loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 426
11 زمان : 1399:2

فال روزانه - فال روز

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است
فال روز سه شنبه 11 تير - 2 جولاي براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

امروز ممكن است دچار اضطراب و تشويش شويد، به ويژه اگر نتوانيد به تمام وعده هايي كه داده ايد عمل كنيد. به خاطر چيزهايي كه انجام دادن شان از جمله وظايف خودتان است ديگران را سرزنش نكنيد. اكنون اين قابليت را داريد كه مشكل تان را با يك رويكرد منطقي حل كنيد. مي توانيد آن چه را باعث نگراني شما شده با كساني كه به نوعي در اين قضيه دخيل اند در ميان بگذاريد. يادتان باشد كه مدام به دنبال اشتباهاتي كه مرتكب شده ايد نباشيد. اكنون لازم است كه بر كارهايي كه بايد انجام شوند تمركز كنيد و به جاي اين كه دعوا راه بيندازيد با ديگران همكاري كنيد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

اگر امروز تصميم بگيريد كه آن چه را در ذهن تان مي گذرد با ديگران در ميان بگذاريد ممكن است در نتيجه ي آن دچار احساس عدم امنيت شويد. از اين مي ترسيد كه وقتي ديگران حرف هاي تان را بشنوند چه واكنشي نشان خواهند داد. اگر فقط بخشي از احساسات تان را فاش كنيد ممكن است شرايط طوري شود كه ناخواسته يكي از صميمي ترين دوستان تان يا كسي كه عاشق اش هستيد با شما احساس غريبي كند. اگر همه چيز را كه در دل تان مي گذرد نگوييد حتماً خواهند فهميد. بهتر است هرچه در دل داريد بگوييد و سعي كنيد با عواقب آن هم كنار بياييد. صداقت بهترين سياست است.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

شايد تصميم بگيريد كه آرزوهاي تان را نزد كسي فاش نكنيد، اما اگر احساسات تان را سركوب كنيد, چيزي درست نمي شود. پس اگر مشكلي وجود دارد بهتر است با آن روبرو شويد تا بعد گريبان تان را نگيرد. اگر برنامه هايي كه در حال حاضر داريد براي پيشرفت كارتان مناسب و كافي نيستند مي توانيد آن ها را اصلاح كنيد. اكنون بهترين فرصت است كه دست به تغييرات مثبت بزنيد و آينده ي خود را همان طور كه دوست داريد شكل دهيد.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

شايد امروز يك فرصت هيجان انگيز به شما دست دهد و بتوانيد يك لحظه آينده ي تان را به چشم ببينيد. اما براي اين كه به مسيرتان ادامه دهيد بايد اهداف و هوس هاي زودگذر را كنار بگذاريد. شايد بهتر باشد كه مسيرتان را تغيير دهيد، اما اين به معني شكست نيست، فقط اين كه مسير كنوني شما هرچه قدر هم كه مستقيم به نظر برسد بهترين راه ممكن براي رسيدن به اهداف تان نيست. نتيجه گيري هايي را كه قبلاً كرده بوديد فراموش كنيد. به شما توصيه مي شود كه با توجه به اطلاعاتي كه امروز به دست آورده ايد يك برنامه ي جديد ترتيب دهيد. بدانيد كه سكان سرنوشت در دستان شماست.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

شايد كارتان دقيقاً همان طور كه برنامه ريزي كرده بوديد پيش نرود. تا زماني كه سعي نكنيد همه چيز پيرامون تان را كنترل كنيد و تحت فرمان داشته باشيد كارها خوب پيش خواهند رفت. هرچه بيشتر در برابر تغييرات كنوني مقاومت نشان دهيد, سازگار شدن با اتفاقات براي تان دشوارتر خواهد شد. بهتر است كه چند روزي اهداف كوتاه مدت تان را كنار بگذاريد و به آينده فكر كنيد، البته يادتان نرود كه نسبت به شرايط حاضر واكنش صحيحي را در پيش بگيريد. نيازي نيست كه چيزي از ارزش هاي تان را فداي رسيدن به اهداف تان كنيد، همين كه دچار شك و ترديد نشويد كافي است.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

به نظر مي رسد كه بهترين هايتان را به كار گرفته ايد و بسيار با اعتماد به نفس حركت مي كنيد، اما شايد همكاران تان هنوز انتظار بيشتري از شما داشته باشند. اكنون بسيار نگران هستيد و مي خواهيد كه اهداف كاري تان درست پيش بروند. از اين كه به محدوديت هايتان اذعان داشته باشيد نترسيد. صداقت شما مي تواند ديگران را تحت تأثير قرار دهد و ترغيب شان كند كه شما را در رسيدن به اهداف تان همراهي كنند. اگر نقاط ضعف تان آشكار شدند نترسيد، چون پيامد بدي ندارند، فقط موجب احترام دوطرفه مي شوند.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

نقشي كه امروز در محل كارتان به عهده داريد بسيار تعيين كننده است، اما شايد كمرنگ به نظر برسد، البته ديگران هم به قدرت شما اذعان دارند. شايد مجبور شويد براي اين كه نظرات تان را بشنوند دست به مبارزه بزنيد، اما به شما توصيه مي شود كه زيركي به خرج دهيد. شايد مديريت زيرپوستي شما باعث شود كه موفقيت تان به تأخير بيفتد. اما يادتان باشد تا زماني كه شما هم در تغييرات نقش داريد ديگر اهميتي ندارد كه در چه پست و مقامي هستيد. اكنون بايد قدرت را با ديگران تقسيم كنيد تا به موفقيت برسيد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

روابط تان آن قدرها كه به نظر مي رسد پيچيده نيستند، حتي اگر شدت احساسات تان باعث شود كه ديگران نتوانند به راحتي با شما كنار بيايند باز هم آن قدرها پيچيده نيستند. دل تان مي خواهد كه روي شيوه ي معاشرت كردن تان كار كنيد. دوست داريد كه به خاطر نيت هاي خوبي كه داريد و تلاش مضاعفي كه مي كنيد مورد توجه قرار بگيريد. متأسفانه ممكن است به ياد خاطرات ناخوشايند بيفتيد و نتوانيد بازخوردهاي مثبتي را كه دريافت مي كنيد بشنويد. نگذاريد كه اين احساسات قديمي مانع راه تان شوند و نتوانيد از تحسين ديگران لذت ببريد. كمي احساسات تان را كنترل كنيد تا به يك تعادل دروني برسيد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

شايد امروز نتوانيد به راحتي واقعيت را از دروغ تشخيص دهيد، زيرا ممكن است كسي چيزي بگويد اما منظور ديگري داشته باشد. اما شايد تمايل داشته باشيد كه حتي به خاطر راحتي هم كه شده با اين جريانات همگام شويد. اهدافي كه اكنون در سر داريد ممكن است ريشه در واقعيت نداشته باشند، اما مي توانند ترغيب تان كنند تا از محدوديت هاي گذشته خلاص شويد. شايد اولش به نظر برسد كه وظايف كنوني تان دستيابي شما را به موفقيت با تأخير روبرو كرده اند. حواس تان باشد كه فعلاً دست به تغييرات بزرگ نزنيد، همين كه به وظايف تان درست عمل كنيد براي اكنون كافي است.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

امروز ممكن است به مانع بربخوريد، شايد اهداف كاري شما موجب بروز بحران هاي كوچكي شوند كه مجبورتان كنند دست به انتخاب بزنيد. خوشبختانه به وسيله ي قوانين ديگران محدود نشده ايد، پس مي توانيد راه حل تان را حتي جاهايي پيدا كنيد كه قبلاً ديگران امتحان كرده اما شكست خورده اند. پذيرفتن مسئوليت هاي جديد مي تواند بين شما و موفقيت تان مانع ايجاد كند. براي اين كه بتوانيد به بهترين راهكار ممكن دست پيدا كنيد بايد بتوانيد خودتان را از عواقب كارهايتان دور نگه داريد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

امروز ممكن است آشكارا با كسي در محل كارتان مخالفت كنيد. شايد فكر كنيد كه اين مخالفت و حتي دعوا براي پيشرفت كار لازم است. اما يادتان باشد كه جنگ و دعوا شما را به حقيقت نزديك نمي كند و فقط موجب افزايش دشمني مي شود. تا زماني كه به خاطر چيزهاي كوچك عصباني نشويد مي توانيد كارآمد عمل كنيد. به جاي اين كه دچار شدت احساسات شويد بهتر است با نظرات مختلف كنار بياييد و براي رسيدن به اهداف تان تلاش كنيد.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز ممكن است در روياهايتان غرق شويد. اكنون مي توانيد خيلي كارآمدتر از آن چه ديگران فكرش را مي كنند عمل كنيد. حواس تان باشد كه با فكر كردن به اين كه ديگران چه طور قضاوت تان مي كنند از مسير اصلي منحرف نشويد. همه به زودي متوجه سودمندي افكارتان خواهند شد، زيرا قرار است كه تا چند روز آينده افكارتان شكل بهتري به خود بگيرند. در اين فاصله اجازه دهيد كه روياپردازي هايتان شما را به مقصد هدايت كنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 204
  • بازدید سال : 3068
  • بازدید کلی : 64324
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی