loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 506
11 زمان : 1399:2

فال روز چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398

فال روزانه ، فال چيني

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

وقت خود را براي مديريت كردن و سازماندهي كارهايتان صرف كنيد تا هر چه زودتر به موفقيت برسيد.

زمان آن است كه يك سري از تغييرات را در زندگيتان ايجاد كنيد، كه باعث قدرت بخشيدن به شخصيت شما خواهد شد. صبر، ايمان و خوشبين بودن خود را افزايش دهيد تا آينده اي بهتر در انتظار شما باشد.

براي ادامه كارهاي تان تلاش كنيد و هيچ وقت جا نزنيد. زندگي عاطفي شما ممكن است با كمي تنش روبرو باشد، زيرا شما برخي از مسائل را سخت مي گيريد، بهتر است كه زندگي را راحت بگيريد تا به خوبي پيش برود.

براي زندگي اجتماعي و حرفه اي شما اتفاقات بسيار خوبي مي افتد، كه باعث بهبود زندگي و درآمد بيشتر شما خواهد شد. ممكن است به دليل خستگي كه بدون استراحت گذاشته ايد، سلامتتان دچار اختلال شود، استراحت بيشتري داشته باشيد.

يكي از كودكان شما آسيب پذير است، پس بهتر است كه توجه و وقت بيشتري براي او بگذاريد.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

شما به طور طبيعي و ذاتي به علم علاقه بسيار زيادي داريد، اگر ايده هاي خود را عملي كنيد مي توانيد به اختراعات بسيار بالا و عالي دستيابي يابيد. مي توانيد با ديگران ارتباط موثر برقرار كنيد و معاشرت هاي تان را با دوستان، به خصوص قديمي ها بيشتر كنيد.

در زندگي سعي كنيد بيشتر گوش كنيد و سوالاتي را مطرح كنيد كه كنجكاوي شما را رفع كند. امروز ممكن است نيمه گمشده تان را پيدا كنيد و از كنار هم بودن لذت ببريد و عشق واقعي را تجربه كنيد.

شما يك سرنوشت كاملا متفاوت خواهيد داشت، درخشان تر و برجسته تر و موفق تر خواهيد شد و از آن به خوبي راضي مي شويد. فردي در زندگي شما است كه به شدت به آن اهميت مي دهيد، فقط سعي كنيد كمك كنيد تا خودش نيز توانايي انجام كار هايش را داشته باشد.

قبل از شروع پروژه هاي بزرگ و هرگونه امضا، ابتدا بررسي ها و تحقيقات لازم را انجام دهيد. دچار برخي از مشكلات ريز در زندگيتان مي شويد كه ميتوانيد آنها را با توكل به خداوند حل كنيد. مراقب برخي از واكنش هاي تند خود در برابر برخي از ناملايمات ها باشيد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

موفقيت حرفه اي شما كه به زودي اتفاق خواهد افتاد، باعث مي شود كه وضعيت مالي تان به طور قابل توجهي بهبود يابد. ممكن است كه دچار كمر درد و يا سر درد بسيار جزئي شويد، كه با استراحت و دور كردن افكار منفي مي توانيد آنها را درمان كنيد.

امروز مي خواهيد كه با كسي درد دل كنيد، اما متوجه مي شويد كه هيچكس را در اطراف خود نداريد كه بخواهد به حرف هاي شما گوش دهد يا با شما همدردي كند، از اين بابت ممك است كمي غصه دار شويد.

افكار منفي را از خود دور كنيد و و با اقدامات و كلمات مثبت، جايگزين كنيد. در مورد ديگر افراد شكايت نكنيد و بر سر عزيزانتان فرياد نزنيد.

انرژي خود را صرف كارهاي بيهوده نكنيد و هدر ندهيد. اگر در مورد همه چيز شكايت و گله نكنيد، هيچ مشكلي پيش نخواهد آمد و همه چيز به مرور زمان حل خواهد شد.

بهتر است كه در خورد و خوراك تان تجديد نظر كنيد، تا بتوانيد اشتهاي بيشتري به دست آوريد. اگر بخواهيد كه در كسب و كار خود به موفقيت برسيد، منطقتان را نيز در نظر بگيريد.

زمان دقيقا همان چيزي است كه شما قدرش را نمي دانيد و هميشه به دنبال تغيير ايده هاي خود هستيد. سعي كنيد كه در يك ايده ثابت قدم باشيد و آن را دنبال كنيد تا به موفقيت برسيد.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

معنويت و توكلي كه شما هميشه به خداوند داريد، باعث مي شود كه تصميمات درست بگيريد و راه حل هاي بالقوه را براي حل مشكل قديمي يا جديد پيدا كنيد. شما ممكن است دچار برخي از وسواس هاي جزئي باشيد، كه بهتر از آنها اجتناب كنيد.

اگر مي خواهيد كه با افراد جديدي معاشرت و دوستي كنيد و ارتباط داشته باشيد، بهتر است كه كمي بيشتر در باره آنها تحقيقات انجام دهيد. كودكان و همسرتان به توجه بيشتري از سمت شما نياز دارند. هنگامي كه كسي از شما تقاضاي كمك مي كند، تا جاي ممكن اين كار را دريغ نكنيد و يا حتي داوطلبانه براي انجام آن اقدام نماييد.

شما شخصي منظم هستيد، سعي كنيد اين ويژگي را در محل كار خود و شغل تان نيز افزايش دهيد، كه از چشم كارفرماييتان دور نخواهد ماند و به زودي ارتقاي شغلي پيدا خواهيد كرد. مراقب باشيد و از سلامت خود مراقبت كنيد.

سلامت شما با خطر مواجه شده است، بيشتر استراحت كنيد و ورزش كردن را فراموش نكنيد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

از مشورت با افراد با تجربه دوروبرتان اجتناب نكنيد. آنها مي توانند براي شما بسيار مفيد واقع شوند و با پروراندن افكار مثبت در ذهنتان ناراحتي ها را از شما دور كنند و مانع رشد آنها شوند.

بايد كه امروز بيشتر وقتتان را به فرزندانتان اختصاص دهيد و با آنها لذت ببريد. بيرون بياييد و از طبيعت استفاده كنيد. شما بايد اعتماد به نفس تان را افزايش دهيد و به مسائل خوش بينانه تر نگاه كنيد.

اعضاي خانواده شما، كودكان و يا حتي بزرگترها به حمايت شما مانند قبل احتياج دارند. امروز يك روز عالي، براي ماجرا هاي عاطفي، گوش دادن به موسيقي مورد علاقه تان، جمع شدن در كنار دوستان و يا خوردن غذا در يك رستوران خوب با عزيزانتان مي باشد.

بيرون برويد و افراد زيادي را ملاقات كنيد، در برخي از برخوردها اتفاقات جالبي براي شما به ارمغان مي آيد. به راحتي مي توانيد ايده هايتان را در هر جمعي بيان كنيد و نگران مخالفت ها نباشيد و سعي نكنيد كه آنها را تغيير دهيد و سعي كنيد كه ثابت نظر بمانيد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

امروز روز خوبي براي شما خواهد بود. انرژي در هر جايي كه مي رويد، از روابط عاشقانه تا غيره به خوبي پشتيباني مي كند. سفر برايتان مطلوب است، اگر چه براي به تاخير افتادنش هم بايد آماده باشيد.

بيرون برويد و با خانواده و دوستان خود يكي شويد. مهماني هاي برنامه ريزي شده مي توانند خيلي جالب باشند.

از تصميم گيري نهايي در مورد رابطه امروزتان اجتناب كنيد. امروز ممكن است احساس راحتي برايتان سخت و مشكل باشد. مبالغه كردن براي تحت تاثير قرار دادن خوب نيست. فقط خودتان باشيد. اگر بتوانيد بااعتماد به نفس بمانيد، شخصاً چالش ها رارفع خواهيد كرد، شوخي و يا رقابت مثبت مي تواند بهترين راه را براي شما به ارمغان بياورد.

مصرف گوشت قرمز، ، قهوه و چاي را كاهش دهيد. كارهاي عاشقانه شما نسبتاً پر هياهو خواهد بود، زيرا اغلب با تحريك لحظه اي عمل خواهيد كرد؛ از بحث هاي داغ بپرهيزيد و آرامش داشته باشيد.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

پروژه هايي را كه در دست داريد، نبايد ناديده گرفته شود. مراقب خرج كردن هاي خود باشيد، تا از ايجاد بحران هايي مالي جلوگيري كنيد.

اگر شما آنچه را كه مي خواهيد و نياز داريد، به صراحت بيان كنيد و كمك بخواهيد قطعا بدست خواهيد آورد.

شما خواهان موفقيت در حرفه خود هستيد، اين از چشم مافوقتان نيز دور نخواهند ماند و به زودي ارتقاي شغلي پيدا مي كنيد.

اگر مي خواهيد در كارتان پيشرفت كنيد، بايد آنچه را كه مي توانيد تمام و كمال از خود نشان دهيد. رفع مشكلات و محدوديت ها بدون داشتن ذهنيت مشخص و مثبت امكان پذير نيست.

اين روز ها در بهترين فرم خلق و خوي خود هستيد و ميتوانيد زندگيتان را از بي ثباتي هاي اخير برهانيد. به راحتي ميتوانيد موقعيت هاي استرس زا را با خرد و فضيلت خود دور كنيد.

مشكلات اخير ميتواند صبرتان را به چالش بكشاند،اما اين گونه مسائل شما را تكان نخواهد داد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

سعي كنيد درباره فرهنگ هاي مختلف بياموزيد و بهترين رفتارهاي آنها را الگو برداري كنيد و در زندگي خود گسترش دهيد. اگر چه دوست نداريد به احساسات ديگران آسيب برسانيد، اما گاهي اوقات ناخواسته آنها را تحريك كرده و باعث كدورت ميشويد.

تا يكي دو روز آينده، سفر نكنيد و اگر مجبور به آن هستيد، تمام احتياط لازم را در نظر بگيريد. ممكن است كه با اطرافيان خود دچار مشكل شويد و روابط شما متضرر خواهد شد.

شما لياقت بهترين زندگي و شاد بودن را داريد، فقط كاف ياست تا خط فكري خود را مثبت كنيد و اتفاقات بينظير را وارد زندگي خود نماييد. دكوراسيون منزل و كمد لباس هايتان را هر فصل تغيير دهيد، كه براي بهبود روحيه شما بينظير است.

در اين ميان حداقل يك كار وجود دارد كه ميتوانيد آن را در حال حاضر انجام دهيد و رويايتان را به واقعيت تبديل كنيد، آن را پيدا كنيد و از ابتدا شروع كنيد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

براي گرفتن نتايج بهتر، ارتباطات جديد را تا چندين ماه ادامه دهيد كه باعث پايه گذاري زندگي بهتر براي شما خواهد شد.امروز سعي كنيد كه به فكر عملي كردن ايده هايتان باشيد و به آنها جامه عمل بپوشانيد.

شما ممكن است به طور غير منتظره و بدون فكر، به همه شرايط واكنش نشان دهيد، كه بعدا باعث پشيمانيتان شود، پس بهتر است كه خودتان را كنترل كنيد.

ممكن است كه درباره يه ارث و ميراث يا جانشيني يا يك پرونده قديمي دچار آزار و اذيت شويد و تحت فشار قرار بگيريد. اما مطمئن باشيد كه همه چيز به زودي حل خواهد شد و به نفع شما پيش مي رود.

ممكن است به تازگي در كار احساس خستگي كنيد و كلافه شده باشيد، كه بهترين درمان گذراندن يك شب ايده آل با دوستانتان مي باشد. تعهدات خود را فراموش نكنيد و مسئوليت پذير باشيد.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

انرژي امروز شما به گونه اي است تا همه چيز دست به دست هم دهند تا روياهاي شما يك به يك به تحقق بپيوندند. پروژه هاي خاصي را كه به نظر شما سخت مي آيد، بپذيريد و خود را به چالش بيندازيد، كه شما توان انجام هرگونه مسئوليتي را خواهيد داشت و خيلي براي ترقي در موفقيتتان بي نظير خواهد بود، پس هيچگاه تسليم نشويد.

توصيه هاي خوبي مي دهيد و به عنوان يك الگو براي خانواده و دوستان هستيد. به نظر مي رسد كه اكنون نوبت شماست كه با سخاوتتان سود ببريد. در يك معامله خطرناك و پر از ريسك وارد نشويد.

در عشق، به راحتي كلمات و حالات مناسب را پيدا خواهيد كرد كه براي رفع تنش هاي موجود مناسب هستند. به علتاسترس و تنش عصبي اگزما مي زنيد، اين كه به يك متخصص پوست براي درمان مراجعه كنيد، عالي خواهد بود.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

امروز نيازي نيست كه مشكلات مربوط به كار را وارد خانواده كنيد و با آنها در ميان بگذاريد و آن ها را نيز ناراحت كنيد، زيرا خودتان با درايت و قدرت مديريتي كه داريد ، به راحتي همه چيز را حل خواهيد كرد.

و براي حفظ سلامت خود، غذاي سالم، ورزش و خواب كافي را اعمال كنيد. روابطتان شديدتر و احساسي تر مي شود، قدرش را بدانيد. به سمت مصالحه معنادار گام برداريد.

اگر استرس داريد و يا با دردهاي كوچك سر و كار داريد، تنها گوش دادن به موسيقي مي تواند به شما كمك كند. بيشتر مراقب هزينه هاي خود باشيد، كه ممكن است در انجام سرمايه گذاري اشتباه كنيد و موجب فريب خوردنتان شود. تمام جوانب لازم در نظر بگيرد، و با افراد باتجربه مشورت كنيد.

امروز زماني مناسب براي جمع شدن پرونده هاي قضايي است، كه به نفع شما به پايان مي رسد. اگر كه در گذشته اي نه چندان دور در عشق شكست خورده ايد، بهتر است كه به خود فرصت بدهيد و بعد دنبال عشق و آدمي مناسب براي آينده خود باشيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 25 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 25 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

تسليم هرگونه ناراحتي يا حس نااميدي و دلسردي نشويد، كه زندگي به زودي روي خوش را به شما نشان مي دهد. به سادگي ميتوانيد با سكوت و صبوري از يك جنجال و فاز سنگين جلوگيري كنيد.

شما با قدرت اراده اي كه داريد، مي توانيد با سخت ترين مشكلات و روز ها كنار بياييد، فقط كافيست كمي اعتماد به نفس تان را افزايش دهيد.

ممكن است امروز دچار مسموميت شويد، پس كاملاً از خودتان مراقبت كنيد و حواستان به مواد غذايي كه استفاده ميكنيد، باشد. اين ابتكار را در برقراري ارتباط امشب در نظر بگيريد.

به خودتان اجازه ندهيد با باورهاي غير منطقي تان روبرو شويد؛ و كمي واقع بينانه تر باشيد. در كار، صبر بايد در همه موارد برتري داشته باشد. در كارتان همه چيز عالي نخواهد بود، اما شما پيشرفت را به خود نزديك خواهيد كرد.

فال روزانه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 3040
  • بازدید کلی : 64296
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی