loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 422
11 زمان : 1399:2

فال روزانه شنبه 18 خرداد 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/3/18

دوست عزيزي كه 18 خرداد به دنيا آمده اي، تولدت مبارك!

اگر چه انتظار زيادي از چنين روزي نداريد اما به چند تا از خواسته هاي دلتان به طور غير منتظره اي خواهيد رسيد. شما تا اين جاي راه سختي هاي زيادي را متحمل شده ايد اما با اتفاقات خوشايندي كه امسال برايتان مي افتد، تمام خستگي ها از تن تان به در مي شود. اگر مي خواهيد در زندگي پيشرفت كنيد، فرصت هاي كه در زندگي برايتان ايجاد مي شود را با آغوش باز بپذيريد. به توانايي هايي كه داريد فضا دهيد تا به خوبي رشد كنند. در اواخر ماه تير مي بينيد كه زندگي تان چقدر رو به بهبودي خواهد رفت. حتما مي دانيد كه انرژي مثبت، انرژي مثبت هاي بيشتري را جذب مي كند، پس تا مي توانيد مثبت نگر باشيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين فروردين

امروز روابطتان با اطرافيانتان بيش از اندازه خوب پيش مي روند و اين روبراه بودن غير قابل باور اوضاع شما را نگران كرده است. خيالتان راحت باشد، اين خاصيت امروز است و دليلي ندارد كه فكر كنيد يك جاي كار ايراد دارد. يك بحران كاري ممكن است باعث شود شما و يا همسرتان مجبور شويد بيشتر روز را به دور از خانه و خانواده بگذرانيد. اين مسئله به ويژه اگر مجبور شويد برخي از برنامه هايتان را كنسل كنيد باعث به هم ريختن اعصاب شما شود، اما سعي كنيد خونسرد باشيد. چه مجرد باشيد و چه متاهل بهترين راه براي رسيدن به خواسته هايتان اين است كه هم با طرف مقابلتان و هم با خودتان صادق باشيد و بدانيد كه از رابطه خود چه انتظاري داريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين ارديبهشت

امروز ميل به ياد گرفتن چيزهاي جديد در شما بيشتر از هر زمان ديگري شده است. گوش كردن به يك سخنراني و يا خواندن يك مقاله ممكن است شما را به يك سفر گروهي به منظور كسب دانش و اطلاعات بيشتر در رابطه با موضوع مورد بحث ترغيب كند. اين موضوع را با اعضاي خانواده تان نيز در ميان بگذاريد؛ شايد آنها هم بخواهند در اين سفر با شما همراه شوند. اين كه خودتان را قرباني شرايط بدانيد و تمام تقصيرها را گردن ديگران بيندازيد هميشه آسان ترين راه ممكن است. دست از اين رفتار برداشته و كنترل اوضاع را در دست بگيريد. مطمئنا با كمي تلاش و مثبت انديشي مي توانيد به اين وضعيت غلبه كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين خرداد

شما امروز با هيجان وصف ناپذيري به ايده هايي كه براي زندگي و آينده ي خود داريد فكر مي كنيد و ايده هايي كه ديگران به شما مي دهند هم برايتان خيلي جذاب تر از هميشه به نظر مي رسند و خيلي جدي به آنها فكر مي كنيد. شما نقشه هاي زيادي براي آينده ي خود داريد كه نه تنها هيجان انگيز به نظر مي رسند بلكه عملي نيز هستند و مي توانيد با وقت گذاشتن براي آنها نتايج بسيار خوبي به دست بياوريد. بيشترين بهره را از اين فرصتي كه برايتان فراهم شده و ايده هايي كه در سر داريد ببريد. شايد با گروهي از دوستانتان در مورد مسائل علمي، معنوي يا مذهبي صحبت كنيد. اين مكالمه چيزهاي زيادي را به شما ياد خواهد داد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين تير

امروز فعاليت هاي اجتماعي شما را در تماس با افراد جالبي قرار خواهند داد كه شايد در شهرها و كشورهاي ديگري زندگي كنند. شايد با اين اشخاص در مورد تجارت و مسائل كاري صحبت كرده و ايده هاي خوبي از آنها بگيريد كه مي توانند روي آينده ي حرفه اي و حتي زندگي شخصي شما اثرات قابل توجهي داشته باشند. ازاين فرصت به خوبي استفاده كرده و حتما ارتباط خود را با اين آشناهاي جديد حفظ كنيد. اگر قصد اين را داشته ايد كه يك رابطه ي عاطفي كه به تازگي شروع كرده ايد را وارد مرحله ي جدي تري كرده و در مورد آينده ي اين رابطه با طرف مقابلتان صحبت و براي آن تصميم گيري كنيد امروز فرصت خوبي براي اين كار خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين مرداد

امروز شما هر كاري كه بخواهيد انجام دهيد را با دقتي بيشتر از معمول انجام خواهيد داد، خواه اين كار تميز كردن خانه و مسئوليت هاي روزمره باشد، خواه بخواهيد پروژه ي شخصي مهمي را آغاز كنيد. ذهن شما خيلي بهتر از هميشه عمل مي كند و با احساساتتان نيز در هماهنگي به سر مي برد و اين بهترين وضعيت ممكن مي تواند باشد. روياها و تخيلات شما در حال حاضر مي توانند منبع الهام بخشي براي شما در انجام كارهايتان باشند، پس به آنها توجه كنيد. شايد ذهنتان درگير سفر، كسب دانش و يا سفر براي كسب دانش باشد، در هر صورت به اين ايده ي خود خوب فكر كنيد و بي تفاوت از كنار آن رد نشويد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين شهريور

امروز فعاليت هاي اجتماعي شما را در تماس با افراد جديدي قرار خواهند داد كه برايتان از جذابيت ويژه اي برخوردار هستند. اگر مجرد هستيد احتمال اين كه يكي از آشناهاي جديد تبديل به عشق زندگيتان شود خيلي زياد خواهد بود. اگر هم پيش از اين نيمه ي ديگر خود را يافته ايد از آنجايي كه امروز عشق و روابط عاطفي برايتان در اولويت هستند به طرف مقابلتان احساس نزديكي بيشتري خواهيد داشت و مي توانيد به راحتي در مورد مسائلي كه شايد تا ديروز جسارت حرف زدن در موردشان را نداشته ايد صحبت كنيد. بحث هاي جالبي كه امروز داريد نگرش شما را به برخي مسائل تغيير خواهند داد و چيزهاي زيادي را به شما خواهند آموخت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين مهر

اگرچه خيالتان از بابت قدم هايي كه برداشته ايد راحت است اما حواستان به شرايط اطراف تان باشد زيرا ممكن است با يك طوفان همه آرزوهايتان نقش بر آب شود. به دنبال يك رابطه اي رمانتيك مي گرديد. منتظر نباشيد كه فردي اين خواسته شما را برآورده كند، شما خودتان بايد سعي كنيد آنچه دلتان مي خواهد را به دست آوريد. احساسات خود را آزادانه تر بيان كنيد تا اطرافيان هم از راز دلتان باخبر شوند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين آبان

امروز انرژي، شور و هيجان و تمركز شما و شخصي كه دوست داريد در هماهنگي با يكديگر و در سطحي بالا قرار دارند و همين موضوع باعث مي شود كه شما به طور بي سابقه اي به هم احساس نزديكي كنيد. اگر پيش از اين نيمه ي ديگر خود را پيدا نكرده ايد احتمال اين كه با شخص جديدي آشنا شويد كه براي شما از جذابيت بالايي برخوردار است و علايق مشتركي با شما دارد و شايد اين آغاز يك رابطه ي جدي باشد كه به ازدواج ختم خواهد شد. اگر قصد نقل مكان به خانه ي جديدي را داريد امروز مي تواند فرصت بسياري خوبي براي جستجوي خانه ي مورد نظرتان باشد، آن را به راحتي از دست ندهيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين آذر

امرز فرصت انجام كاري سر راهتان قرار خواهد گرفت كه مي تواند از لحاظ مادي براي شما بسيار مفيد و سودبخش باشد. اين فرصت را بدون آن كه به اندازه ي كافي به آن فكر كرده و آن را سبك و سنگين كنيد از دست ندهيد. امروز هيچ كاري به اندازه ي اين كه در خانه بمانيد براي شما لذت بخش نخواهد بود. اين كه بخواهيد در خانه كار كنيد و يا به استراحت بپردازيد براي شما هيچ فرقي ندارد، همين كه در خانه باشيد براي شما كافيست. خوشبختانه در حال حاضر ديگر اعضاي خانواده هم از وضعيت فعلي خود راضي هستند و هيچ انرژي منفي و تنشي در خانه تان احساس نمي شود؛ از اين حس خوب لذت ببريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين دي

امروز خبرهاي خوبي را از طريق همسايه ها و هم محلي هايتان خواهيد شنيد. تماس هاي تلفني و ايميل هايي كه دريافت مي كنيد و يا حتي صحبت كردن با يك غريبه در خيابان مي تواند فرصت هايي را براي پيشرفت اقتصادي براي شما فراهم كند. تمركز شما در حال حاضر در سطح بسيار بالايي قرار دارد و هم ذهن و هم احساستان با آنچه براي دست يابي به اهدافتان بايد انجام دهيد در هماهنگي كامل به سر مي برند. انرژي جسماني و شور و اشتياقي كه در اختيار داريد هم در كنار اراده ي قويتان به كمك شما آمده اند تا به هر آنچه مي خواهيد دست پيدا كنيد. اگر اين فرصت را به راحتي از دست بدهيد پشيمان خواهيد شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين بهمن

امروز از طريق منبعي غير منتظره در جريان فرصت ها و موقعيت هاي جديدي قرار خواهيد گرفت كه شما را به اين فكر مي اندازند كه چطور به بهترين شكل ممكن از اين فرصت ها استفاده كنيد. با دست يابي به اهداف مادي، معنويات براي شما ارزش و اهميت بيشتري پيدا خواهند كرد. شايد بخواهيد در فعاليت هاي گروهي مذهبي شركت كرده، يوگا كنيد و يا به دعا و عبادت بپردازيد. يكي از دوستان و يا اعضاي خانواده كه با روحيات شما آشنايي دارد كتاب هايي را به شما معرفي خواهد كرد كه خواندن آنها خالي از لطف نخواهد بود. در پايان روز وقتي را به صحبت كردن با فرزندانتان اختصاص دهيد. آنها حرف هاي زيادي دارند كه به شما بزنند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه شنبه 98/3/18 مخصوص متولدين اسفند

امروز باد موافق در حال وزيدن است و اوضاع دارد به نفع شما پيش مي رود. هرچند به نظرتان مي رسد كه بين شما و اهدافتان فاصله زيادي وجود دارد، اين مسئله اصلا انگيزه شما را كم نكرده است و سرشار از انرژي مثبت براي تلاش و رسيدن به اهدافتان هستيد. اين شور و هيجان خود را از ديگران مخفي نكنيد و افكار و ايده هايتان را با عزيزان و نزديكانتان در ميان بگذاريد. امروز روز اعتماد به نفس درباره عشق و رابطه است. آيا مدت ها است كه دلتان مي خواهد رابطه عاطفيتان را به مرحله بعدي برسانيد؟ آيا دلتان مي خواهد عشقتان اين تعهد و جدي شدن رابطه را بپذيرد؟ از انرژي امروز استفاده كنيد و با قدم برداشتن در راه درست، آينده رابطه خود را بسازيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 988
  • بازدید ماه : 1283
  • بازدید سال : 2768
  • بازدید کلی : 64024
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی