loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 259
11 زمان : 1399:2

فال روز پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398

فال چيني ، فال روزانه چيني

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

اگر در زندگيتان اعتماد به نفس بيشتري داشته باشيد، خواهيد توانست كه مشكلات بسياري را حل كنيد. اگر فردي است كه به او وابسته هستيد،و احساس مي كنيد كه به اين اندازه به شما وابسته نيست، و قدرتان را نمي داند، زياد اعتماد نكنيد و دل نبنديد و زندگيتان را حرام نكنيد.

در عوض به زودي شانس اين را خواهيد داشت كه رابطه اي عاشقانه با كسي داشته باشيد، كه بتوانيد بدون قيد و شرط به آن تكيه كنيد. محيط خوبي در خانواده تان وجود دارد:شما مي توانيد خطر مواجهه با يك مشكل را اداره مي كنيد.

جو امروز بسيار مطلوب براي تجديد حيات فيزيكي و هم روان شناسانه است:ورزش، بازي و انجام فعاليت هاي فرهنگي برايتان عالي است. احساسات خود كم بيني نبايد اعتماد به نفس شما را تضعيف كرده و يا اعمالتان را ديكته كند.

فال روزانه
فال روزانه
فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

زندگي عاطفي شما شاد و بدون تنش خواهد بود و به راحتي مي توانيد در كنار عزيزانتان احساس آرامش كنيد. ممكن است دچار خطرات قلبي شويد، كه اگر اعصاب خودتان را كنترل كنيد زودگذر هستند و به شما آسيبي نمي زنند.

نرژي هاي منفي را دور بياندازيد و انرژي ها و كارهاي مثبت را جايگزين آن كنيد، تا بتوانيد خوشحال باشيد و از تغيير نگرش آن بهره مند شويد. در برابر برخي قضاوت هاي نابجاي افراد بي خيال شويد و آنها را جدي نگيريد، كه بسيار زود پشيمان خواهند شد و متوجه كارشان مي شوند.

شجاعت خود را بيشتر كنيد و پروژه هاي جديد را بپزيريد. براي انجام معاملات و خرج كردن ها مراقب باشيد و از خرج كردن هاي بيجا خودداري كنيد، زيرا ممكن است شما را با بحران مالي مواجه كند. امروز زمان مناسبي براي خريد ملك ميباشد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

امروز برنامه هايي را براي انجام پروژه هاي نيمه كاره تان بريزيد، تا آنها را به اتمام برسانيد. شما ميتوانيد با افرادي كه به آنها نزديك هستيد، همكاري كنيد و از آنها كمك و حتي مشاوره بخواهيد. نها را فراموش كنيد و با برنامه ريزي و هدف جديد به سمت جلو پيش برويد.

شما ممكن است كه وارد يك رابطه جديد شويد كه از ديدگاه شما عميق به نظر مي رسد، اما پيشنهاد ما به شما اين است كه زياد جدي نگيريد، به اين دليل كه سطحي و زودگذر است.

ممكن است ملاقات هاي خاصي داشته باشيد، و به صورت ناگهاني برنامه ريزي ملاقات را داشته باشيد كه مدتهاست مي خواهيد آن ملاقات را انجام دهيد. از نظر كاري روز شلوغي داريد، قرارداد بزرگي مي بنديد و اتفاق مثبتي برايتان مي افتد.

امروز يك روز خوب براي انجام چالش هاي فيزيكي و فعاليت هايي است كه نيازمند كار هاي گروهي مي باشد و شما نيز در كارهاي تيمي و گروهي بي نظير هستيد

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

از نترس بودن و شجاعت تان پيروي كنيد و كارهايي را كه بيشتر از آن لذت مي بريد، انجام دهيد و به حرف ديگران كاري نداشته باشيد، اما سعي كنيد كه اقدامات عقلاني را پيش بگيريد. ممكن است كه نياز به تغيير در برنامه هاي روتين خود داشته باشيد، حتما آن را در اولويت قرار دهيد و براي انجامش اقدام كنيد.

شما از لحظه هاي تان بسيار لذت خواهيد بود و تمام وقت تان را به خانواده اختصاص مي دهيد و در بين همگان به خانواده دوستي معروف مي باشيد، همچنان به اين روند ادامه دهيد و تمام هم و غم خود را براي آنها بگذاريد، زيرا در نهايت خانواده است كه براي آدم ميماند.

برنامه ريزي هاي اخير شما امروز به ثمر ميرسد و بالاخره به موفقيت مي رسيد. در معامله اي كه سرمايه گذاري كرده بوديد، امروز شانس مي آوريد و سود خوبي نصيبتان خواهد شد. از نظر سلامتي بيشتر به خودتان اهميت دهيد و از رژيم غذايي مناسب و ورزش كردن غافل نشويد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

صحبت كردن از تمام زوايا مي تواند به شما كمك كند تا در مورد هر گونه نگراني احساس راحتي كنيد. راه حل هاي خوبي را براي مشكلات خانواده تان پيدا خواهيد كرد و مي توانيد به زودي همه چيز را سر و سامان دهيد..

هر كاري را كه مي توانيد براي يك زمان ديگر به تاخير بيندازيد. روابط عالي با كودكان خود را حفظ كنيد؛ از روابط ممتاز و همدستي با آن ها لذت خواهيد برد. تمديد در دوستي و ارتباطات شما ممكن است مسائل را برايتان آسان تر كنند.

زندگي احساساتي شما با شور و حرارت استثنايي مي جوشد. افزايش حقوق, يك ميراث, كمك هزينه تحصيلي, كمك هزينه و يا چيزي به همين زودي ها برايتان اتفاق خواهد افتاد و باعث فزوني اموالتان خواهد شد. مراقب رژيم غذايي خود باشيد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

پروژه هاي مهمتان نياز به سرعت و توجه كمتري به جزئيات دارند. درخواست كمك آسان است، اما مي تواند يك حركت عاقلانه باشد. اين، به خصوص در صورتي درست است كه شما به كاري مشغول باشيد و هم بچه داري كنيد.

به جاي احساسات امروز به حقايق اعتماد كنيد. احتمال بروز بحراني در يك رابطه عاشقانه وجود دارد. امروز اين مي تواند برايتان يك روز چالش برانگيز باشد. شما، يا فردي كه بايد با آن كار كنيد، مي تواند سرسخت باشد. خود را درگير آن چيزهايي كنيد كه برايتان الهام بخش هستند.

اگر معشوقه داريد، يك كار رمانتيك را برايش برنامه ريزي كنيد. ميل به درخشيدنتان مي تواند نتيجه معكوس داشته باشد. بهترين اميد شما براي به رسميت شناختن كار سخت است.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

امروز يك روز پر انرژي براي شما خواهد بود. ارتباط با انواع مختلف به شما كمك مي كند تا از شبكه و از برنامه هاي خاصي پشتيباني شويد. اگر كسي به شما مي گويد كه چه كار بايد بكنيد، در مورد خلق و خوي تند خود محتاط باشيد و رفتارتان را كنترل كنيد.

از هرگونه رفتار ريسك دار، به خصوص در اطراف ماشين ها اجتناب كنيد. سرعت دوست شما نيست. شما نسبت به جزئيات بيشتر توجه خواهيد داشت و به جاي اينكه به آن ها حمله كنيد، به دنبال موانعي بر سر راه خود خواهيد بود. افتادن و يا كبودي در قوزك پا خواهيد داشت.

آب بنوشيد تا سموم شما را به خوبي دفع كند. اگر شما تنش يا اختلاف با همكاران خود داريد، كاري جز خلق كردن ذهن وجود ندارد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

انجام كارهاي گروهي و تيمي براي شما آسان خواهد بود و بيشترين رضايت را برايتان به ارمغان مي آورد. ارتباط برقرار كردن با مردم براي شما بهترين گزينه براي گسترش روابط اجتماعي تان مي باشد.

سعي كنيد استرس و فشار ناشي از احساساتي كه به شما وارد شده است را با كمك مديتيشن و افكار مثبت از خود دور كنيد.

امروز مي توانيد با جذابيت فوق العاده و ذاتي كه داريد خيلي از خواسته هايتان را پيش ببريد و از امكانات خود لذت ببريد.و از نداشته هايان گله نكنيد، زيرا خداوند متعال آنچه را كه براي شما مقدر فرموده به خير و صلاح شما مي باشد. اما در عين حال از انجام تلاش ها و استمرار خود در كارهايتان نيز فروگذار نباشيد.

شما نياز به امور عاشقانه و روابط جديدي براي زندگي احساسي تان خواهيد داشت.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

امروز مي تواند يك زمان مطلوب براي افزايش ارتباطات با افراد جديد باشد. سعي كنيد پس از مشورت با افراد با تجربه و تحقيقات بسيار، بهترين شريك كاري را براي خودتان بيابيد. گذراندن زمانتان در بين دوستان، براي بهبود حالتان بسيار تاثيرگذار و مفيد خواهد بود.

سلامت شما به زودي بهبود خواهد يافت، زين پس سعي كنيد كه بيشتر به سلامت جسماني و رواني خود اهميت دهيد و از فشار استرس هايي كه به خودتان وارد مي كنيد، بكاهيد.

عزيزترين و نزديكترين افراد زندگيتان به صحبت كردن با شما و حتي راهنمايي هايتان نياز دارند. حتما زمان مناسبي را به آنها اختصاص دهيد و برايشان وقت بيشتري صرف كنيد.

جذابيت و قدرت نفوذ بالاي شما در بين اطرافيانتان باعث مي شود كه بتوانيد هر چيزي را به كرسي بنشانيد و در اعلب اوقات هر چيزي كه ميخواهيد را بدست اوريد. امروز يك روز بسيار عالي در زمينه شغليتان خواهد بود.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

امروز انرژِي كيهاني براي شما به گونه اي است كه باعث مي شود از فرصت هاي كسب و كاري كه برايتان پيش مي آيد، نهايت استفاده را بكنيد. از مشورت با افراد با تجربه دوروبرتان فروگذار نكنيد.

آنها مي توانند براي شما بسيار مفيد واقع شوند و با پروراندن افكار مثبت در ذهنتان ناراحتي ها را از خود دور كنيد و مانع رشد آنها شويد. بايد كه امروز بيشتر وقتتان را به فرزندانتان اختصاص دهيد و با آنها لذت ببريد.

بيرون بياييد و از طبيعت استفاده كنيد. كمي واقع گرايانه تر باشيد و براي مسائل جزئي و كوچك خودتان را اذيت نكنيد. موقعيت مادي شما رو به راه است.

براي ارادي كه دوستشان داريد و براي شما عزيز هستند، احساساتتان را بروز دهيد. شما انرژي فوق العاده اي داريد و قادر خواهيد بود كه هر چيزي را سر و سامان دهيد.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

قبل از ترك شغل فعلي خود و پذيرش يك كار جديد،بيشتر فكر كنيد ،تحقيق كنيد و مشورت با افراد با تجربه را فراموش نكنيد. در كارتان سعي كنيد جاه طلب تر باشيد و اجازه ندهيد كه كسان ديگري بر زندگي شما تمركز كنند.

راقب تمام فعاليت ها و حركاتتان باشيد و در مورد آن بيشتر فكر كنيد تا مستلزم عذر خواهي و يا پشيمان شدن نباشيد. حتي اگر احساس سلامتي كامل داريد،نكات ايمني در مورد گردش خونتان را ناديده نگيريد.زيرا ممكن است دچار عواقب جدي شود.

قدرت تفكيك مشكلات زندگي شخصي و حرفه اي تان را از هم داشته باشيد. شما از اوضاع شغلي خود راضي هستيد و به زودي پول زيادي از آن بدست خواهيد آورد.

سعي كنيد به زندگي خصوصيتان اهميت بيشتري دهيد و آنها را در اولويت بگذاريد و نسبت به كساني كه دوستشان داريدابراز احساسات بيشتري كنيد. اين روابط هستند كه براي شما ميمانند و به دردتان ميخورند.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 19 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 19 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

در رويدادهاي عمومي، مي توانيد به روش آرام خود بدرخشيد. زماني كه دوستانتان شما را دعوت مي كنند تا چيز جديدي را امتحان كنيد، از اين دعوت استقبال كنيد. زماني كه درباره چيزي مطمئن نيستيد از مشورت كردن نترسيد. مردم مي خواهند به شما كمك كنند و تا به آنچه فكر مي كنيد علاقمند باشيد.

در مورد زندگي دروني تان بيشتر نگران خواهيد شد تا در مورد بقيه چيزها، اما اين به معني اين است كه در اين كار رضايت شغلي نداريد، بلكه چيزهايي مثل محيط، سرقت يا از دست دادن پول يا حتي يك تقلب ممكن است باعث نااميديتان شده باشد.

شما مي توانيد درك كنيد كه برخي از جاه طلبي هايتان با شرايط دور از اراده تان پوچ خواهند شد. شما به ديدن دوستان دورتان خواهيد رفت، كه باعث خوشحالي شما ميشود.

غير واقعي است كه انتظار داشته باشيم همه مردم شما را دوست داشته باشند. از برخوردها فرار نكنيد و به ايده هاي مردم اهميت دهيد. عقل مي گويد كه به دنبال راه حلي براي حد وسط بودن باشيد و افراط و تفريط را كنار بگذاريد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 1375
  • بازدید سال : 2860
  • بازدید کلی : 64116
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی