loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 253
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است
فال روز چهارشنبه 12 تير - 3 جولاي براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

امروز سرشار از انرژي هستيد و به نظر مي رسد كه از پس همه ي كارهايتان برمي آييد. اما ممكن است با مخالفت ديگران مواجه شويد، مثل اين كه كسي مي خواهد كاري كند تا هرگز نقشه هايتان عملي نشوند. حواس تان باشد كه انرژي ارزشمند خود را بيهوده به خاطر ماجراهاي غير ضروري تلف نكنيد. در عوض سعي كنيد يك برنامه ريزي دقيق داشته باشيد و منابع و انرژي خود را براي كارهاي ضروري حفظ كنيد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

امروز تصميم داريد كه از فرصت هاي كاري بيشترين منفعت را ببريد اما ممكن است به اشتباه يك بخش مهم از اطلاعات را ناديده بگيريد. اين ماجراها ممكن است تا پايان روز شدت بگيرند. شايد خودتان را در حال مبارزه در يك بازي قدرت بيابيد، زيرا به نظر مي رسد كه همه ي كارت هاي بازي در دست كس ديگري است. وقتي ببينيد كه همه چيز برخلاف انتظارات شما پيش مي رود ممكن است به اين نتيجه برسيد كه دست از تلاش برداريد. يادتان باشد كه اتفاقات آن طور كه ظاهرشان نشان مي دهد نيستند. تغيير و تحول قريب الوقوع است و به هر حال مجبوريد كه با اين وضعيت كنار بياييد، اما هنوز هم مي توانيد به چيزهايي كه مي خواهيد برسيد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

اهداف تان كاملاً مشخص اند. شايد اگر احساسات پنهان تان را بروز دهيد دچار بحران شويد، اما ترجيح مي دهيد كه در چنين وضعيت ناخوشايندي قرار نگيريد. معمولاً در به حاشيه راندن موضوعات بحراني از مهارت خوبي برخوردار هستيد، اما امروز به نظر مي رسد كه مجبوريد با اين موانع روبرو شويد. با مقاومت بيهوده انرژي خود را تلف نكنيد، البته يادتان باشد كه مستقيماً هم وارد عمل نشويد، هر گونه شدت عملي ممكن است انرژي هاي نهفته را آزاد كند. فقط بايد جرأت به خرج دهيد و عقب نكشيد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

در گروهي كه امروز با آن ها همكاري مي كنيد تنها كسي هستيد كه مخالف ديگران عمل مي كند، اما يادتان باشد كه اگر مدام ساز مخالف بزنيد نمي توانيد با اطرافيان تان دوست شويد. بهتر است چند نفس عميق بكشيد و به علت رفتارهايتان فكر كنيد كه چرا اين قدر شدت عمل به خرج مي دهيد. با اين كارها فقط باعث مي شويد كه ديگران با نظرات شما مخالفت كنند، اگر نتوانستيد آن ها را با خودتان همساز كنيد عصباني و ناراحت نشويد. از قابليت هاي متولدين برج سرطان (نماد اين برج خرچنگ است) استفاده كنيد، يعني چنگال هاي انبري خود را به كار بگيريد تا موضع تان را حفظ كنيد. صبور باشيد، زيرا مخالفت ها در نهايت به پايان خواهند رسيد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

امروز همه ي اطرافيان تان بهترين هايشان را به كار گرفته اند تا شما را راضي كنند كه فكرتان را تغيير دهيد. اما به نظر مي رسد كه شما به اين راحتي ها قانع نخواهيد شد. مطمئن هستيد كه چه كاري درست است و ديگران هيچ طوري نمي توانند مجبورتان كنند كه همه چيز را از نو بررسي كنيد. حتي اگر توصيه هاي آن ها بر اساس حقايق باشد ممكن است بخواهيد كه باز هم چند روزي صبر كنيد تا شما اطلاعات جديدتري به دست آوريد. اما يادتان باشد كه اين سرسختي هاي شما ممكن است نتيجه ي معكوس داشته باشند. كمي نرم تر رفتار كنيد و مطمئن باشيد كه با نرمي هم مي توانيد به خواسته هايتان برسيد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

به نظر مي رسد كه به يك فرآيند طولاني پوست اندازي وارد شده ايد، يك پوسته پس از پوسته ي ديگر درست مثل پياز!! اكنون يك پوسته ي ديگر هم برداشته شده و ديگر به حقيقت نهايي نزديك شده ايد. اما يادتان باشد كه هنوز آن قدر نزديك نيستيد كه بتوانيد آن را تماماً درك كنيد. اما نا اميد نباشيد؛ اگر اميدتان را از دست دهيد رسيدن به اهداف تان سخت تر خواهد شد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

ايده هايي كه امروز در سر داريد مي توانند روي ديگران تأثير شگرفي داشته باشند. اما براي اين كه چنين تأثيري بگذاريد بايد بهاي سنگيني هم بپردازيد. نسبت به عقايدتان بسيار حساس هستيد و حتي حاضريد به خاطر آن ها مبارزه كنيد. اكنون مي توانيد ديگران را قانع كنيد، اما نبايد طوري رفتار كنيد كه همكاران تان احساس كنند كه نظرتان را به آن ها تحميل مي كنيد, فقط بايد به محتواي كلام تان دقت كنيد. افكارتان را بيان كنيد، بهترين هايشان مورد توجه قرار خواهند گرفت.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

عقايد و ارزش هايتان وارد يك تحول انقلابي شده اند. اين تحول آهسته و طولاني مدت است. امروز ممكن است كسي به سراغ تان بيايد كه با عقل و منطق اش راه شما را روشن كند. اين فرآيند سخت است، اما ارزش اش را دارد، در نهايت خواهيد ديد كه چه تغييرات بزرگي در شما اتفاق افتاده است. دوست داريد در خاطرات گذشته غرق شويد، اما مجبوريد كه تسليم اين دگرديسي شويد تا شانس خوشبختي به شما روي آورد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

معمولاً مي توانيد در هر موضوعي يك تصوير كلي از آن را در ذهن بياوريد. امروز هم تمايل داريد زندگي تان را مثل يك تصوير كلي از نظر بگذرانيد. اما اكنون به شما توصيه مي شود كه كمي وسعت ديدتان را محدود كنيد و بيشتر جزييات را ببينيد. شايد اولش با اين توصيه مخالفت كنيد، اما بهتر است به آن چه گفته شد مثل نسخه ي پزشك عمل كنيد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

پايه و اساس كارهاي تان را كاملاً مستحكم كرده ايد و حالا مي توانيد با يك سري تغييرات جزيي براي مرحله ي بعد آمده شويد. در يك وضعيت ناكارآمد گير افتاده بوديد و به همين خاطر پيشرفت كارتان به كندي صورت گرفت، از اين رو ممكن است امروز با بحران مواجه شويد. اكنون به شدت احساس خفگي مي كنيد و حاضريد هر كاري بكنيد تا از اين وضعيت خلاص شويد. به شما توصيه مي شود كه با احتياط گام برداريد تا مبادا مشكل درست شود.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

امروز با انرژي فوق العاده اي كه داريد ممكن است به ديگران برخورد كنيد و ماجرا درست شود. اما يك سؤال: آيا اين مشكل بين شما و يك شخص خارجي است يا اين كه بين نيروهاي درون تان؟ اگر ريشه ي اين مشكل به خود شما برمي گردد پس حواس تان باشد كه قبل از اين كه آتش جنگ راه بيندازيد همه چيز را خوب بررسي كنيد. بهتر است با ديگران مصالحه كنيد و بدانيد كه اين ناپايداري ها از وجود خودتان نشأت مي گيرند.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

از حرف زدن خسته شده ايد و تصميم داريد كه ديگر دست به كار شويد. مشكل اين جاست كه نمي توانيد قدرت تان را باور كنيد و دچار ترديد شده ايد. اما عقب نشيني نكنيد و به راه جديدي كه تصميم گرفته ايد برويد. سعي كنيد آهسته و پيوسته گام برداريد تا شانس بردن تان زياد شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 3050
  • بازدید کلی : 64306
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی