loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 271
11 زمان : 1399:2

فال روزانه پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398
فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

فال روزانه متولدين فروردين ماه

گاهي اوقات چهارچوب هاي روابط شخصي عصبي تان مي كند، زيرا آن چه براي شما اهميت دارد استقلال و آزادي در يك رابطه است. فعل و انفعالات كهكشاني كه اكنون در جريان اند ترغيب تان مي كنند تا مسئوليت هاي تان را بدون ترس از محدود شدن به عهده بگيريد. رابطه اي كه اكنون در آن هستيد ممكن است با روابط گذشته كاملاً متفاوت باشد. يا شايد هم دليل اين تفاوت تغيير خود شما باشد. ممكن است خودتان را در مسير نادرست قرار داده باشيد، زيرا قدرتي كه براي مبارزه به آن نياز داريد هنوز به سطح نرسيده است. به هر حال خودتان را كنار نكشيد و احساسات تان را ناديده نگيريد. زمان، حقايق را آشكار خواهد كرد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

امروز يك نداي دروني را مي شنويد كه به شما مي گويد از سرعت خود بكاهيد. تصميم هوشمندانه اي كه اكنون مي توانيد اتخاذ كنيد اين است كه كمي بيشتر به اطراف تان توجه كنيد. احساس عدم اطميناني كه بر شما غلبه كرده گذراست، اما آن چه همراه شما خواهد ماند تجربه اي است كه در اين راه كسب مي كنيد. در نهايت همه چيز مشخص خواهد شد و مي توانيد ببينيد كه كدام مسير براي شما بهتر است. اگر احساس مي كنيد كه امكان تجربه ي يك رابطه ي سالم در آينده وجود دارد، هر اقدامي كه از دست تان برمي آيد انجام دهيد تا اين انرژي را حفظ كنيد و سپس در زمان مناسب تصميم بگيريد كه اين رابطه شما را تا كجاها قرار است ببرد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

فال روزانه متولدين خرداد ماه

اين روزها بيشتر طبيعت هنري شما درگيرتان كرده است، اما با اين وجود به راحتي نمي توانيد آن چه را در ذهن تان مي گذرد بيان كنيد. با يك آشفتگي ذهني دست و پنجه نرم مي كنيد، زيرا تلاش مي كنيد تا ادراكات ذهني تان را تكميل كنيد. اما اكنون زمان آن ست كه دست از فكر و خيال برداريد و به جسم تان توجه كنيد. به فعاليت هاي جسماني رو بياوريد، مثلاً به جلسات تمرين ماساژ برويد يا يك وعده ي غذايي لذيذ ترتيب دهيد يا حتي به پايكوبي هاي شبانه برويد. هر چيزي كه موجب آسودگي و راحتي شما شود انتخاب مناسبي است. لذت هاي زندگي مي آيند و مي روند، اما اين تجربه ها مي توانند انرژي فعاليت هاي خلاقانه ي آينده را براي تان فراهم كنند.

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

فال روزانه متولدين تير ماه

امروز ممكن است نشانه هايي را ببينيد كه باورتان شود مي توانيد به احساسات تان اعتماد كنيد، اما از طرفي دچار احساسات آشفته اي هستيد كه دست از سرتان برنمي دارند. اين اضطراب و نگراني اذيت كننده است، به ويژه زماني كه درمي يابيد احساسات تان با عقل و منطق در تضادند. ممكن است به دنبال نشانه هاي بيشتري براي اطمينان به احساسات تان باشيد، اما نبايد بيش از اين فرصت را از دست بدهيد، اكنون زمان آن است كه باعشق و علاقه به پيش برويد و به ماوراي روياهاي تان قدم بگذاريد.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

فال روزانه متولدين مرداد ماه

ممكن است امروز چيزهايي را بدانيد كه ديگران در جريان آن ها نيستند. يا شايد از اين كه برنامه هاي ديگران شما را تحت كنترل درآورد وحشت داشته باشيد. اصلاً اهميتي ندارد كه چه چيزي دليل ناراحتي شماست، فقط بايد سعي كنيد تا جايي كه امكان دارد منطقي عمل كنيد. سعي كنيد تا اتفاقات اطراف تان را با واقع بيني مشاهده كنيد و به حرف هاي ديگران گوش دهيد. وقتي به اندازه ي كافي اطلاعات جمع كرديد مي توانيد بر اساس چيزهايي كه مي دانيد دست به كار شويد و ترس را كنار بگذاريد. حتماً شگفت زده خواهيد شد، زيرا به زودي مي بينيد كه اگر با حقايق همگام شويد چه قدر همه چيز خوب پيش خواهد رفت.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

فال روزانه متولدين شهريور ماه

امروز دچار فوران احساسات هستيد، اين شرايط موجب نگراني هاي غيرواقعي درباره ي امور كم اهميت مي شود كه در طولاني مدت اصلاً قابل توجه نيستند. اما كار ساده اي نيست كه بخواهيد نگراني هاي به جا را از نگراني هاي غيرواقعي جدا كنيد. مشكل فعلي شما اين است كه هيچ پاسخ ساده و سريعي در دسترس نيست. اما راه حلي وجود دارد كه خيلي به شما نزديك است. براي تغيير لازم است كه به احساسات تان اطمينان كنيد و نه عقل و منطق. سعي كنيد معقول باشيد و به طرف چيزهايي برويد كه خوشحال تان مي كنند تا احساس رضايت كنيد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

فال روزانه متولدين مهر ماه

اين روزها مجموعه اي از محدوديت هاي بي خطر كهشاني در جريان اند. سياره ي كليدي شما ـ ونوس ـ با زحل كه عمل گراست درمي آميزد و اين فعل و انفعالات كهكشاني موجب مي شود تا برنامه هاي بزرگي كه در سر داريد با عقل و منطق به پيش روند. اكنون زمان مناسبي است تا افكارتان را به برنامه هاي واقعي و عملي تبديل كنيد. اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه از بلند پروازي هاي تان كم كنيد تا بتوانيد آن ها را عملي كنيد. مرحله به مرحله به سوي هدفي كه داريد به پيش برويد تا به نتيجه اي كه دنبال آن هستيد دست پيدا كنيد. درهم آميختن واقعيت و رويا شما را در مسير موفقيت قرار خواهد داد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

فال روزانه متولدين آبان ماه

امروز بايد در دنياي واقعي خودي نشان دهيد و از فكر و خيال درباره ي اسرار جهان دست برداريد. البته فكر نكنيد كه دنبال كردن اسرار جهان كم ارزش است، بلكه بايد بدانيد كه در دنياي واقعي اموري بر دوش تان قرار گرفته اند كه نمي توانيد آن ها را انكار كنيد. ناراحت نباشيد، تمامي كه اقداماتي كه در پيش مي گيريد بر احساسات دروني تان تأثير خواهند گذاشت. اكنون زمان آن است كه فقط به كارتان فكر كنيد، در نهايت خواهيد ديد كه همه ي تلاش هاي تان به بار خواهد نشست. براي اين كه خودي نشان دهيد فقط كافي است به وعده هايي كه داده ايد عمل كنيد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

فال روزانه متولدين آذر ماه

مهم ترين چيزي كه امروز از جانب ديگران دريافت خواهيد كرد يك بازخورد صادقانه از احساسات تان است. لزومي ندارد كه امروز روي چيز خاصي تمركز كنيد يا بخواهيد شرايط زندگي تان را تغيير دهيد. در عوض سعي كنيد راهي پيدا كنيد تا بتوانيد با همين اعمال عادي روزانه ديگران را تحت تأثير قرار دهيد. نگراني هاي تان را با نزديكان تان در ميان بگذاريد، زيرا آن ها كساني هستند كه به شما كمك خواهند كرد تا در نهايت به تصميم درست برسيد.

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

فال روزانه متولدين دي ماه

سياره ي كليدي شما ـ زحل ـ با ونوس كه يكي از ويژگي هاي آن لذت طلبي است درهم مي آميزد و اين پيوند موجب مي شود تا عشق و علاقه اي را كه دنبال آن هستيد به سراغ تان بيابد. البته علاقه ي چنداني به لذت ها و خوش گذراني هاي زودگذر نداريد. از آن جايي كه ونوس نماد همه ي چيزهاي با ارزش است، اكنون زمان است كه از اين فرصت بيش ترين بهره را ببريد. اين فرصت مي تواند وضعيت مالي شما را از اين رو به آن رو كند يا براي تان شهرت به ارمغان آورد. بدانيد كه اصلاً مهم نيست كه برنامه هاي فعلي چه قدر با اطمينان به پيش مي روند، فقط به خاطر داشته باشيد كه جلوي اين تحولات را نگيريد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

فال روزانه متولدين بهمن ماه

امروز يك تعادل غيرمعمول انرژي به چشم مي خورد: بين رسيدن به خواسته هاي تان و لذت بردن از شيريني لحظات. ونوس ـ الهه ي لذت ـ و زحل ـ الهه ي محدوديت ها ـ در سازگاري كامل اند و فرصت هاي چشم گيري را براي تان رقم مي زنند. مي توانيد از اين فرصت استفاده كنيد، اما نبايد به هنگام وارد شدن به ماجراهاي جديد موضع فعلي خود را از دست دهيد. اين فرصت استثنايي كليدي است به سوي فرصت هاي جديد.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز ممكن است خواسته هاي شخصي خود را به خاطر منفعت گروهي ديگر قرباني كنيد. اما اگر بخواهيد نقش شهيد و قرباني شونده را بازي كنيد چيزي عوض نخواهد شد. سعي كنيد در عين همدردي با ديگران به منافع خودتان هم توجه كنيد. توجه به منافع ديگران نبايد مانع راه شما شود. سعي كنيد تا در اين رفتارتان در زندگي تعادل ايجاد كنيد، در اين صورت هرگز احساس تهي بودن نخواهيد كرد و در عوض انرژي مثبت تان همه را دربرخواهد گرفت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 78
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 719
  • بازدید سال : 3583
  • بازدید کلی : 64839
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی