loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 261
11 زمان : 1399:2

فال روزانه

فال فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

خستگي ناپذير به نظر مي رسيد و تصميم داريد درباره ي فرصت هاي بي شماري كه اكنون پيش روي تان خودنمايي مي كنند روياپردازي كنيد و محدوديت هاي تان را ناديده بگيريد. شايد به اين نتيجه برسيد كه همه ي فرصت ها را غنيمت بشماريد، يعني حتي حاضريد اگر زمان كافي هم در اختيار نداشتيد هر طور شده به اين فرصت ها رسيدگي كنيد. سعي كنيد هوشمندانه عمل كنيد، اشكالي هم ندارد اگر گاهي پاسخ منفي بدهيد، حواس تان باشد كه اين زياده روي ها ممكن است در نهايت شما را به جايي بكشانند كه ديگر شادي و تفريحي براي تان باقي نماند.

جداكننده

فال ارديبهشت

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

امروز ممكن است بابت چيزي هزينه كنيد كه اصلاً نيازي به آن نداريد، اما بدانيد كه اين خريدهاي ناگهاني و بدون فكر به هيچ وجه به نفع تان نيستند. اگر بترسيد همه چيز بدتر خواهد شد، زيرا ممكن است از روي ترس فكرتان خوب كار نكند و تصميمي بگيريد كه بعداً از عواقب مالي آن پشيمان شويد. ضرورتي كه اكنون احساس مي كنيد سرابي بيش نيست و مي تواند اعمال تان را تحت تأثير قرار دهد. به شما توصيه مي شود قبل از اين كه كيف پول تان را باز كنيد به ارزش آن چه مي خواهيد بخريد دقت كنيد و بر اساس اولويت هاي تان تصميم بگيريد.

جدا كننده

فال خرداد

فال روزانه متولدين خرداد ماه

دعوتي از شما به عمل آمده كه بسيار وسوسه كننده به نظر مي رسد، اما اكنون به استراحت نياز داريد و به نفع تان است كه از روابط اين چنيني فاصله بگيريد. از همه طرف تشويق تان مي كنند كه با آن ها همراه شويد، اما لزومي ندارد به خواست آن ها توجه كنيد. مقاومت كنيد و تسليم نشويد، به نداي درون تان گوش كنيد و آن چه را كه فكر مي كنيد درست است انجام دهيد. اكنون بايد مدتي خلوت كنيد و روح تان را نيروي دوباره ببخشيد.

جدا كننده

فال تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

روياها و اهداف شغلي اي كه اكنون در سر داريد غير واقعي به نظر مي رسند. شايد چيزي غير از تعهدات كاري توجه تان را جلب كند، پس بهتر است فعلاً در زمينه ي شغلي تصميمي نگيريد. چيزي كه اتفاق افتاده آشفتگي فكري نيست، بلكه فقط نوعي خستگي و دلزدگي است. سعي كنيد راهكاري پيدا كنيد تا بتوانيد در جاي ديگري غير از محل كار خلاقيت تان را نشان دهيد و بدانيد كه مسيرهاي ديگري هم براي موفقيت وجود دارند.

جدا كننده

فال مرداد

فال روزانه متولدين مرداد ماه

امروز كارهاي زيادي براي انجام دادن داريد، اما بي نهايت مشتاق ايد كه هر چه زودتر دوستان تان را ملاقات كنيد. اما متأسفانه تحقق اين خواسته بسيار مشكل به نظر مي رسد. البته كه شايسته ي اين پاداش هستيد و حق تان است كه اوقاتي را به تفريح بگذرانيد، اما بايد بدانيد كه تنها راه حل ممكن در اين است كه بين كار و وظايف تان تعادل ايجاد كنيد. با در نظر گرفتن اين نكته برنامه ريزي كنيد تا همه ي كارها در موعد مقرر انجام شوند و بعد بتوانيد به امور دلخواه تان بپردازيد.

جدا كننده

فال شهريور

فال روزانه متولدين شهريور ماه

امروز به نظر مي رسد كه با خودتان درگير هستيد، زيرا نمي توانيد بين افراط و تفريط تعادل برقرار كنيد. خوشبختانه مي توانيد به خوبي با جزييات كار دست و پنجه نرم كنيد، اما ممكن است خودتان را بيش از حد توان تان مشغول كنيد. حواس تان باشد كه اطلاعات مهم را ناديده نگيريد. به شما توصيه مي شود كه همه ي جوانب كار را در نظر بگيريد و منطقي عمل كنيد.

جدا كننده

فال مهر

فال روزانه متولدين مهر ماه

امروز ممكن است دوستان تان فكر كنند تعادل تان را از دست داده ايد، به ويژه اگر مدام از بلند پروازي هاي تان براي شان بگوييد. شايد همه چيز خيلي خوب به نظر برسد، اما به هر كجا كه نگاه مي كنيد مشكلي توجه تان را جلب مي كند. يادتان باشد كه تا زماني كه تعادل پيدا نكنيد حقيقت آشكار نخواهد شد. به جاي اين كه هيجان زده عمل كنيد بهتر است كمي درنگ كنيد و مسير درست را تشخيص دهيد. بهتر است تا دير نشده به خودتان بياييد و اصلاحات را انجام دهيد.

جدا كننده

فال آبان

فال روزانه متولدين آبان ماه

هنوز هم نگران وضعيت مالي خود هستيد، با اين كه نسبت به آينده مثبت فكر مي كنيد اما باز هم تمايل نداريد اين نگراني ها را كنار بگذاريد. اكنون موفقيت شما به اين بستگي دارد كه به ثبات برسيد. اگر بدون فكر و سريع وارد عمل شويد ممكن است مسير پيشرفت تان را با خطر مواجه سازيد. سعي كنيد خوش بين باشيد، اما حواس تان را بي نهايت جمع كنيد.

جدا كننده

فال آذر

فال روزانه متولدين آذر ماه

كليد خوشبختي شما اكنون در دست احساسات تان است. شايد دست به يك فعاليت هيجان انگيز بزنيد، اما نبايد بيش از حد احساساتي شويد. اكنون نمي توانيد آن چه را درون تان به شما مي گويد ناديده بگيريد. حس و حال تان نشان از سلامت جسم تان دارد، پس تا جايي كه امكان دارد به نداي درون تان گوش كنيد و با دقت آن چه را مي شنويد انجام دهيد.

جدا كننده

فال دي

فال روزانه متولدين دي ماه

امروز بسيار پر حرف به نظر مي رسيد. البته دوست نداريد در بحث هاي پيش پا افتاده و غير مهم شركت كنيد، به خاطر همين از جمع فاصله مي گيريد. سعي كنيد با كسي وارد بحث شويد كه بتوانيد يك رابطه ي معني دار را با او ادامه دهيد. اين گفت و گو ها مي توانند به نفع تان واقع شوند، اما به شما توصيه مي شود كه امروز زياد پر حرفي نكنيد و اگر مي توانيد بحث و گفت و گو را به روز ديگري موكول كنيد.

جدا كننده

فال بهمن

فال روزانه متولدين بهمن ماه

امروز به سختي مي توانيد كارتان را جدي بگيريد، مگر اين كه بدانيد مي توانيد در حين كار با همكاران تان خوش و بش كنيد. اكنون ميل شديدي به برقراري رابطه داريد، حتي شخصي بودن يا كاري بودن اين رابطه براي تان مهم نيست. اگر بتوانيد همه ي كارها را سر وقت به پايان برسانيد از سوي همكاران تان مورد توجه قرار خواهيد گرفت. اگر بتوانيد يك كار گروهي را هم شروع كنيد بد نيست.

جدا كننده

فال اسفند

فال روزانه متولدين اسفند ماه

ديدگاه تان نسبت به آينده مورد توجه همكاران تان قرار گرفته است، به همين خاطر به نظر مي رسد كه اكنون مي توانيد قدرت را در دست بگيريد. منظورتان اين نيست كه همه كاره و رييس باشيد، اما ديگران شما را شخصي مي بينند كه مي تواند با هوشمندي تكه هاي پازل را پيدا كند و كنار هم بچيند. پس اگر همكاران تان مي خواهند كه رييس باشيد مخالفت نكنيد. آستين ها را بالا بزنيد و از همين حالا شروع كنيد.

جدا كننده

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 70
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 70
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 3036
  • بازدید کلی : 64292
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی