loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 290
11 زمان : 1399:2

فال روز سه شنبه 24 ارديبهشت 1398

فال روزانه ، فال چيني

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

در مورد خوشبختي كافي است تا چشمانتان را باز كنيد و بابت نعماتي كه به آساني بدست آورده ايد، شكر گذار باشيد. جذابيت طبيعي شما باعث ايجاد فرصت هاي بسيار مثبتي در زندگي تان خواهد شد.

خوشبين و اميدوار باشيد كه امروز يا به همين زودي ها احساس پر انرژي بودن و مثبت انديشي خواهيد داشت، كه براي رسيدن به اهدافتان برايتان بسيار خوب و موثر خواهد بود.

امروز ممكن است دچار فشار خون و گردش خون نا متعادل شويد، كه بايد بيشتر از خود مراقبت كنيد واز مصرف محرك ها بويژه قهوه اجتناب كنيد، كه حال جسماني را بدتر و وخيم تر خواهد كرد.

اين روزها به شدت و بيش از پيش به همسر خود وفادار هستيد و او در اين باره از شما سپاسگزاري خواهد كرد و روابطتان روز به روز بهبود مي يابد و بهتر مي شود و قدر يكديگر را بيشتر مي دانيد.

اجازه بحث با عزيزانتان را به خود ندهيد، و تا حد ممكن آرامش خود را حفظ كنيد كه همه چيز به زودي آرام خواهد شد و اينگونه از كدورت هاي احتمالي جلوگيري كرده ايد.

مشكلات مالي در كمين است، سعي كنيد كه بيشتر صرفه جويي كنيد و براي خرج كردن اموالتان برنامه ريزي داشته باشيد.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

اعمال تغييرات جديد در خانه تان ايده خوبي مي باشد، ملافه هاي جديد، گلدان هاي تازه و كوچك روحيه شما را بهبود مي بخشند. زندگي را ساده بگيريد تا اذيت نشويد و لذت بيشتري از آن ببريد.

اگر بهترين خودتان باشيد و تمام تلاشتان را انجام دهيد، موفقيت حرفه اي در دسترس شما خواهد بود. انرژي و نيروي شما به تازگي به طور قابل توجهي كاهش پيدا كرده است، رژيم غذايي متعادل داشته باشيد تا از بدتر شدن آن اجتناب كنيد.

ممكن است با يك مشكل عصبي مواجه شويد، اما كمك دوست حالتان را بهبود مي بخشد. شما قادر به انجام معاملات مالي سودمند هستيد و امروز زمان مناسبي براي انجام خريد يا فروش يك قطعه زمين يا خانه مي باشد و سود بسيار زيادي از آن نصيب شما خواهد شد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

شما مي توانيد وكيل قدرتمندي براي منفعت كودكان, افراد مسن و يا حيوانات باشيد و حتي از انجام آن لذت هم خواهيد برد. زندگي اجتماعي شما در حال پيشرفت است; و از اين بابت تحسين مي شويد

با تيزهوشي حرفه اي خود مي توانيد چيزهاي زيادي را درك كنيد، كه قبلاً براي شما غيرقابل نفوذ به نظر مي رسيد. بحث هاي عميق در بهترين حالتشان به شما كمك مي كنند.

مسائل مالي اكنون به نفع شما است و اين به شما بستگي دارد كه سود زيادي كسب كنيد و يا با ولخرجي ك انرژي قوي و فوق العاده در اطراف شما وجود دارد كه مي توانيد براي متقاعد كردن ديگران براي ديدن نقطه نظرتان مورد استفاده قرار دهيد. امروز تصميم مي گيريد كه پروژه هاي خود را انجام دهيد و براي انها برنامه ريزي كنيد.

تا جايي كه ممكن است از تلنبار كردن كارهاي روزمره بر روي هم دوري كنيد و يا براي انجام آن ها با فردي كه جدي و وقت شناسي شما را خوب مي شناسد، مشورت كنيد.

به جشن هايي دعوت مي شويد:در تئاتر، سينما، كنسرت هاي موسيقي، كه به شما خوش خواهد گذشت، پس حتما قبولشان كنيد.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

اين روزها بايد بيشتر صبور باشيد و اگر بيش از حد خواستار رسيدن به چيزي هستيد، به زودي ميسر خواهد شد اما عجول بودن و بي گدار به آب زدن باعث پشيمانيتان مي شود.

شخصي ممكن است از پاسخ دادن به سوالات شما اجتناب كند و طفره برود و اين قضيه به سادگي شما را به هم مي ريزد، سعي كنيد كنترل رفتار تان را به دست بگيريد و واكنش نابهنجاري را نشان ندهيد و آن را شخصي نكنيد كه زياد جدي نيست و زود گذر خواهد بود.

سعي كنيد مشكلات تان را خودتان حل كنيد و روي آنها تمركز كنيد و بهترين تصميم را بگيريد. به زودي اتفاقات خوشايندي براي شما خواهد افتاد كه بسيار اميدوار كننده هستند.

اگر ممكن است به يك سفر برويد و از آن لذت ببريد، كه باعث بهبود بخشيدن به بيماري هاي روان شناختي در شما نيز مي شود. شما در كار شايستگي هايي را از خود نشان مي دهيد و يك ارتقاء شغلي و افزايش حقوق خواهيد داشت.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

امروز روزي است كه شما را به عقب مي كشد. تنها روي هدف خود تمركز كنيد، چون شما تاثير بسيار قوي بر هدفهايتان خواهيد داشت. امروز، يك زمان فوق العاده براي فكر كردن به گسترش افق ها، آموزش، سفر و فرصت هاي معنوي است.

ممكن است مشكلاتي در مورد اينكه چه كسي در خانه رئيس است، وجود داشته باشد. بيش از هميشه دوستي جايگاه مهمي در زندگي شما خواهد داشت، به طوري كه همسرتان ممكن است نسبت به آن احساس حسادت كند، سعي كنيد هر دو را در كنار هم مديريت كنيد.

سعي كنيد تا جايي كه ممكن است هر گونه شايعات و سو تفاهمي را پخش نكنيد و از دامن زدن به آنها جلوگيري كنيد. تنبل و بي تفاوت نباشيد، برعكس، شور و شوق را در هر كاري كه دوست داريد، داشته باشيد.

كه اينگونه به راحتي به تمام اهدافتان خواهيد رسيد. در مورد انتخاب شريك زندگي با احساساتتان مقابله نكنيد كه برايتان عواقب خوبي نخواهد داشت.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

بهترين كار خود را براي لذت بردن از امروز خود انجام دهيد. امروز، يك زمان ايده آل براي تعطيلات و استراحت كردن است.

اعتماد به نفس خود را با مقايسه كردن خود با ديگران تضعيف نكنيد. روابط عاشقانه شما با شك و ترديد مواجه خواهد شد، اما با مشورت مشاوره حرفه اي قطع به يقين مي توانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد.

اگر متاهل هستيد، داشتن فرزند مي تواند حال زندگيتان را عالي كند. در كار، كافي است تا خودتان را باور داشته باشيد و معجزات را فراتر از اميدهاي خود ببينيد و اينگونه شاهد بهترين اتفاقات خواهيد بود.

شما به طور كلي سلامت خوبي خواهيد داشت، اما ممكن است كه دچار ضعف كبدي شويد. خوردن غذاي خود را با دقت بيشتري كنترل كنيد، به خصوص اگر از يك بيماري مزمن رنج مي بريد.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

هر كسي كه نقطه نظرات شما را ناديده مي گيرد، با او دشمني نكنيد و راه بياييد و به عقايدش احترام بگذاريد. بهتر است حس شوخ طبعي خود را حفظ كنيد و به ياد داشته باشيد كه هيچ چيز براي هميشه باقي نمي ماند و بايد قدرشان را بيشتر بدانيد.

بهداشت خوب است؛ اما كساني كه از بيماري مزمن رنج مي برند بايد بيشتر مراقب باشند.

به زودي از افزايش حقوق در كارتان بهره مند خواهيد شد، اما به هر حال بايد براي خرج كردن هايتان بهترين برنامه ريزي را داشته باشيد تا د چار بحران هاي مالي نشويد، چرا كه پس از يك دوره مطلوب، خودتان را مجددا درگير مشكلات مالي خواهيد يافت؛ با اين وجود، با اعمال اقدامات احتياطي ، مي توانيد خسارات را محدود كنيد و از بروز چنين روزي پيشگيري نماييد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

امروز يك زمان مناسب براي معاملات مهم مالي ويا خريد و فروش خانه است، فقط توجه داشته باشيد كه قبل از امضاء هرگونه قراردادي آنرا كاملا مطالعه كنيد، اينگونه بيشترين سود را بدست خواهيد آورد.

اين روز ها هيچ چيز جدي اي براي ترس در مورد سلامتي شما وجود ندارد. رابطه خانوادگي تان بسيار پيچيده شده است و نياز به توجه بيشتري دارد.

مراقب فرزندان خود باشيد و به آنها بيشتر اهميت دهيد. پيشنهاد هرگونه پروژه جديد را بپذيريد كه رسيدن شما به موفقيت را افزايش ميدهد.

امروز وقت خود را براي سازمان دهي و برنامه ريزي كارهايتان صرف كنيد. سعي كنيد كه زندگي را ساده تر بگيريد تا احساس راحتي بيشتري داشته باشيد.

تا ميتوانيد انرژي بگذاريد و تمركز كنيد كه بهتر و بيشتر به نتيجه برسيد. امروز بهترين زمان براي لذت بردن از چيز هاي ساده مي باشد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

تنها كاري را كه مي توانيد انجام دهيد، اين است كه با آنچه در مقابل شماست مقابله كنيد. اين روزها، زمان مناسبي براي سرزنش خود يا ديگران نيست.

شما مي توانيد بر حمايت از رفاه كودكان و حيوانات تاثيرگذار باشيد. از اين پيكربندي بسيار مطلوب براي داشتن افكار مثبت و اراده براي بهبود بخشيدن به چيزهاي اطراف خود استفاده كنيد, حتي اگر اين كار براي شما فوق العاده به نظر نرسد.

بسيار مشكل خواهد بود. همسر يا نزديكان شما ممكن است شما را سرزنش كنند.

بلافاصله قبل از اين كه افسردگيتان به يك شكست عصبي تبديل شود، واكنش نشان ميدهيد، پيشنهاد ما به شما صبر و شكيبايي بيشتر است.

سعي كنيد خشم و پرخاشگري خود را كنترل كنيد، در ابتدا بدون شك مشكل خواهد بود، اما با تلاش مي توانيد در كنترل خود موفق شويد!

بايد بگويم كه مردم به شما حسادت خواهند كرد. با اين حال, لازم است در برابر خوشبيني بيش از حد كه منجر به اشتباهات تقدير مي شود، محافظت شويد.

شما با لذت در فضاي درك خوب با خانواده بزرگ خود تكامل خواهيد يافت.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

شما از صميم قلب تغييراتي را كه شرايط زندگي در آن ها ايجاد خواهد شد را مي پذيريد. سعي خواهيد كرد به چيزهايي كه ديگر وجود ندارد، پايبند باشيد.

با نزاكت، اما با قدرت و ثبات، در كارتان شور و اشتياق زيادي نشان خواهيد داد و اين به شما اين امكان را مي دهد كه از فرصت هاي مثبت خود بهره برداري كنيد.

به اين تحريكات توجه نكنيد و هيچ اهميتي به انتقادات بد و حرف هاي بد ندهيد. براي رهايي از مشكلات بايد كاملاً مجددا اعتماد به نفس خود را به دست آوريد.

ماندن در كار برايتان دشوار است و احساس سازنده بودن نميكنيد. تا جايي كه ممكن است همه كارها را خودتان واگذار كنيد و مسئوليت انجام آنرا به گردن ديگري نيندازيد.

مطمئن شويد كه يارانتان همه چيزهايي هستند كه براي انجام كارها به آن نياز داريد. امروز روز خوبي است تا زماني را صرف بررسي، تعمير و يا تعويض تجهيزات در دسترستان كنيد.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

براي اينكه در كارهايتان بهترين نتيجه را بگيريد، نياز به تمركز بيشتري داريد. اگر به دنبال شغل جديدي مي گرديد، مطمئن باشيد كه به زودي برايتان بهترين ها اتفاق خواهد افتاد.

به زودي ديدگاه و نگرش جديدي از زندگي برايتان نمايان مي شود كه حال و روحيه شما را مثبت مي كند و بسيار تاثيرگذار خواهد بود.

كيفيت حرفه اي شما به طور كامل شناخته خواهد شد و از چشم مافوقتان دور نخواهد ماند.

عشق به طور ناگهاني براي شما بسيار حياتي تر از هوايي است كه در آن نفس مي كشيد، و شما كاملا مايل هستيد كه همه چيز را به دلخواه خود پيش ببريد، اما در اين باره خوب است كه منطقي تر تصميم بگيريد.

سيستم ايمني بدن شما ضعيف خواهد شد:از تماس نزديك با افراد بيمار دوري كنيد. پرخاشگري كودكان شما صبر و شكيبايي شما را به آزمون جدي مي رساند. اگر خانم هستيد, اين يكي شما را از مشكلات دور خواهد كرد.

سعي كنيد وضعيت را با تركيبي از شوخ طبعي خود حل و فصل كنيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 24 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 24 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

امروز وقت زيادي را به خود اختصاص دهيد و نهايت لذت را ببريد و تصميمات مهم زندگيتان را به روز ديگري موكول كنيد. امروز زماني قدرتمند است كه با گوش دادن به قلب خود، بهترين حالت زندگي خود را بسازيد.

افرادي را كه دوستشان داريد كم تر قضاوت كنيد، و بيشتر به آنها گوش دهيد. آن چه را كه مي توانيد در خانه انجام دهيد، تمام كنيد و به سر و سامان برسانيد.

شما كارايي فوق العاده اي را از خود نشان خواهيد داد. امروز روز زيبايي براي متاهلين است، افراد مجرد يك برخورد اميدبخش را خواهند داشت.

هيچ مشكلي در درك كودكانتان نداريد، اعتماد به نفس داشته باشيد و به آن ها توصيه هاي مفيدي بدهيد.

در برابر بيماري هاي قلبي عروقي با خوردن ماهي چرب به طور منظم، حداقل سه بار در هفته مانند ماهي خال مخالي و سالمون از خود محافظت كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 3051
  • بازدید کلی : 64307
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی