loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 428
11 زمان : 1399:2

فال روز دوشنبه 16 ارديبهشت 1398

فال روزانه ، فال چيني

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

امروز انرژي شديدي وجود دارد كه ممكن است منجر به اشتباهاتي شود،كه قابل جبران نخواهد بود. اگر در حالي كه عصباني هستيد، به كسي تهمت و اتهام بزنيد، پشيمان خواهيد شد و باعث كدورت مي شويد.

اينكه بخواهيد همه چيز را در زندگي به ديگران بفهمانيد، كار بيهوده اي است و شما به آن نياز نداريد، بهتر است كه مهربان باشيد و غرور و تحمل سخنانتان روي ديگران را كنار بگذاريد.

خودتان را به طور كامل به كار بسپاريد، زيرا به زودي باعث ارتقاي شغلي و افزايش حقوقتان خواهد شد. اگر بدانيد كه هستيد و بهر چه به اين دنيا آمده ايد، به آرامش بيشتري خواهد رسيد و ميتوانيد يك به يك، قله هاي موفقيت را طي كنيد.

خطاي اطرافيانتان را به دل نگيريد و آنها را ببخشيد، چرا كه چيزي در دلشان نيست و فقط به زبان مي آورند. امروز براي انجام معاملات بزرگ و سرمايه گذادي ها مناسب نيست، تا حد ممكن انرا عقب بيندازيد.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

اين روزها، يك رابطه اي ممكن است در آخرين لحظات باعث تغييرات برنامه هاي شما شود، بهتر است كه خودتان را كنترل كنيد و به جاي عملكرد بدون فكر، با برنامه ريزي مجدد به آنها رسيدگي كنيد. امروز منافع خود را بيشتر در نظر بگيريد، اگر چه در حال حاضر مسئوليت هاي زيادي را قبول مي كنيد، اما به هر حال وقت براي رسيدن به خود و سلامتيتان صرف كنيد.

اگر از احساسات طرف مقابلتان بي خبر هستيد، سعي كنيد مستقيما با او حرف بزنيد و تكليف زندگيتان را معلوم كنيد. امروز سعي كنيد براي سرمايه خود برنامه ريزي كنيد و از بحران هاي مالي احتمالي جلوگيري نماييد. اگر متاهل هستيد، ممكن است دچار تنش شويد، بهتر است كه با صحبت كردن از بروز مسائل جدي تر جلوگيري كنيد. اگر ياد بگيريد كه زندگي را ساده بگيريد، برنده خواهيد شد.

فرزندانتان به شما رضايت زيادي خواهند داد، اگر نياز به كمك و حمايت داريد، امروز زمان مناسبي براي انجام اقدامات لازم و برقراري ارتباط است. اگر اجازه دهيد ديگران صحبت كنند، و شنونده خوبي باشيد، موفق به ايجاد از همدردي خواهيد شد و از اين بابت قدردانتان خواهند بود.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

امروز، يك روز خوب براي كارهاي آهسته و تنبل كردن است و هيچ كاري انجام نمي دهيد، اين انرژي تا ظهر به دست مي آيد. با لذت بردن از زيبايي طبيعت مي توانيد روحيه خود را بهبود ببخشيد و پر انرژي مابقي روزتان را سپري كنيد.

امروز زمان مناسبي براي رسيدن به امور عاشقانه است، اگر مجرد هستيد، حتما نيمه گمشدتان را پيدا مي كنيد، و اگر متاهل هستيد ميتوانيد به زندگي زناشوييتان رنگ و بوي تازه و بي نظيري ببخشيد.

زماني است كه بايد با وجدان راحت به عملكرد ها و رفتارتان فكر كنيد و بابت بدي هايي كه گاها ناخواسته مرتكب شده ايد، پوزش بطلبيد و سعي بر جبران داشته باشيد. به زودي در زمينه حرفه اي پيشرفت بسزايي خواهيد داشت و پول خوبي را بدست مي آوريد.

سرعت خود را در پذيرش پروژه هاي جديد و انجام سرمايه گذاري هاي بلند مدت كم كنيد، در غير اينصورت، ممكن است ضرر مالي و يا سلامتي داشته باشيد كه باعث پشيمانيتان شود.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

امروز يك زمان پر از شانس براي شما خواهد بود. ممكن است كه بعضي از اطرافيان تان تقاضاهايي از شما داشته باشند، تا حد ممكن و تا حدي كه از پس آن بر مي آييد، دريغ نكنيد.

حس شوخ طبعي خود را حفظ كنيد كه باعث مي شود گذر عمر به خوبي سپري شود و از آن لذت ببريد. براي روحيه خود، به طبيعت برويد و پياده روي هاي طولاني مدت را تجربه كنيد، كه هم باعث بهبود روحيه و هم سلامت شما خواهد بود.

هر گونه دعوتي را چه در جمع دوستان و چه اقوام، بپذيريد كه بسيار به شما خوش خواهد گذشت. شما به زودي به موفقيت هاي زيادي دست پيدا مي كنيد و مي توانيد ماه آينده بسياري از بدهي هاي خود را پرداخت كنيد و با خيال راحت براي آينده تان برنامه ريزي داشته باشيد.

مي توانيد با يك سرمايه گذاري كوتاه مدت پول خوبي را به دست آوريد، اما از سرمايه گذاري هاي بلندمدت و طولاني اجتناب كنيد . شما شخص خوشبيني هستيد و با رويدادهاي كوچك بسيار خوشحال و راضي مي شويد. امروز ممكن است دچار سردرد يا درمان درد شويد، كه زود گذر خواهد بود اما بهتر است كه براي جلوگيري از شدت آن به پزشك متخصص مراجعه كنيد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

هر زمان از روز، خدا را به دليل زيبايي ذاتي و طبيعي خود شكر كنيد. اين روزها يك رابطه دوستانه شما به توجه بيشتري نياز دارد، در برابر او سخاوتمند باشيد و چيزي را از او دريغ نكنيد.

اگر در مسائل احساسي وضعيت يك طرفه را داريد، بهترين كار ممكن واقع بين بودن است و اينكه عقلاني تصميم بگيرد و احساس را كنار بگذاريد، زيرا در غير اين صورت ادامه اين رابطه شما آسيب خواهد ديد.

چشم خود را به طور گسترده اي باز كنيد تا فرصت ها و شانس هاي عالي را كه به سمت شما مي آيند از دست ندهيد. به زودي پول بسيار زيادي را به دست مي آوريد و اگر براي آن برنامه ريزي نداشته باشيد، همه به باد خواهد رفت و بي پولي مجددا به سراغتان مي آيد، پس با ذكاوت و برنامه ريزي آن را مديريت كنيد.

خطرات سردرد يا اختلالات معده، با نوشيدن آب به سادگي حل خواهد شد. امروز به پدر و مادرتان سري بزنيد و دعاي خير آنها را بدرقه راهتان كنيد. براي فرزندان خود وقت بيشتري بگذاريد و در برابر شيطنت هايشان واكنش شديد نداشته باشيد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

ممكن است امروز احساس تنهايي يا آسيب پذير بودن بكنيد. اين مي تواند منجر به تصميماتي شود كه بعداً از آن پشيمان خواهيد شد. با افرادي كه به شما اهميت مي دهند، بيشتر صحبت كنيد.

خودتان را منزوي نكنيد و بيشتر در جمع باشيد. ا اينكه ممكن است احساس نياز به توجه و علاقه كنيد, يك شريك خوب درك مي كند كه شما به دنبال چيزي عميق و واقعي تر هستيد. هر ريسكي كه امروز انجام مي دهيد, با عقل سليم پشتيباني مي شود و مي تواند به نفع شما پيش برود.

ارتباط نزديكي را با دوستانتان داشته باشيد. اتفاق ها و موقعيت هاي بي نظيري به شما لبخند خواهد زد، اين شانس ساده و عادي نخواهد بود, اما كسي كه گستاخ باشد, شما را ساكت خواهد كرد. نشاط و سرزندگي را از خود نشان خواهيد داد.

در خانه, شما هستيد كه اقدامات ابتكاري را انجام مي دهيد و افراد نزديك شما به آساني از آن پيروي خواهند كرد، زيرا آن ها شيفته نگرش مصمم و مشتاق شما خواهند شد. و هميشه اين رفتارتان را ستايش مي كنند.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

امروز، يك روز قدرتمند براي پيش بردن هر رابطه اي مهم، به يك سطح عميق تر است. امروز از اظهار عشق حمايت مي كند و نبايد از بروز آن خود داري كنيد. بخشندگي و سخاوت روح را باز مي كند تا درك بهتر و ارتباط را موثر تر كند.

امشب وقت بگذاريد تا از همه چيز در زندگي خود تقدير و تشكر كنيد كه دلايل خوبي براي قدرداني دارند. اين روز تحت بهترين توجهات خاصي قرار مي گيرد و از آن سود مي برد تا آنچه را كه هميشه دوست داريد انجام دهيد. اگر سخت تلاش كنيد، در نهايت راه حل هاي معتبري براي متعادل كردن بودجه خود پيدا خواهيد كرد.

همه چيز را رنگ و لعاب خواهيد داد و در اين حالت خواهيد ديد كه عاشق اولين چيزي است كه ملاقاتش مي كنيد. دوستي در مركز توجه قرار خواهد گرفت:تبادلات شما با مهرباني و همدردي پررنگ خواهد شد؛ اما ممكن است كه حسادت در پشت علائم دوستانه ويژه اي به منظور شناسايي آن ها دقيق باشد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

شما بسياري از مواقع به اين فكر مي كنيد كه چرا همه مي خواهند شما را به زمين بزنند؟ اما اين كاملا اشتباه است و شما دشمني نداريد، فقط بهتر است كه رويه خود را تغيير دهيد.

اين روزها ممكن است بيشتر حس مالكيت داشته باشيد، تنها كاري كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه آن را نشان ندهيد، اين نگرش مي تواند يك فرد خاص را تحريك كند و آزارش دهد.

شما در تثبيت موقعيت مالي خود موفق خواهيد شد اگر مطابق با خواسته هاي خود عمل كنيد. با روابط زناشويي بيش از حد به وسوسه خواهيد افتاد؛ از همسرتان انتظار هر گونه اغماض را نداشته باشيد.

اگر مجرد هستيد، در بسياري از ماجراهاي هيجان انگيز شركت خواهيد كرد. خطرات ميگرن سختي داريد، تا حد ممكن استراحت كنيد تا بهبود بيابيد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

اگر به اندازه كافي خوش شانس باشيد كه شغلي داشته باشيد، بهتر است امروز سازمان يافته شويد. هرچه مستقيم تر و رك تر باشيد، بهتر است. هيچ خبر غم انگيزي را به دل نگيريد، طبيعت حساس شما مي تواند به درد ديگران واكنش دهد و انرژيتان را تحت الشعاع قرار دهد.

پرورش خودتان مهم است. شما انرژي زيادي را براي حل مشكلاتي كه كنار گذاشته شده اند صرف خواهيد كرد، اما گاهي اوقات وسوسه مي شويد كه آن ها را به تعويق بيندازيد. سعي كنيد هر روز يك تمرين فيزيكي انجام دهيد.

در كار خود، به جاه طلبي هاي ويژه اي براي قلبتان دست خواهيد يافت. زمان به خوبي انتخاب مي شود تا آنچه را كه هميشه مي خواهيد بدانيد را مورد بررسي قرار دهيد. خطرات نزاع با يك قانون يا يك دوست نزديك برايتان وجود دارد كه به خير خواهد گذشت.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

شما استعداد داريد با گروهي از مردم براي بهره مند شدن از جامعه خود كار كنيد. طبيعت و صلاحيت خوب شما مي تواند بسيار مورد تحسين قرار گيرد. منتظر مكالمات شديد در هر رابطه عاطفي و احساسي باشيد.

اگر بخواهيد آنچه را كه مي خواهيد به دست آوريد، امروز را امتحان كنيد. شرايط مواد منفجره ممكن است در بهار بالا رود و مستلزم يك تعارض يا ضرورت تصميمات سريع باشد. شما ترقي را در شغل خود به زودي خواهيد ديد و بايد نسبت به افراد حسود بر حذر باشيد.

اگر چشم هايتان را باز كنيد و به جاي آن كه خود را بيش از حد كوچك كنيد، در يك عمليات گمانه زني جالب موفق خواهيد شد. اگر شما صاحب فرزند هستيد، مي توانيد آن ها را بيش از حد تحت مالكيت خود قرار دهيد ، اما در عين حال با آنها رفاقت كنيد تا همه چيز را به خودتان بگويند.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

شما مي توانيد به روش هايي فكر كنيد كه ديگران را به سادگي درك كنيد. شايد براي اينكه احساس راحتي كنيد، به فضاي بيشتري نياز داشته باشيد. ممكن است هنوز به رابطه خود توجه داشته باشيد اما به آزادي بيشتري نياز داريد.

نسبت به شيوه اي كه مردم با شما حرف مي زنند، هشيار باشيد. امروز براي تفكر و كار عقلاني مساعد خواهد بود. اگر بودجه خود را با دقت مديريت كنيد، از بهبود منابع خود راضي خواهيد بود.

اگر مجرد هستيد، اين روزها مي توانيد در نگاه اول عشق را كشف كنيد! به سوالات پرسيده شده توسط يك كودك بهترين پاسخ را دهيد.

شايد كمي خستگي در پي يك تلاش شديد داشته باشيد، اما روي هم رفته پويا و در حالت كامل باشيد. مراقب كليه هايتان باشيد، به نوشيدن مقدار زيادي آب در ميان وعده هاي غذايي فكر كنيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 16 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 16 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

شما ممكن است نياز داشته باشيد كه نگاهي تازه به وضعيت فعلي زندگيتان داشته باشيد و براي آن اقدامي كنيد. امروز، يك روز مثبت براي كمك به ديگران است. گاهي اوقات تنها يك شنونده خوب بودن عالي است.

در مورد افشاي اسرار بيش از آنچه كه بايد در رابطه با يك وضعيت حساس باشيد، مراقب باشيد. رفتن به مهماني شام مي تواند يك پذيرايي خوشايند برايتان باشد.

به خودتان اجازه ندهيد از ناراحتي هاي كوچكي كه زندگي تان را به هم مرتبط مي كنند دلسرد شويد، آنها در واقع هيچ اهميتي ندارند و زودگذر خواهند بود.

بسياري از معاملات تجاري خوب و فرصت هاي سرمايه گذاري جالب، خودشان را به شما نشان خواهند داد. كارهاي عاشقانه شما با موفقيت حتمي روبه رو خواهند شد.

قضاوت شما بدون هيچ نور و سايه و كاملا درست است. مراقب حوادث خانوادگي خود باشيد! تمام وسائل الكتريكي خود را بررسي كنيد تا دچار مشكل و خرابي نشود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 70
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 3031
  • بازدید کلی : 64287
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی