loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 275
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است
فال روز دوشنبه 10 تير - 1 جولاي براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

ماه گذشته عطارد به سومين خانه در طالع شما يعني خانه ي تعاملات وارد شد، در نتيجه مجبور شديد با امور مختلفي دست و پنجه نرم كنيد. خيلي سرتان شلوغ شده بود و به نظر مي رسد كه هنوز هم از آشفتگي هاي ذهني آن دوران رنج مي بريد. اما به زودي همه چيز عوض خواهد شد و مي توانيد فرصت هاي جديدي را كه پيش روي تان قرار مي گيرند ببينيد. ديگر نبايد بيشتر از اين صبر كنيد، بهتر است افكاري را كه در سر داريد عملي كنيد. ماجراجويي بعدي شما از همين لحظه آغاز خواهد شد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

به شدت بر امور كاري تمركز كرده ايد، اما ممكن است كه پيشرفت آهسته تر از آن چيزي كه انتظارش را داريد اتفاق بيفتد. اگر وظايف تان را به درستي انجام دهيد، همه چيز خودش سر جاي مناسب قرار خواهد گرفت. اقداماتي كه پشت پرده انجام داده ايد به ثمر خواهند نشست. البته بدانيد كه تغييرات اساسي يك باره حاصل نمي شوند، اما مي توانيد وجود آن ها را حس كنيد. اكنون زمان آن است كه بال هاي تان را بگسترانيد و براي پرواز آماده شويد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

تصميم داريد كه سفر كنيد، شايد يك سفر واقعي يا شايد هم يك سفر خيالي، اما به هرحال چيزهايي هستند كه بين شما و خواسته ي قلبي تان قرار گرفته اند. اكنون بيشتر از هر چيز ديگري به يك انگيزه ي فكري نياز داريد. به نظر مي رسد كه فكرتان اين قدر اشباع شده كه ديگر كار نمي كند، پس اگر مي خواهيد كه روياهايتان را به واقعيت تبديل كنيد بايد راهي پيدا كنيد تا افكارتان را از نو زنده كنيد. وسايل تان را جمع كنيد و آماده ي سفر باشيد، به نظر مي رسد كه به زودي آرزويتان برآورده خواهد شد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

اصلاً برايتان مهم نيست كه اكنون چه وظايفي به عهده داريد، فقط مي خواهيد كه هر طور شده در منزل بمانيد. به نظر مي رسد كه عميقاً به فكر فرو رفته ايد و نمي دانيد كه آيا افكارتان را با ديگران در ميان بگذاريد يا نه. اين كناره گيري شما از جمع ممكن است بيشتر از چيزي كه انتظارش را داشتيد طول بكشد، اما در اين وقت اضافه مي توانيد بر ترس هايتان غلبه كنيد و به نوعي آگاهي معنوي برسيد. از اين كه تنها شده ايد ناراحت نباشيد، زيرا فقط يك وضعيت موقتي است. به حس ششم تان اطمينان كنيد. اكنون مي دانيد كه چه زماني بايد دست به كار شويد و افكارتان را عملي كنيد، حتي اگر افكارتان هنوز خوب شكل نگرفته اند آن ها را همين طور كه هستند بروز دهيد تا ديگران هم در جريان قرار بگيرند.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

وظايف اجتماعي طي هفته هاي گذشته وقت زيادي را از شما گرفتند و به همين خاطر احساس خوبي نداشتيد. اكنون عطارد به يازدهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي اجتماعات وارد شده است و رويكردتان را نسبت به مسايل عوض خواهد كرد. البته هنوز هم فكر مي كنيد كه كار كردن در يك سازمان به همراه ديگران محدود كننده است، اما به نظر مي رسد كه براي انجام كارهاي دسته جمعي اشتياق بيشتري داريد. سعي نكنيد كه تنهايي به راه خودتان برويد، اگر با ديگران مشاركت و همكاري كنيد مي توانيد چيزهاي زيادي ياد بگيريد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

اكنون عطارد به دهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي كار و حرفه وارد شده است، به همين خاطر تصميم گيري هاي شغلي در اولويت قرار گرفته اند، اما به نظر مي رسد كه موانعي هم پيش پاي تان ظاهر شده است. اكنون در وضعيت حساسي به سر مي بريد، توقف كنيد و وقايع ماه گذشته را يك بار ديگر مرور كنيد و سپس براي مرحله ي بعدي جهت گيري كنيد. سعي كنيد نقشه هاي تان را بر اساس تحليلي كه اكنون از وضعيت كلي داريد اصلاح كنيد؛ يعني نبايد در يك جاي ثابت بايستيد و در لحظه حبس شويد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

به فكر ماجراجويي هستيد، خوشبختانه مسيرهاي زيادي پيش روي تان قرار دارند. اكنون مي توانيد چيزي ياد بگيريد كه به همان اندازه ي سفر كردن به افكارتان وسعت خواهد بخشيد. البته براي اين كه از اين انرژي هاي كهكشاني بهره ببريد مجبور نيستيد كه آسودگي و راحتي منزل را رها كنيد. شايد فكر كنيد كه شرايط مانع تحقق آرزوي شما براي سفر كردن شده است، اما بدانيد كه اكنون قرار است يك سفر به دنياي ماوراءالطبيعه را تجربه كنيد. از اين فرصت با اشتياق و فكر باز استقبال كنيد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

به نظر مي رسد كه اين روزها زمان زيادي را به چيزهايي فكر مي كنيد كه معمولاً دغدغه ي ديگران نيستند. معمولاً دوست داريد كه در افكار مربوط به عشق، مرگ و معناي زندگي غوطه ور شويد. اما به تازگي با افكاري كه در سر داريد به مشكل برخورده ايد، زيرا به نظر مي رسد كه با موضوع بحث پيرامون تان جور نيستند. مي توانيد موقعيت را بسنجيد، مثلاً بخشي از افكارتان را كه كمتر جنجالي و بحث برانگيز است با كسي كه مورد اعتماد شماست در ميان بگذاريد. اما حواس تان باشد كه زياده روي نكنيد، آهسته آهسته جلو برويد و زمينه سازي كنيد. بعد خواهيد ديد كه ديگران به تدريج با شما همراه خواهند شد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

در روابط شخصي تان طي ماه گذشته به مشكل برخورده ايد، زيرا مسايلي وجود دارند كه به اشتباه برداشت شده اند و حالا روابط تان به سوي آشفتگي مي روند. اكنون زمان آن است كه با اين مشكلات حل نشده روبرو شويد و فقط يك بار و براي هميشه حقيقت را روشن كنيد. صحبت هايي را كه قبلاً غير ممكن به نظر مي رسيدند اكنون مي توانيد به راحتي مطرح كنيد. فقط نبايد خودتان متكلم وحده باشيد، بلكه لازم است به بازخوردهايي كه از طرف مقابل دريافت مي كنيد هم گوش دهيد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

اكنون عطارد به ششمين خانه در طالع شما يعني خانه ي سلامت و كار وارد شده است، به همين خاطر توجه به جزييات كارهاي روزمره براي تان دشوار خواهد شد. هرچه سعي مي كنيد تا در انجام وظايف تان به ثبات برسيد انگار بيشتر به مشكل و پيچيدگي برمي خوريد. به جاي اين كه با فكردن به گذشته وقت تان را تلف كنيد، به اموري كه در دست داريد توجه كنيد و آن ها را سر و سامان دهيد. تصميمي بگيريد كه بتواند زندگي تان را بهتر كند و به اين ترتيب از قدرت و معجزه ي همين لحظه اي كه در آن هستيد استفاده كنيد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

از چند هفته ي گذشته احساس مي كنيد كه نمي توانيد آن چه را در درون تان مي گذرد به راحتي بيان كنيد، اما همه چيز به زودي عوض خواهد شد. اگر اخيراً پيشرفت چنداني نكرده ايد ناراحت نباشيد، در عوض خلاقيت تان را به كار بيندازيد و از فرصت هايي كه داريد استفاده كنيد. بگذاريد عشق بر همه ي ترس هاي شما غلبه كند. تا زماني كه يك كار را امتحان نكنيد نمي توانيد بفهميد كه چه نتيجه اي براي شما در پي خواهد داشت.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

به نظر مي رسد كه يك سفر عاطفي به خاطرات كودكي تان داشته ايد. اكنون عطارد به چهارمين خانه در طالع شما يعني خانه ي ريشه ها وارد شده است، به همين خاطر تمايل داريد كه به خانه ي پدري يا محل تولدتان سري بزنيد. اما اگر بيش از حد درگير گذشته شويد ممكن است بعضي چيزها را در زمان حال از دست بدهيد. توجه تان را به زمان حال معطوف كنيد، بعد خواهيد ديد كه چه تأثير مثبتي بر زندگي تان خواهد گذاشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 66
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 1361
  • بازدید سال : 2846
  • بازدید کلی : 64102
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی