loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 297
11 زمان : 1399:2

فال روزانه شنبه 8 تير 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/8

دوست عزيزي كه 8 تير به دنيا آمده اي، تولدت مبارك!

امسال پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي در وضعيت اقتصادي شما به وجود خواهند آمد، اما به خاطر خرج هاي پيش بيني نشده نخواهيد توانست آن طوري كه بايد و شايد پس انداز كنيد. براي برخي از متولدين امروز تغيير شغل و يا افزايش مسئوليت هاي حرفه اي به واسطه ترفيع رتبه پيش بيني مي شود. در ارتباطات جديدي كه با يك شركت خارجي برقرار خواهيد كرد منافع اقتصادي بسياري در انتظارتان خواهد بود. همسرتان به خوبي شما را درك خواهد كرد و تحت هر شرايطي شما را مورد حمايت خود قرار خواهد داد و عشق و آرامش را در كنار او تجربه خواهيد كرد. براي بعضي ها نيز اين احتمال وجود دارد كه به واسطه ارثي كه به آنها مي رسد سود خوبي به جيب بزنند. در اين ميان بايد مواظب اقوام و آشناهايي كه بيش از حد معمول صميميت از خود نشان مي دهند باشيد، ممكن است كاسه اي زير نيم كاسه باشد! امسال تمام مدت حمايت دوستان خود را در اختيار خواهيد داشت و اين موضوع باعث دلگرمي شما خواهد شد. براي مجردها شروع يك عشق ناگهاني رنگ و بوي تازه اي به زندگي شان خواهد داد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين فروردين

زمان آن رسيده است كه به وضعيت حرفه اي خود نگاهي بيندازيد و ببينيد آيا آشناياني داريد كه شما را در موقع نياز حمايت كنند و در كنارتان باشند؟ آيا دوستاني داريد كه بتوانيد به آنها اعتماد كنيد؟ يادتان باشد كه ما مجموعه اي از افرادي هستيم كه بيشترين ارتباط را با آنها داريم، پس اگر مي خواهيد در كار و همچنين در زندگي شخصي خود موفق باشيد با افراد موفق رابطه برقرار كنيد. امروز كلمات بهترين گزينه براي انتقال احساساتتان نخواهند بود و زبان بدن شايد در شرايط موجود گزينه بهتري باشد. سعي كنيد آنهايي كه دوست داريد را در آغوش بگيريد و نوازش كنيد و عمق عشق و احساس خود را با كارهايتان به آنها نشان دهيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8مخصوص متولدين ارديبهشت

امروز اطلاعات بسيار زيادي را به صورت غير منتظره به دست خواهيد آورد، اما استفاده از آنها چندان هم راحت نخواهد بود و انگار يك نفر مي خواهد مانعي را بر سر راهتان قرار دهد و به شما اجازه پيشرفت را ندهد. اجازه ندهيد اين مانع جلوي شما را بگيرد و از خلاقيت استفاده كرده و راه هايي براي دور زدن اين مانع و يا هر مانع ديگري كه سر راهتان قرار بگيرد پيدا كنيد. چنين تجربه هايي بي آن كه آسيبي به شما زده باشند تنها شما را قويتر خواهند كرد. امروز وقت آن است كه توجه ويژه اي به فعاليت هاي اجتماعي داشته باشيد. با دوستانتان تماس بگيريد و يا حتي با آنها در خارج از منزل قرار بگذاريد و از همراهي يكديگر لذت ببريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين خرداد

امروز براي شما سرشار از فعاليت هاي مختلف خواه بود. شما به طور ناگهاني و كاملا غير منتظره در مركز توجه قرار گرفته ايد و چه آمادگي كافي براي نشان دادن توانايي هايتان را داشته باشيد و چه نداشته باشيد بايد با اين چالش روبرو شويد. در اين موقعيت اين كه خودتان باشيد و اصالت داشته باشيد از اهميت ويژه اي برخوردار است و نبايد به هيچ عنوان كارهايتان تقليد از ديگران و يا تظاهر به چيزي باشند كه در واقع نيستيد. اگر به تازگي رابطه اي را شروع كرده ايد به شما پيشنهاد مي شود تمام وقتتان را به صورت قرار هاي دونفره نگذرانيد، با دوست هايتان بيرون برويد و فعاليت هاي گروهي داشته باشيد. اين كار به تقويت رابطه شما كمك خواهد كرد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين تير

امروز سعي كنيد از دلخوشي هاي كوچك زندگي لذت ببريد. فكر نكنيد براي اين كه احساس آرامش و خوشبختي را به دست بياوريد بايد لزوما به سرزمين هاي دور دست سفر كرده و يا كارهايي را انجام دهيد كه به مقادير زيادي از پول نياز دارند. براي اين كه بتوانيد با ديدن بچه هايي كه بازي مي كنند، تابش خورشيد و درخشش ستارگان احساس آرامش كنيد و لبخند بزنيد بايد به اين موضوع پي ببريد كه هر آنچه لازم داريد در درون خودتان است. زيبايي را در تمام دنياي اطرافتان مي توانيد پيدا كنيد و نه فقط در چيزهاي كه بايد براي آنها پول پرداخت كنيد. آرامش رواني به شما كمك خواهد كرد كه در محل كارتان نيز آرامش بيشتري پيدا كرده و عملكرد بهتري داشته باشيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه98/4/8 مخصوص متولدين مرداد

امروز روي ذهن خلاق خود تمركز كنيد. اكنون زماني فوق العاده براي كاشتن دانه هايي است كه قطعا محصولي سالم و پربار به دست خواهند داد. شما در حال حاضر اين توانايي را داريد ه به فردي ثروتمند تبديل شويد، البته مشخصا اين ثروت به سادگي به دست نخواهد آمد. كليد اصلي در شرايط موجود اين است كه خونسردي خود را حفظ كرده و نسبت به مشكلات كوچكي كه در سر راهتان قرار مي گيرند واكنش هاي تند از خودتان نشان ندهيد. وقت و انرژي شما خيلي مهمتر از آن است كه بخواهيد آن را با اين مسائل كوچك هدر بدهيد. ماهي كه در پيش داريد را ماه خانه و خانواده بناميد و تا مي توانيد به آنها رسيدگي كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين شهريور

امروز انگيزه بيرون آمدن از رختخواب گرم و نرمتان را هيچ چيز و هيچ كسي به غير از خودتان نمي تواند به شما بدهد. شما بايد در درون خودتان به دنبال هدف و انگيزه باشيد و منتظر ننشينيد تا كسي بيايد و شما را سر ذوق بياورد. امروز تمام روز اين نكته را به ياد داشته باشيد كه حتي در خوب ترين و پسنديده ترين كارها هم بايد اعتدال را رعايت كرد؛ با خودتان مهربان تر باشيد. خاطرات گذشته در ذهن شما زنده مي شوند و به ياد دوستان قديمي خود مي افتيد. چرا به ديدار آنها نمي رويد؟ در مورد گذشته با هم حرف بزنيد تا قدر لحظه هاي حاضرتان را بدانيد و براي آينده هم آماده شويد. روابط خانوادگيتان را با اعضاي خانواده تقويت كنيد. اگر مجرد هستيد ممكن است آنها شما را به عشق آينده تان معرفي كنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين مهر

امروز ذهنتان آرام و آزاد است و همين به شما كمك خواهد كرد تا مكالمات خيلي راحتي با ديگران داشته باشيد. شما خيلي راحت و بدون نياز به صغري و كبري چيدن مي توانيد به مختصرترين شكل ممكن منظور خود را به واضح ترين صورت بيان كنيد. شما اطلاعات مهمي در اختيار داريد و به واسطه آنها با افراد مختلفي با سطوح متفاوت در ارتباط خواهيد بود. شما مي توانيد با نظرات كاربردي، منطقي و انتقادي خود نقش مهمي در اتفاقات امروز داشته باشيد. اگر بين شما و همسرتان مشكلي وجود دارد به جاي اين كه دلسرد شويد و خودتان را كنار بكشيد، سعي كنيد رابطه خود را بازسازي كنيد و به او نزديك شويد. با هم همراه شويد تا به پيشرفت رابطه زناشويي خود كمك كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين آبان

امروز با اعتماد به نفس سرتان را بالا گرفته و شانه هايتان را عقب بدهيد و خودتان را باور داشته باشيد. اگر عقايدتان با ديگران فرق دارند فكر نكنيد اين هيچ چيزي از ارزش هاي شما كم مي كند. براي نظرات خود ارزش قائل باشيد و حرف هايتان را با اعتماد به نفس به زبان بياوريد و به راحتي عقب نكشيد و براي دفاع از نظرات خود آماده باشيد. اكنون زماني مناسب براي شروع كردن يك وبلاگ و يا حساب كاربري در شبكه هاي اجتماعي مي تواند باشد كه در آنها حرف دلتان را با ديگران به اشتراك بگذاريد. البته حواستان باشد مسائل خصوصي زندگيتان را قاطي ماجرا نكنيد و براي خودتان و حريم خصوصيتان ارزش قائل باشيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه98/4/8 مخصوص متولدين آذر

امروز هر چقدر كه دلتان خواست و با خيال راحت تنبلي كنيد! تا وقتي كه مجبور نشده ايد به خودتان تكان ندهيد. البته سعي نكنيد كارهاي خودتان را به دوش ديگران بيندازيد زيرا آنها هم به احتمال زياد تمايلي به انجام كارهاي شما نخواهند داشت. در ابتداي روز كارهاي خيلي ضروري كه قابل خط زدن نيستند را انجام داده و بقيه روز را خيلي تنبل وار و با آسودگي خاطر بگذرانيد. طي ماهي كه پيش رو داريد انرژي ويژه اي براي برقرار كردن رابطه هاي تازه داريد و ممكن است حتي بتوانيد در همين فرصت شريك زندگي تان را بيابيد. خواسته هايتان را مخفي نكنيد، در يك رابطه زماني نيازهاي شما برآورده مي شوند كه با جزئيات در مورد آنها صحبت كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين دي

امروز ذهن شما از ثبات بالايي برخوردار است و مي توانيد آنچه در درونتان مي گذرد را به خوبي و با دقت كامل بيان كنيد. اما شايد خودتان كمي محافظه كارانه برخورد كنيد و به خاطر ترس و عدم اعتمادي كه نسبت به ديگران داريد ترجيح بدهيد بعضي از اطلاعات را از آنها مخفي نگه داريد. با احتياط پيش برويد، اما در هر شرايطي صداقت داشته باشيد. زمان آن رسيده است كه برنامه روزانه خود را بهبود ببخشيد. داشتن برنامه ريزي در كارهاي روزانه به شما اين فرصت را مي دهد كه وقتي خالي براي خودتان داشته باشيد. آيا از مسير اصلي و اهداف اوليه خود دور شده ايد؟ اين ماه براي شما ماه به ياد آوردن خودتان خواهد بود. اصلا نگران نباشيد، خيلي زود كنترل اوضاع را دوباره به دست خواهيد گرفت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين بهمن

امروز روز فوق العاده اي براي بيان احساساتتان مي تواند باشد. ذهنتان باز است و خيلي هم سريع كار مي كند. وقتي شروع به حرف زدن كنيد انگار ديگر نمي خواهيد حرفتان را تمام كنيد. در واقع هيچكس هم قصد قطع كردن حرف هايتان را ندارد و ديگران با دقت بسيار زيادي به حرف هايتان گوش خواهند كرد. شما قدرت تاثيرگذاري بسيار زيادي دارد، پس از آن براي اثر گذاشتن روي زندگي خودتان و ديگران بهره ببريد، زيرا قطعا در اين كار موفقيت هاي زيادي به دست خواهيد آورد. با فرصتي كه براي به دست آوردن احساستان پيش آمده است، به ويژه اگر مجرد هستيد، امروز اصلا وقت خوبي براي خجالتي بودن نيست. از لاك خود بيرون بياييد و اجازه دهيد ديده شويد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/4/8 مخصوص متولدين اسفند

امروز شايد ذهنتان به خوبي هميشه كار نكند و به كار گرفتن ذكاوت هميشگي تان در مكالماتي كه با ديگران داريد كمي سخت تر از هميشه باشد. بهتر است قبل از گفتن هر حرفي كمي صبر كنيد و به آنچه مي خواهيد بگوييد خوب فكر كنيد در غير اين صورت ممكن است ناگهان خودتان را در ميانه يك دعواي ناخواسته ببينيد. در ماهي كه در پيش رو داريد به افكار و احساسات دروني و به ضمير ناخودآگاه خود اعتماد داشته باشيد. ما اغلب نداي قلبمان را ناديده مي گيريم چرا كه آمادگي پذيرش آن را نداريم. به جاي اين كار به آنچه كه از درون به شما الهام مي شود اعتماد كنيد و احساسات خود را باور داشته باشيد تا شاهد اتفاقات و تغييرات خيلي خوبي باشيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 3052
  • بازدید کلی : 64308
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی