loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 287
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است

فال روز سه شنبه 19 شهريور - 10 سپتامبر براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

به طور معمول مي دانيد كه در يك رابطه ي عشقي دقيقاً به دنبال چه چيزي هستيد، اما امروز به نظر مي رسد كه اهداف چندان مشخصي نداريد. امروز مي توانيد روياهاي دلخواه تان را به شكل ايده آل در ذهن تان تجسم كنيد، اما نبايد انتظار داشته باشيد كه آن ها به واقعيت تبديل شوند. اكنون در دنياي واقعي وظايف زيادي داريد كه بايد انجام شان دهيد و به همين خاطر نمي توانيد به روياهاي دور و دراز برسيد. اما اگر موافق جريان شنا كنيد حتماً با تجربه ي دل انگيزي مواجه خواهيد شد كه تا مدت ها در ذهن تان مي ماند.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

امروز ممكن است در تعاملات تان با ديگران بعضي از نكات احساسي را اشتباه برداشت كنيد، مگر اين كه با حواس جمع به نكات ظريفي كه در گفتگوها جريان دارد دقت كنيد. ممكن است درباره ي پيشرفت يكي از روابط تان دچار ترديد و سردرگمي شويد. اگر بخواهيد در فكر احتمالات پرسه بزنيد باز هم در نهايت به رضايت و خرسندي نخواهيد رسيد. در عوض به شما پيشنهاد مي شود كه روي موضوعاتي كه هم اكنون در دست داريد كار كنيد تا دوباره بتوانيد به دنياي واقعي برگرديد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

تصميم داريد درباره ي مباحث واقعي و كاربردي بحث كنيد، اما به نظر مي رسد به خاطر خيالات رنگارنگي كه در سر داريد نمي توانيد ذهن تان را روي هيچ موضوعي متمركز كنيد. خودتان فكر مي كنيد كه موضع تان روشن است، اما شايد همكاران تان پيام شما را طور ديگري برداشت كنند. متأسفانه ممكن است خودتان را قانع كنيد كه دليلي براي ارايه ي توضيحات بيشتر وجود ندارد. بهتر است براي اين كه مشكل درست نشود قدم به قدم پيش برويد و بعد از بازگو كردن هر ايده اي از اطرافيان تان بخواهيد كه نظرشان را بگويند. دليلي ندارد روياهاي تان را پنهان كنيد، فقط حواس تان باشد كه در عين پرداختن به موضوعات واقعي روياهاي تان را هم از ياد نبريد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

امروز بايد به هر كاري يا هر چيزي زمان كافي بدهيد تا مسير طبيعي اش را طي كند و كامل شود، در غير اين صورت همه ي برنامه هاي تان به هم مي ريزد. احساس مي كنيد ديگران انتظاراتي را كه دارند با شما در ميان نمي گذارند. به جاي اين كه با شك و ترديد پيش برويد بهتر است سوالات مشخص بپرسيد و از اطرافيان تان بخواهيد كه به شما پاسخ مشخصي بدهند. حتماً از پاسخ هايي كه دريافت خواهيد كرد شگفت زده مي شويد، زيرا دوستان و اطرافيان تان چيزهايي به شما خواهند گفت كه حسابي به كارتان مي آيد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

شايد احساس كنيد كه در واقعيت ها گام برمي داريد، اما به نظر مي رسد كه در دنياي خيالات تان زندگي مي كنيد. اشكال قضيه اين جاست كه همه ي حقايق را با تصورات تان قاطي مي كنيد و به همين خاطر به سختي مي توانيد حقيقت را از خيال تشخيص دهيد، مگر اين كه حواس تان را خوب جمع كنيد و هوشيارانه تصميم بگيريد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

به طور معمول اين قابليت را داريد كه جزييات موضوعات پيچيده را به دقت مديريت كنيد و همه ي كارها را جداگانه در مسير پيش ببريد. اما امروز به شما توصيه مي شود كه استفاده از مهارت هاي تحليلي خود را به زمان ديگري موكول كنيد. به جاي اين كه افكارتان را محدود كنيد به شما پيشنهاد مي شود كه فكرتان را باز بگذاريد و به جستجوي ناشناخته ها برويد. قوه ي خيال شما اكنون مهم ترين ابزاري است كه در دست داريد، پس از اين كه آن را به كار بگيريد نترسيد. براي اين كه كاربردي ترين راه حل ها را براي مشكلات فعلي خود بيابيد بايد از افكار سازماندهي نشده ي خود استفاده كنيد. به نداي درون تان گوش دهيد تا به حقايق بيان نشده دست پيدا كنيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

امروز بسيار درون نگر شده ايد، زيرا اكنون ونوس به دوازدهمين خانه در طالع شما يعني خانه ي حريم شخصي وارد شده است. اگر قرار است امروز را با ديگران بگذرانيد مي توانيد در عين برقراري روابط اجتماعي در دنياي خيالات هم پرسه بزنيد. دل تان مي خواهد تنها باشيد و به همين خاطر براي تان خيلي سخت است كه بين نياز به تنهايي و انجام تعهدات تان تعادل برقرار كنيد. اما يادتان باشد كه ناراحت نباشيد، زيرا امروز همه چيز طوري است كه مي توانيد با همكاران تان مشاركت كنيد و همزمان هر وقت دل تان خواست به دنياي خيالات پناه ببريد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

دل تان مي خواهد خودتان درباره ي كارهايي كه مي خواهيد با ديگران انجام دهيد تصميم بگيريد، اما شايد همه چيز طوري پيش برود كه اين قدر آزادي عمل نداشته باشيد. شما كسي نيستيد كه وقتي مسئوليتي را به عهده مي گيرد آن را نيمه تمام رها كند. به شما توصيه ي شود برنامه هاي تان را از نو مرتب كنيد تا مبادا كارآمدي و عملكرد شما تحت تأثير قرار بگيرد. اين كه به حرفي كه زده ايد عمل كنيد خيلي مهم است، اما پرداختن به روياهاي تان را هم فراموش نكنيد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

امروز اوضاع خانه كمي پيچ در پيچ شده است، اما اين ها بزرگ ترين مشكلات امروزتان نيستند. همه چيز آن طوري كه به نظر مي رسد نيست و به همين خاطر اهميت نسبي آن ها را نمي توان مشخص كرد. اگر افكار هوشمندانه ي خود را با راهكارهاي پيچيده به كار ببنديد بي نتيجه خواهد بود. سعي كنيد پيام تان را كوتاه و مختصر بيان كنيد. براي اين كه از صحبت هاي تان برداشت هاي غلط نشود بايد ساده حرف بزنيد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

اكنون ديگران به راه هايي متوسل شده اند تا شما را وسوسه كنند كه از تعهدات گذشته ي خود دست برداريد. اگر نتوانيد خواسته هاي شخصي خود را مديريت كنيد دچار آشفتگي خواهيد شد. بعضي روزها همه چيز خيلي خوب پيش مي رود، اما فعل و انفعالات كهكشاني امروز چيز ديگري را براي شما رقم زده است. شايد احساس كنيد كه از اين سو به آن سو مي شويد، اما سعي كنيد تا يكي دو روز آينده مسيرتان را پيدا كنيد و به سمت مقصدتان حركت كنيد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

اهداف مشخصي داريد و يك برنامه ي كاربردي هم براي رسيدن به اهداف تان مشخص كرده ايد، اما انگار هنوز عزم تان را جزم نكرده ايد كه به سوي مقصد تعيين شده حركت كنيد. امروز ديگران آن چهره ي ملايم تر و مهربان تر شما را خواهند ديد، زيرا عواطف پنهاني شما به طريقي در رفتارتان نمايان خواهد شد. به جاي اين كه مقاومت كنيد اجازه دهيد تا ديگران آن سوي ديوارهاي دفاعي شما را ببينند. اگر ديگران از درون شما باخبر شوند به اين معني نيست كه در معرض آسيب قرار گرفته ايد، بلكه نشانه ي قدرت شماست.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز ممكن است يك نفر يا يك چيز معنوي يا حتي يك رويا توجه شما را به خود جلب كند. مشكل اين جاست كه اكنون نمي توانيد واقعيت و خيال را از هم تشخيص دهيد. اما همين واقعيت و خيال ممكن است لحظه اي جادويي را براي شما رقم بزند. سعي نكنيد بفهميد كه چه اتفاقي دارد مي افتد، فقط آرام باشيد و از اين تجربه لذت ببريد. به شما توصيه مي شود كه باز كردن گره هاي زندگي را به روز ديگري موكول كنيد.


نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 3097
  • بازدید کلی : 64353
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی