كنند، شما هم بهتر است خودتان را به اين جريانات بسپاريد تا همه چيز خودش به ثبات برسد. تسليم آن چه براي تان رقم خورده شويد تا شادتر زندگي كنيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

امروز ممكن است در مواجه با يك موقعيت ناراحت كننده آرامش تان را حفظ كنيد، البته مي توانستيد بسيار خشمگين شويد. اگر از نظر عاطفي احساس امنيت كنيد مي توانيد هرچه را كه در فكرتان مي گذرد به راحتي با ديگران در ميان بگذاريد. اما به هر حال به نظر مي رسد كه باز هم يك نكته ي مهم را پيش خودتان نگه مي داريد. اما يادتان باشد كه تصميم گيري با خودتان است، اين خودتان هستيد كه تصميم مي گيرد چه وقت حرف بزند و چه بگويد. به حس ششم تان اعتماد كنيد، آن وقت مي فهميد كه زمان مناسب چه وقت است.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

ابتداي روز ممكن است فكر كنيد كه همه چيز مرتب و منظم پيش مي رود و حسي به شما مي گويد كه به همين ترتيب به مسيرتان ادامه دهيد. اما ممكن است ناگهان به يك مانع برخورد كنيد و واكنش شديدي از ترس نشان دهيد، به نظر مي رسد كه اين اتفاق شما را به ياد تجربه اي مشابه در گذشته مي اندازد. به شما توصيه مي شود كه با تمركز اين مانع را از سر راه برداريد. بدانيد كه لزومي ندارد به خاطرات تلخ گذشته فكر كنيد، ياد بگيريد از خوشي هايي كه در همين لحظه هستند نهايت لذت را ببريد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

امروز كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد، به همين خاطر ممكن است احساس بدي به شما دست دهد، زيرا نمي توانيد همه ي كارها را به نحو احسنت تمام كنيد. شايد خودتان را به شدت قضاوت كنيد، اما يادتان باشد كه اكنون ديگران فقط به آن چه انجام داده ايد توجه خواهند كرد، يعني آن چه نيمه تمام مانده مورد توجه نيست. وقت تان را تلف نكنيد، لزومي ندارد كه رفتارتان را تجزيه و تحليل كنيد. در عوض سعي كنيد از فعاليت هاي متنوعي كه اكنون در دست داريد لذت ببريد. گاهي وقت ها مي شود از چيزهاي زودگذر و كارهايي كه ارزش به خصوصي ندارند لذت برد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

امروز ممكن است دچار اضطراب و نگراني شويد، زيرا كارهاي زيادي روي سرتان ريخته و اصلاً نمي دانيد كه از كجا بايد شروع كنيد. يادتان باشد كه ترتيب انجام كارها اهميتي ندارد، فقط بايد از يك جا شروع كنيد. شايد مجبور شويد با موضوعات هيجان انگيزي دست و پنجه نرم كنيد، اما يادتان باشد كه نيازي نيست حتماً آن ها را به سرانجام برسانيد. مي توانيد چند روز ديگر كه دوباره انرژي تازه گرفتيد به اين كارها ادامه دهيد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

به نظر مي رسد كه نمي توانيد فكرتان را روي كار متمركز كنيد، زيرا سرگرمي هاي جالب حواس تان را پرت كرده است. امروز به هر كجا كه نگاه مي كنيد چيز جالب و فريبنده اي مي بينيد كه انجام دادن اش خالي از لذت نيست. اما يادتان باشد كه وظايف تان خود به خود انجام نخواهند شد.اگر هرچه زودتر مسئوليت هاي تان را سر و سامان دهيد فرصت بيشتري براي تفريح خواهيد داشت.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز تصميم داريد كه از اطرافيان تان نظرخواهي كنيد و از آن ها تأييد مثبت را بگيريد، زيرا به نظر مي رسد كه علايق مشترك زيادي با هم داريد. اين افراد كساني جز دوستان و خانواده ي شما نيستند. از اين كه حمايت تان مي كنند خوشحال ايد، اما انگار هنوز چيزي هست كه احساسات تان را با ترديد مواجه مي كند. به شما توصيه مي شود كه از سرعت تان كم كنيد و به نشانه ها بيشتر توجه نماييد. براي اين كه كيفيت زندگي تان را افزايش دهيد بايد با ترس هاي تان مقابله كنيد. گام اول اين است كه احساسات و افكارتان را با ديگران در ميان بگذاريد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 1372
  • بازدید سال : 2857
  • بازدید کلی : 64113
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی