loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 315
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است

فال روز دوشنبه 18 شهريور - 9 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

قصدتان اين نيست كه به منظور مشكل درست كردن به دنبال اطلاعات مدفون شده بگرديد، اما به نظر مي رسد كه هيچ انتخاب ديگري براي تان نمانده است. يك چيزي اشتباه شده و تا آن را اصلاح نكنيد آرام و قرار نمي گيريد. دوست نداريد اطلاعاتي كه به دست مي آوريد ناراحت كننده باشد و از اين بابت نگران هستيد، اما انگار ترس تان نسبت به اين موضوع كمي اغراق آميز شده است. بهتر است با حقايق پيش برويد و خودتان را درگير ناشناخته ها نكنيد. خوشبختانه، پافشاري اكنون شما به نفع تان تمام خواهد شد، پس به شما توصيه مي شود تا زماني كه تمام حقيقت را نفهميده ايد دست از تلاش برنداريد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

امروز نمي شود با شما مذاكره كرد، آن قدر سفت و سخت شده ايد كه هيچ كس نمي تواند نظرتان را تغيير دهد. از اين كه انگيزه هاي تان را پنهان كنيد خسته هستيد، اما هنوز احساس مي كنيد كه فرصت مناسبي براي آشكار كردن احساسات حقيقي تان نيست. اگر دوست نداريد در تعاملات احساسي شركت كنيد اشكالي ندارد، مجبور نيستيد دليل اين غيبت را به ديگران توضيح دهيد. فقط حواس تان باشد كه تا حد امكان خودتان را از هر گونه بحث و جدل دور نگه داريد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

امروز كسي نمي تواند شما را مجبور به انجام كاري كند كه راحتي شما را به هم مي زند. اكنون اين قابليت را داريد كه سر تصميم تان پافشاري كنيد، حتي در مقابل كسي كه قدرت زيادي در اختيار دارد. براي شروع به شما پيشنهاد مي شود كه موضع تان را به روشني توضيح دهيد، اما حواس تان باشد كه وارد بحث هاي بي پايان نشويد. بعد از اين كه فشارهاي حاكم فروكش كرد مي توانيد با راحتي بيشتر ساير جزييات را به ديگران بگوييد. در حقيقت، اگر اكنون سكوت كنيد به اين معني نيست كه به ديگران توهين كرده ايد. مطمئن باشيد كه ديگران مصمم بودن شما را تحسين خواهند كرد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

امروز ممكن است نسبت به رفتار كسي كه دوست اش داريد واكنشي سريع و تند نشان دهيد. امروز طوري شده كه حتي گفتگوهاي ساده هم ممكن است احساسات تان را تحريك كند و آن خشم خفته ي درون تان بيدار شود. پس به شما توصيه مي شود كه امروز بيش از پيش احتياط به خرج دهيد. اگر خشم تان را از ته دل به كسي كه استحقاق اش را ندارد نشان دهيد حتماً او را آزرده خاطر خواهيد كرد. براي حفظ آرامش بايد كمي جلوي خودتان را بگيرد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

اگر امروز احساس كنيد كه كسي قصد دارد ثبات مالي شما را تحريك كند ممكن است مثل يك شير به او حمله كنيد. شايد كسي كه در مقابل او موضع مي گيريد شخصيت قدرتمندي باشد. اما قبل از اين كه حركتي كنيد ببينيد كه آيا اين اقدام شما توجيه پذير است، زيرا وقتي پا پيش گذاشتيد آن وقت ممكن است كار به جاهاي باريك بكشد. به شما توصيه مي شود اول چند نفس عميق بكشيد و ببينيد چه انتخاب هايي مي توانيد داشته باشيد. اگر منافع كاري براي تان در اولويت قرار دارد، پس بدانيد كه برنده شدن در دعوا آن قدرها تأثيري در كارتان نخواهد داشت. بهتر است چند روزي صبر كنيد، در اين فاصله هم نگاهي به حقايق بيندازيد تا ببينيد چه مي شود.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

امروز كلماتي كه در صحبت هاي تان به كار مي بريد آن قدر تيز و برنده هستند كه مثل لبه ي شمشير به نظر مي رسند. شايد مقصود شما چيز ديگري باشد، اما در هر صورت حرف هاي تان به شدت نيش و كنايه دار است. متأسفانه شدت احساسات شما را تحت تأثير قرار داده، پس حواس تان باشد حرف هايي كه مي زنيد تا حد امكان واضح و روشن باشند. اگر از ديگران انتظار داريد كه نسبت به شما رفتار مثبتي در پيش بگيرند، پس بهتر است پيام تان را با ملايمت بيشتري انتقال دهيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

امروز احساس مي كنيد كه خيلي منطقي هستيد. اما واكنش هاي شديد يك نفر ممكن است همه چيز را به هم بريزد. يادتان باشد كه يك انفجار احساسي مشكلي را حل نخواهد كرد، چنين واكنشي در نهايت باعث مي شود كه احساس ناخرسندي و تهي بودن به شما دست دهد. براي اين كه از فشارهاي روز كم كنيد مي توانيد به هر كجا كه مي رويد با خودتان مهرباني به همراه ببريد. خوشبختانه رويكرد مثبت شما همه ي اطرافيان تان را تحت تأثير قرار خواهد داد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

امروز تصميم داريد كه نقطه نظرات تان را به شكل واضحي بيان كنيد. اكنون عطارد در دوازدهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي اسرار به سر مي برد، به همين خاطر هنوز نمي دانيد كه چه چيزهايي را لازم است بگوييد و چه چيزهايي را بهتر است نزد خودتان نگه داريد. بدانيد كه اين خود شما هستيد كه حد و مرزها را مشخص مي كند، پس خودتان بايد تصميم بگيريد كه چه چيزهايي گفتني است و چه چيزهايي نه. بهتر است امروز گزيده حرف بزنيد، بعداً كه از حد و مرزهاي تان مطمئن شديد فرصت داريد كه گفته هاي تان را تكميل كنيد و وارد جزييات شويد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

به نظر مي رسد كه از تصميمات تان مطمئن هستيد. اما گر به احساس و نظر ديگران اهميت ندهيد، آن وقت يعني اين كه فكر مي كنيد فقط خودتان راست مي گوييد. اگر امروز با مافوق تان درگير شويد احتمال دارد كه از نظر كاري به مشكل برخورد كنيد. فكر نكنيد كه اكنون مي توانيد اقدامات تان را توجيه كنيد، همه ي اين ها فقط اتلاف وقت و انرژي است. به مسيرتان ادامه دهيد، اما حواس تان باشد كه ماجراهاي غير ضروري درست نكنيد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

هنوز نمي دانيد كه اين ناراحتي هاي شما از كجا آب مي خورد، اما امروز ممكن است يك حقيقت ناگفته بارها و بارها در اختلافات مختلف بروز كند. امروز ممكن است درباره ي چيزي بحث كنيد كه به هيچ وجه ربطي به موضوع اصلي ندارد. عاقل باشيد و انتقاد كردن را به روز ديگري موكول كنيد، در اين فاصله سعي كنيد خودتان را آرام كنيد و به يك ديدگاه منطقي برسيد. وقفه اي را كه لازم است ايجاد كنيد و دست به كاري بزنيد كه اعصاب تان را آرامش دهد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

به نظر مي رسد چيزي دارد اذيت تان مي كند و تا زماني كه به طور مستقيم با آن مواجه نشويد مشكل تان حل نخواهد شد. متأسفانه ممكن است متوجه منشأ ناراحتي هاي تان نشويد و به همين خاطر نتوانيد مشكل تان را حل كنيد. نبايد ديگران را به خاطر اين وضعيت سرزنش كنيد. در عوض مسئوليت احساسات تان را بپذيريد و تا جايي كه مي توانيد با مهرباني با ديگران رفتار كنيد. به اين ترتيب نه تنها خودتان احساس بهتري خواهيد داشت، بلكه ديگران هم با رضايت بيشتري همراهي تان خواهند كرد.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز به نظر مي رسد كه خيلي با دوستان تان موافق نيستيد. اين اختلاف باعث ايجاد نگراني هايي خواهد شد. ديگران از شما مي خواهند كاري را انجام دهيد كه به نظرشان منطقي و درست است، اما شما هنوز به اين فرآيند اطمينان نداريد. اگر قلب تان چيز ديگري به شما مي گويد پس به حرف اش گوش كنيد و بقيه ي چيزهايي را كه در ذهن تان مي چرخد كنار بگذاريد.


نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 3087
  • بازدید کلی : 64343
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی