loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 291
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روز شنبه 22 تير - 13جولاي براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

به نظر مي رسد كه بين دوستان تان محبوبيت داريد، به همين خاطر نمي توانيد فرصت پيدا كنيد تا اوقاتي را براي خودتان تنها باشيد. امروز ممكن است به مجموعه اي از جريانات كشيده شويد و فرديت خود را از دست بدهيد، يعني مي شويد يك نفر مثل خيلي هاي ديگر كه خودشان را گم كرده اند. اما اگر بيشتر مشاركت كنيد و نظرات تان را بگوييد نتيجه ي بهتري خواهيد گرفت. چيز خاصي براي ارايه كردن داريد و ديگران هم, همه به شما چشم دوخته اند كه خودي نشان دهيد، پس بهترين هايتان را به نمايش بگذاريد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

به شدت تمايل داريد كه نقش تان را در اجتماع پررنگ تر كنيد، اما هنوز نمي دانيد كه كدام راه را در پيش بگيريد. دوست داريد احساسات تان را با ديگران در ميان بگذاريد، اما اگر ببينيد كه زمان مناسبي براي اين كار نيست ترجيح مي دهيد ساكت بمانيد. متأسفانه اگر روابط تان را با ديگران كم كنيد ممكن است از نظر عاطفي صدمه ببينيد. براي اين كه در مسير درست قرار بگيريد بايد بين خواسته هاي قلبي و عقل تان هماهنگي ايجاد كنيد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

با لبخندي بر لب به مسير پيش رو نگاه مي كنيد و از اين كه لذت و شادماني پيرامون تان را فراگرفته راضي به نظر مي رسيد. اگرچه تصميم داريد كه به وظايف كاري تان بپردازيد، اما هم چنان دچار وسوسه ي ماجراجويي هستيد. به جاي اين كه ناگهاني و بدون فكر عمل كنيد، به شما توصيه مي شود كه آهسته و با چشمان باز پيش برويد. تا زماني كه موضع تان را مجدداً با صداقت ارزيابي نكرده ايد، نمي توانيد در مسير آينده قدم بگذاريد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

امروز ممكن است احساس عجيب و غريبي به شما دست دهد، مجبوريد توقف كنيد و به نداي دروني تان گوش دهيد. مثل اين است كه از شما دعوت شده تا از اسرار كهكشاني پرده برداريد. البته خيلي نمي توانيد به احساسات تان اطمينان كنيد، زيرا مدام هر حسي را زير ذره بين عقل مي بريد و آن را تجزيه و تحليل مي كنيد. تا زماني كه خودتان را كاملاً آماده نكرده ايد نبايد از آن چه در درون تان اتفاق افتاده چيزي بگوييد. فقط بهتر است چند روزي را عميقاً فكر كنيد و بدانيد كه همه چيز خودش حل خواهد شد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

امروز ممكن است كسي تشويق تان كند تا خطر كنيد و از منطقه ي ايمن خارج شويد. اكنون از شما انتظار مي رود كه فقط به خواسته هاي خودتان توجه نكنيد، بلكه ببينيد كه ديگران هم چه مي خواهند. اما بخشي از وجود شما هست كه در اين ماجرا همراهي تان نمي كند، حتي اگر همه چيز خوب پيش برود. به ترديدهاي تان پايان دهيد و فعلاً به جريان اتفاقات اطمينان كنيد. به دنبال اين نباشيد كه انگيزه هاي ديگران را بفهميد. سعي كنيد يك عضو كارآمد در گروه باشيد و طوري عمل كنيد كه در جهت منافع همه باشد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

به نظر مي رسد كه برنامه هاي آخر هفته اي شما تكراري شده اند و حالا تصميم داريد كه استقلال خود را به دست آوريد و در اين برنامه ها دخل و تصرف داشته باشيد. البته دوست نداريد ناگهاني و بي فكر عمل كنيد. از اين كه مي خواهيد دست به تغييرات بزنيد قصد بدي نداريد و اصلاً نيت تان اين نيست كه كسي را آزرده خاطر كنيد. اما به شما توصيه مي شود كه فعلاً با همان رويه ي قبل پيش برويد، زمان مناسب براي تغيير به زودي فرا مي رسد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

اصلاً براي تان اهميتي ندارد كه امروز چه قدر كار روي سرتان ريخته است، فقط مي خواهيد اوقاتي را هم به شادي و تفريح بگذرانيد. بيشتر از اين كه به انجام تعهدات تان تمايل داشته باشيد، دل تان مي خواهد به تفريحات برنامه ريزي نشده بپردازيد. اما به شما توصيه مي شود كه قبل از هر چيزي اول به وظايف تان رسيدگي كنيد. مسئوليت هايي را كه به دوش داريد با محافظه كاري انجام دهيد، بعد خواهيد ديد كه اين كار باعث مي شود تا در انتخاب تفريحات تان خلاقانه تر عمل كنيد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

به نظر مي رسد كه اكنون تمايل شديدي به موضوعات انساني و محيط زيستي داريد. تصميم داريد بعضي چيزها را تغيير دهيد اما متأسفانه ديگران آن قدرها هم سريع نيستند و كار به كندي پيش مي رود. يادتان باشد كه بايد به اهداف طولاني مدت فكر كنيد و نه فقط چيزهايي كه همين امروز مي توانيد به دست آوريد. اگر احساس كرديد كه همين حالا به خواسته هاي تان نرسيده ايد نبايد نا اميد و پريشان خاطر شويد. صبوري به خرج دهيد و ايمان داشته باشيد، زيرا تغييرات پايدار هميشه تدريجي اتفاق مي افتد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

به نظر مي رسد كه موقعيتي در پيرامون تان چنان شما را آزرده خاطر كرده كه تصميم داريد تغييراتي در آن حاصل كنيد. باور داريد كه حتماً يك راه حلي وجود دارد، حتي اگر امروز آن را پيدا نكنيد. تمايلات كنوني شما به تغيير و تحول ممكن است با مخالفت ديگران روبرو شود. بهتر است با مثبت انديشي به قضيه نگاه كنيد و هر آن چه را كه مي بينيد با صداقت در ميان بگذاريد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

همه ي نشانه هاي پيرامون تان مي خواهند به شما يادآوري كنند كه بايد انرژي هاي خود را ذخيره كنيد. اما براي ديدن اين نشانه ها بايد خيلي دقت كنيد. پيام هايي درباره ي هدف زندگي تان به شما ارسال مي شود، اما نمي توانيد آن ها را در دنياي واقعي بفهميد. ارزش هايي كه باورشان داريد چيزي نيستند كه در عمل به كار مي گيريد، اما حواس تان باشد كه امروز فرصت مناسبي براي تغيير رويه نيست. اكنون فقط بايد فكرتان را به كار بيندازيد و بدانيد كه فرصت مناسب تا چند هفته ي آينده بروز خواهد كرد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

امروز به راحتي نمي توانيد مسيرتان را پيش ببريد، زيرا مدام چيزهايي پيش مي آيد كه حواس تان را پرت مي كند. اما مي توانيد از اين فرصت استفاده كنيد و دست به خلاقيت بزنيد و بعد آن چه را تجسم كرده ايد به واقعيت تبديل كنيد. روياهاي تان را سركوب نكنيد، بگذاريد بروز كنند و براي تان هيجان به وجود آورند. اين روياها حتي مي توانند به شما انگيزه ي زندگي دهند.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

غرق شدن در روياها و تصورات تان يك تجربه ي مفرح است كه مي تواند سرزندگي را براي تان به ارمغان آورد. اما حواس تان باشد كه اين سفر دروني به اعماق وجودتان شايد در دنياي واقعي به كارتان نيايد، يعني نمي توانيد آن چه را به اين ترتيب درك مي كنيد در دنياي واقعي هم پيدا كنيد. براي اين كه اميدتان را از دست ندهيد بهتر است واقعيت ها را فراموش نكنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 107
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 3216
  • بازدید کلی : 64472
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی