loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 315
11 زمان : 1399:2

فال روز يكشنبه 15 ارديبهشت 1398

فال روزانه ، فال چيني

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

اين روزها با كمي تلاش سعي كنيد حس شوخ طبعي خودتان را حفظ كنيد كه باعث خوشنودي دوستان و ساير اطرافيانتان خواهيد شد. هميشه هر كار را براي بهبود وضعيت هاي دشوار انجام ميدهيد، و زود جا نميزنيد و تا لحظه آخر مبارزه مي كنيد، كه اين رفتار شما قابل تحسين است.

به دوستانتان اعتماد كنيد كه در مورد كارآمدي شما انرژي لازم را منتقل خواهند كرد و در رسيدن شما به موفقيت بسيار تاثيرگذار هستند. اين روزها از لحاظ كاري روز پر مشغله اي را پيش رو داريد و فشار زيادي را تجربه خواهيد كرد، با كي تامل و مديريت از پس آنها به خوبي برخواهيد آمد.

مراقب ايجاد بحران هاي مالي باشيد و سعي كنيد صرفه جويي داشته باشيد و براي پرداخت بدهي هايتان نيز برنامه ريزي كنيد كه در غير اين صورت ممكن است مشكلات جدي به وجود آيد.

زندگي بسيار كوتاه تر از اين است كه نسبت به افرادي نفرت داشته باشيم، كه اين تنفر حال شخص خودمان را نيز بد ميكند. به عضلاتتان ورزش دهيد و به پياده روي برويد كه براي سلامتي و همچنين حفظ روحيه شما بسيار مناسب است.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

به تازگي خسته به نظر مي رسد، پيشنهاد مي شود كه براي آخر هفته تان برنامه ريزي داشته باشيد، تا بتوانيد استراحت كنيد.

متاسفانه، به تازگي توانايي مديريت بين كار و زندگي شخصي تان را از هم نداريد و همين موضوع باعث بروز مشكلاتي در زندگيتان مي شود ،كه بهتر است اين خصوصيت را ترك كنيد، خلق و خويتان را در خانه بهبود بخشيد و نسبت به همسرتان درك متقابل داشته باشيد و در مورد مسائل و مشكلاتي كه اخيرا پيش آمده است، با هم صحبت كنيد.

گر از وضعيت كاري يا اوضاع خانوادگي خود راضي نيستيد، يك جديت و انرژي قابل توجه باعث مي شود كه به راحتي و با درايت، همه آنها را به بهترين نحو تغيير دهيد و باعث بهتر شدنشان شويد.

موقعيت هاي سياسي شما به گونه اي است كه مي توانيد خودتان را به عنوان بهترين فرد، در ذهن افراد اطرافتان جاي دهيد و اهداف خود را به بهترين شكل عملي كنيد و پيش ببريد.امروز به راحتي مي توانيد پروژه ها و كارهايي را كه به تاخير افتاده اند را مديريت كنيد و به ثمر برسانيد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

حقوق و توانايي هاي شما به تازگي به رسميت شناخته شده است و شما را براي موفقيت حرفه اي به جلو پيش مي برد. ممكن است كه اين روزها با همسرتان دچار مشكل شويد و باعث شود كه احساس تلخي كنيد، اما به راحتي مي توانيد آنرا مديريت كنيد و ار بروزش جلوگيري نماييد.

امروز همه چيز براي شما خوب پيش خواهد رفت. سعي مي كنيد كه وضعيت اجتماعي خود را بهبود بخشيد و آماده باشيد كه هزينه هاي مهم خود را افزايش دهيد. با اين حال، لحظه اي وجود خواهد داشت كه شما مجبوريد آن را متوقف كنيد تا خودتان را از وضعيت مالي بد كه در آن هستيد آگاه نكنيد.

امور مالي و احساسي شما ترقي خواهد كرد و احساس آزادي بدست مي آوريد.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

گر به روياهاي خود ايمان داريد، بقيه افراد نيز به آنها ايمان خواهند داشت. براي بررسي جدي مسائل ماليتان زمان بگذاريد. توصيه متخصصين برايتان مي تواند مفيد باشد، اما عقل سليم شما در نهايت بهترين راهكار است. اولين ضربه معمولاً درست خواهد بود. امشب را در نزديكي خانواده تان سپري كنيد.

شما پر از ايده ها و پروژه هايي هستيد كه كاملاً قابل دستيابي هستند. شايعات بيهوده اي شما را از بين مي برد. سازماندهي خوبي روي كارهايتان داشته باشيد، در غير اين صورت بايد به گذشته برويد و باز هم همه چيز را تجربه كنيد.

مهم ترين چيز اين است كه نظرات خود را صريح بيان نكنيد و بدانيد چگونه نسبت به ديگران حساسيت داشته باشيد. بدانيد كه فكر كردن بيش از حد، بي فايده است.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

شما خيلي فوري مي توانيد ديگران را درك كنيد و قادر به حل هر گونه مسائل پيچيده و مشكل ،حتي طولاني مدت هستيد. لذت هاي جسماني و و عوامل بيروني باعث منحرف شدن شما و دور شدن از اهداف تان نمي شود.

شما زماني كه كار و فعاليت مي كنيد، رضايت بيشتري نسبت به خود خواهيد داشت و تنبلي، روحيه شما را كسل ميكند و نسبت به زندگي نااميد و دلسرد مي شويد.

امروز مي تواند يك روز بسيار سودآور برايتان باشد، بهتر است كخ كمتر عجله كنيد.بر روي آنچه كه از زندگي انتظار داريد، متمركز شويد تا به زودي به دستشان بياوريد.

روز مي توانيد خيلي از وضعيت ها را به نفع خود تغيير دهيد و يك زمان مناسب و مثبت براي تغييرات مهم در وضعيت هاي زندگي تان مي باشد. اما قبل از آن، همه چيز را تجزيه تحليل كنيد كه كدام بهتر است و بي گدار به آب نزنيد كه اينجوري خوشحالي و شادي شما خيلي زود قطع نخواهد شد و ادامه دار خواهد بود.

خواسته هاي متعدد اطرافيان از شما، ممكن است باعث تحريك پذيري و عصبي شدن تان شود، سعي كنيد خودتان را كنترل كنيد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

امروز روزي است كه ميتوانيد درباره خود صادقانه و مطمئن فكر كنيد كه چه كسي هستيد و چه خواسته هايي داريد و براي آنها برنامه ريزي كنيد.گاهي اوقات تمايل به قضاوت هاي نابه جا داريد كه اين كار باعث ايجاد كدورت هاي بسيار زيادي ميشود، سعي كنيد كه قبل از شناخت كافي، قضاوت و يا حتي انتقاد نكنيد.

شما از هوش و استعداد عالي برخوردار هستيد و ميتوانيد با استفاده از آن، مشكلاتي را كه در حال حاضر آزارتان ميدهند را حل كنيد.ممكن است شخصي سعي بر به هم زدن زندگي زناشويي شما داشته باشد، اما با تعهدي كه داريد ميتوانيد به راحتي او را از زندگي تان دور كنيد و از يك موقعيت ناخوشايند جلوگيري كنيد.

فقط ممكن است باعث يك مشاجره و تنش و اضطرابي زود گذر بين شما و همسرتان شود.شخصي نسبت به پيمان و دوستي خود با شما وفادار است و صميميت خود را حفظ خواهد كرد، براي ادامه اين صميمت تمام تلاشتان را بكنيد و قدردان باشيد.اگر ورزش ميكنيد، مراقب مشكلات عضلاني احتمالي باشيد.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

قبل از تصميم گيري با دقت فكر كنيد. در حوزه مسائل خانوادگي، شما لحظات خوشي در رابطه با آرامش و صميميت خواهيد داشت.فعاليت هاي اجتماعي خود را از ياد خواهيد برد، تا خود را يكسره وقف كارتان كنيد؛ اما همه چيز به اين سادگي ممكن است كه نباشد.

انرژي كه در حال حاضر داريد، باعث مي شود كه تلاش كنيد و بر همه چيزمسلط شويد.اعتماد كردن به ديگران براي شما آسان نيست، به خصوص زماني كه زمان تغييرات غير منتظره اي را به ارمغان آورده است.

امروز به نداي دروني خود اعتماد كنيد و تصميم بگيريد كه در نگاه اول احساس خوبي داشته باشيد. آناليز بسيار زياد مي تواند باعث سردرگمي ما شود. بيرون برويد و به اطراف حركت كنيد تا ذهن خود را روشن كنيد.

صبر داشته باشيد، همه چيز به تنهايي درست خواهد شد! خطرات ناشي از مشكلات قانوني يا تاخيرهاي غير منتظره اي در تحقق پروژه هاي بزرگ داريد.

تمام آنچه كه مربوط به مشكلات روزمره زندگي شما است، باعث عصبانيتتان خواهد شد. اگر شما مشكلات احساسي داريد، حقيقت را در خودتان كتمان نكنيد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

اين روزها ممكن است براي مقابله با يك وضعيت دشوار نياز به صبوري داشته باشيد.از ايجاد مسائل منفي يا موانع پيش بيني نشده دلسرد نشويد.

به دست آوردن آنچه كه مي خواهيد، مي تواند تمام جذابيت و تخيل شما را به نمايش بگذارد و از آن لذت خواهيد برد.

شما با درايتي كه داريد، موفق به آرام كردن نزاع هاي كوچك و زود گذر خانه ميشويد و قادر خواهيد بود مانند هميشه آرامش را در خانه تان پرورش دهيد.

چشم انداز و آينده عالي و پر از موفقيت براي امور كاري شما مشاهده ميشود.سبت به انتظارات و برنامه ريزي هاي خود ، واقع بين و منطقي باشيد.

توانايي هاي خود را در موقعيت هاي خاص بشناسيد و نسبت به عدم توانايي ها و ضعف هاي خود واقع بين باشيد.هر چقدر نگرش شما نسبت به مسائل زندگي منطقي تر باشد، به آرامش بيشتري دست خواهيد يافت.

به خود و خداي خود ايمان داشته باشيد كه اگر اين گونه باشد، ميتوانيد به راحتي از عهده مشكلات زندگي برآييد و ثابت قدم و مطمئن در راه رسيدن به اهداف خود گام برداريد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

امروز حالت بسيار خوبي از نظر روحي نخواهيد داشت و سعي نخواهيد كرد كه آن را پنهان كنيد. بدون ترديد از شر يك دردسر بزرگ خلاص مي شويد و همه چيز بر وفق مراد خواهد شد.

شهرت خوب شما ممكن است به ناحق به خطر انداخته شود و ممكن است از آن رنج ببريد.جو آزاد امروز به نفع عاشقان و عشاق است.پيش بيني موفقيت در معاملات املاك و تجارت هاي مالي انتظار مي رود. يك خطر وجود دارد كه شما بيش از حد آن را كنار بگذاريد.

به راحتي مي توان از طريق كارهاي مهم قدرت را به دست آورد. امروز يك روز خوش بينانه است. برنامه هايي براي سفر يا تحصيلات برايتان مطلوب است.با افراد خاصي تماس بگيريد كه مدت زيادي است آنها را نديده ايد و معاشرت هايتان را از سر بگيريد.

شما بيش از حد معمول خود را براي زندگي كردن و سود بردن از لذت هاي زندگي به جاي پول درآوردن به كار خواهيد برد و پشيمان مي شويد كه خودتان را فراموش كرده ايد.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

امروز مي تواند زماني براي پاياني رقابت و خداحافظي با گذشته باشد، هر چه بيشتر درباره اينكه چه كسي هستيد و چه چيزي مي خواهيد فكر كنيد و بيشتر بدانيد، احساس قدرت بيشتري خواهيد كرد.

اگر قبول نكنيد كه گذشته تمام شده است، انتظار نا اميدي برايتان وجود دارد.امروز روابط شما با اطرافيانتان طوفاني خواهد بود؛ آن ها بين نفرت و اشتياق متزلزل خواهند شد و اين وضعيت در رويدادهايي ممكن است از كنترل شما خارج شوند.

شما پر از پويايي و شور و حرارت هستيد، فعاليت هاي تب آلود بسياري را با فرصت هاي كاهش شانس موفقيت انجام خواهيد داد. در اين كار مهم بايد فوراً اقدام كنيد، قبل از اين كه شانستان را از دست بدهيد. پس دست دست نكنيد.

به دنبال راه هايي براي ايجاد زيبايي و آرامش ماندگار در خانه باشيد. اين به معناي خرج كردن پول نيست. اگر اولين نفري باشيد كه به دفاع از خود مي انديشيد، به نظر آنها دشوار است كه تغييري را ايجاد كنيد.

به دنبال مشاوره متخصصان درباره تعميرات لازم باشيد. اگر مستعد مشكلات كليوي هستيد، اين بار مي تواند خودش را به شيوه اي شديد و حاد نشان دهد.

سعي كنيد همه اقدامات احتياطي ممكن را در برابر سنگ كليه انجام دهيد، غذاهاي حاضري و شكلات به شدت برايتان ممنوع هستند.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

اين روز ها ممكن است در مورد علاقه احساسي خود دچار آشفتگي و سردرگمي شويد، براي گرفتن بهترين تصميم عاقلانه است كه با افراد با تجربه و متخصص مشورت كنيد.

بر روي مسائل علمي و انجام كار هايتان به اندازه كافي تمركز داشته باشيد تا بيگدار به آب نزنيد.به زودي ممكن است كه يك شغل جديد پيدا كنيد و در مسير متفاوت هدايت شويد.

احتمال ابتلا به آلرژي اين روز ها براي شما چندين برابر است.معاشرت خود را با دوستان قديمي تان آغاز كنيد و قدر لحظات كنار آنها بودن را بيشتر بدانيد.

برخي موضوعات پيچيده خانوادگي به توجه و درايت شما نياز خواهد داشت، بايد كاملا هوشمندانه با آن برخورد كنيد.در غير اين صورت باعث بدتر شدن آن خواهيد شد.

مسائل عاطفي شما باعث تمدد اعصابتان خواهد شد.واكنش ها و حرف زدن هايتان را كنترل كنيد، زيرا ممكن است به صورت ناخودآگاه باعث رنجش و كدورت با عزيزانتان شود.

اشتباهاتي را كه انجام ميدهيد بپذيريد و بابت آنها معذرت خواهي كنيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 15 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 15 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

احساس خود كفايي كه اين روزها داريد، باعث نشود كه مغرور شويدو از ديگران كمك نخواهيد.گاهي افراد با تجربه و مسن تر ميتواند شما را به سمت موفقيت سوق دهد.

امروز يك زمان عالي براي شروع هرگونه مطالعه يا تحقيقات جديد در محل كارتان است.اسرار محرمانه را نگه داريد و از بيان آنها اجتناب كنيد، زيرا ممكن است باعث شود كه به مسائل واقع بينانه نگاه نكنيد.

روابط شما با همسرتان ، به دليل نوسان خلق و خوي شما پر تنش خواهد بود، براي تمدد اعصاب خود كاري كنيد و يك زندگي آرام و منظم را پايه ريزي كنيد.

شما همچنين به امنيت و ثبات در زندگي خانوادگي نياز داريد.مراقب استرس و حملات عصبي باشيد. در مورد جانشين فعلي يا ميراث آينده خود بيشتر فكر كنيد، زيرا ممكن است كسي در اين مورد به شما آسيب برساند و مطمئن شويد كه تمام اسناد كاملا درست است.

يك نگرش مهيج غير معقول و احساسي بر عليه منافع شما پيش خواهد رفت، پس صبر و شكيبايي داشته باشيد.مهم است كه از لحاظ جسمي فعال باشيد و تنبلي را كنار بگذاريد.اين گونه هم سلامت هستيد و هم ميتوانيد بهتر از قبل فكر كنيد و تصميم بگيريد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 2870
  • بازدید کلی : 64126
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی