loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 275
11 زمان : 1399:2

فال روزانه شنبه 15 تير 1398

فال روزانه شنبه 15 تير 1398

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهيه شده است.فال روز شنبه 15 تير – 6 جولاي براي امروز شما

فال روزانه متولدين فروردين ماه

شايد لازم باشد كه امروز به شما يادآوري كنند تا درباره ي احساسات تان حرف بزنيد، اما ممكن است در برابر اين توصيه ي دوستانه مقاومت كنيد. مهلت شما رو به پايان است و هر لحظه ممكن است قبل از اين كه متوجه شويد درهاي فرصت به روي تان بسته شوند. اكنون واقعاً مهم است كه درباره ي حقيقت درون تان حرف بزنيد. به خاطر داشته باشيد كه شما مسئول واكنش ديگران نيستيد، بگذاريد بعد از شنيدن حرف هايتان هر واكنشي كه دل شان مي خواهد نشان دهند. شما فقط مسئول اين هستيد كه چه طور پيام تان را با مهرباني و آگاهي منتقل كنيد.

فال روزانه متولدين ارديبهشت ماه

دوست داريد يك روز كامل فقط استراحت كنيد، اما بدانيد كه استراحت زيادي هم در نهايت منجر به كسالت و بي حوصلگي خواهد شد و آن احساس رضايتي را كه به دنبال اش هستيد به شما نخواهد داد. كارهاي مختلفي هستند كه قصد داريد انجام شان دهيد، اما بنا به دلايلي انگيزه ي لازم را نداريد. اگر در حال حاضر نتوانستيد چيز زيادي به دست آوريد بهتر است خودتان را به باد انتقاد و سرزنش نگيريد، فقط كاري را انجام دهيد كه با آن احساس راحتي بيشتري مي كنيد. گاهي همين كه يك آخر هفته ي خوب با لذت هاي ساده داشته باشيد دقيقاً همان چيزي است كه حال تان را خوب خواهد كرد.

فال روزانه متولدين خرداد ماه

در يك وضعيت حساس به سر مي بريد و بايد سعي كنيد تا منبع نگراني هايتان را در زندگي پيدا كنيد. اين سفر احساسي به درون بسيار قابل توجه است، به ويژه اگر به تازگي سعي كرده ايد تا اضطراب هاي ناشي از يك رابطه ي صميمي را انكار كنيد. به نظر مي رسد كه فشارها و تنش هاي چند روز قبل كم كم فروكش خواهند كرد و مي توانيد حقيقت ماجرا را ببينيد. سعي كنيد موضوعاتي را كه حل نشده باقي مانده بودند بيرون بكشيد، در اين صورت مواجه با آن ها اجتناب ناپذير است. هرچه زودتر دست به كار شويد نتيجه ي بهتري خواهيد گرفت.

فال روزانه متولدين تير ماه

به نظر مي رسد كه ديگر تمايل چنداني به برنامه ريزي براي آينده نداريد و بيشتر دوست داريد كاري انجام دهيد كه نتيجه اش را زود ببينيد و احساس رضايت كنيد. اگرچه در تب و تاب آرزوهاي تان هستيد، اما اطرافيان تان ممكن است فكر كنند كه چيز مهمي را از آن ها پنهان مي كنيد. به خاطر داشته باشيد كه انرژي هايتان را بيهوده به خاطر حرف و قضاوت ديگران تلف نكنيد. به نداي قلب تان گوش دهيد و ديگران را هم تشويق كنيد كه همين كار را بكنند.

فال روزانه متولدين مرداد ماه

ايده هاي بزرگي در سر داريد درباره ي اين كه چه طور آرزوهاي تان را به واقعيت تبديل كنيد. واقعاً دل تان مي خواهد كه لذت را تجربه كنيد، اما يادتان باشد كه اگر زياده روي كنيد ممكن است برعكس نتوانيد انتظارات تان را برآورده سازيد. به جاي اينكه خواسته هايتان را بيش از حد بزرگ كنيد به شما توصيه مي شود كه رويكردتان را تغيير دهيد و از همين چيزهايي كه داريد راضي باشيد. مي توانيد با شمردن نعمت هايي كه اكنون در اختيار داريد شاد زندگي كنيد، پس اين قدر به دنبال چيزهاي بيشتر نباشيد.

فال روزانه متولدين شهريور ماه

اين روزها بايد خيلي حواس تان را جمع كنيد و كمي خويشتن داري به خرج دهيد. حتي اگر احساس كرديد كه همه چيز در اطراف تان در حال تغيير و تحول است، اما باز هم بهتر است خودتان را از ماجراهاي اطراف تان دور نگه داريد. زمان بندي پيشرفت شما متغيير است و اين تغيير بستگي به ريتم طبيعي كارها دارد، يعني شما دخالتي در آن نداريد. مي توانيد درباره ي وضعيتي كه اكنون در آن قرار داريد با كسي كه براي تان قابل احترام است صحبت كنيد. در اين فاصله سعي كنيد همه ي انتخاب هايي را كه مي توانيد داشته باشيد از نظر بگذرانيد، اما يادتان باشد كه به هيچ كدام از آن ها دل نبنديد.

فال روزانه متولدين مهر ماه

امروز ممكن است كسي وارد زندگي تان شود و كمك تان كند تا مسايل مالي تان را بهتر مديريت كنيد، اما شما ممكن است اين پيشنهاد كمك را يك خطر تهديد كننده به حساب آوريد. البته اين پيشنهاد بدين معني نيست كه كسي قرار است جادو كند و مشكلات مالي شما را يك باره حل كند. بايد ياد بگيريد كه چه طور به خودتان ارزش دهيد تا ديگران هم ارزش شما را درك كنند. اظهار نظرهاي مختلف را با اشتياق بشنويد. اگر چيزي را كه به شما مي گويند با تمام وجود درك كنيد مي توانيد ديدگاه تان را اساساً تغيير دهيد.

فال روزانه متولدين آبان ماه

تا زماني كه هنوز فرصت داريد بهتر است كارهاي نيمه تمام گذشته را به پايان برسانيد. در زندگي تان قرار است به زودي تحول مثبتي ايجاد شود. تا زماني كه اين تحول شروع نشده بهتر است به همان كارهاي عادي روزانه تان بپردازيد. به كارهايي كه اكنون در دست داريد فكر كنيد و نگران آينده نباشيد. براي اين كه خودتان را آماده ي فرصت هاي بعدي كنيد به شما توصيه مي شود كه اولويت هايتان را دوباره مشخص كنيد.

فال روزانه متولدين آذر ماه

موضوعات مهمي هستند كه بايد به آن ها توجه كنيد، اما به نظر مي رسد كه نمي توانيد توجه تان را روي آن ها متمركز كنيد. البته فكر و ذهن تان آشفته نيست، فقط اين كه ترجيح مي دهيد به موضوعات راحت تر و لذت بخش تر فكر كنيد. اما نبايد روياپردازي كنيد، بهتر است اول كارهايي را كه در دست داريد خوب با واقع نگري پردازش كنيد. قبل از اين كه به دنياي خيالات خودتان پناه ببريد بايد هر چيزي را كه هنوز در دل تان باقي مانده و نگفته ايد به طرف مقابل تان انتقال دهيد.

فال روزانه متولدين دي ماه

نمي خواهيد آن چه را كه واقعاً در ذهن تان مي گذرد بيان كنيد، زيرا دوست نداريد به احساسات ناخوشايند دامن بزنيد. چند هفته اي هست كه انرژي هاي درون تان آشفته شده اند. اگر از چيزي عصباني هستيد آن را با مهرباني بگوييد تا كمتر مشكل درست شود. يادتان باشد كه به طرف مقابل تان هم فرصت دهيد تا حرف اش را بزند و ماجراهايش را تعريف كند، به اين ترتيب مي توانيد زودتر به تفاهم برسيد.

فال روزانه متولدين بهمن ماه

تمايل داريد كه كارهاي گذشته را امروز به شيوه اي جديد انجام دهيد، اما هنوز نمي دانيد كه كدام شيوه بهترين انتخاب است. هر كاري كه اكنون انجام مي دهيد به بهترين شكل زمان بندي شده است. اگر در مسيري كه مي رويد با مانعي روبرو شديد به هيچ وجه عقب گرد نكنيد و به مسيرتان ادامه دهيد. همه چيز را امتحان كنيد تا در نهايت به نتيجه ي مطلوب دست پيدا كنيد.

فال روزانه متولدين اسفند ماه

امروز مي توانيد به كمك حس ششم تان تغيير را احساس كنيد. البته فكر نكنيد كه بايد كوركورانه به احساسات تان اطمينان كنيد، بلكه بهتر است به خودتان ثابت كنيد كه مي توانيد جلوي هوس هاي زودگذر بايستيد و از خودتان خودداري نشان دهيد. بايد همه ي حواس تان را به اهدافي كه در سر داريد بدهيد و به خاطر لذت هاي زودگذر مسير حركت تان را عوض نكنيد. هميشه نمي توانيد به چيزهايي كه مي خواهيد برسيد، اما مطمئن باشيد كه به آن چه نياز داريد حتماً خواهيد رسيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 50
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 3159
  • بازدید کلی : 64415
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی