loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 276
11 زمان : 1399:2

فال روز سه شنبه 17 ارديبهشت 1398

فال روزانه ، فال چيني

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

سعي كنيد وقت زيادي را براي قدرداني كردن از افراد ديگر بگذاريد، كه تاكنون به شما كمك هاي بيشماري كرده اند. براي پاس كردن بدهي ها، سرمايه گذاري هايتان را از بين نبريد و يا چيزي نفروشيد.

از چيزهايي كه مي ترسيد ممكن است بر سرتان بياد و شما را به چالش بكشد، در چالش ها شركت كنيد و خودتان و استعدادهايتان را در معرض نمايش بگذاريد.

جذابيت شما به شيوه اي غير قابل انكار عمل مي كند و همه را به سمتتان جذب مي كند، از اين موقعيت در برابر مافوق خود استفاده كنيد، تا ارتقاي شغلي به دست آوريد، البته با پشتكاري كه قبلا هم از شما ديده است اين امر تحقق مي يابد.

اگر با كسي كه علاقه داريد ازدواج كنيد، خوشبختي شما تضمين خواهد شد. اختلافات و درگيري هاي كوچك ممكن است كه در خانواده و يا در زندگي زناشويي شما وجود داشته باشد، به يكديگر فرصت دهيد با هم صحبت كنيد و با درك متقابل آنها را حل كنيد.

انرژي شما امروز نسبتا كم تر از هميشه است و اين در خلق خوي شما نيز تأثيرگذار بوده است و نزديكان و همكارانتان متوجه آن خواهند شد. اروز نفس عميق بكشيد و سعي كنيد افكار مثبت را جايگزين افكار منفي تان كنيد تا آرامش بدست آوريد.

دشواري ها و مشكلات به زودي حل خواهند شد و زندگي روي خوش به شما نشان مي دهد.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

امروز مي توانيد روابط گسترده و شگفت انگيزي را با جوامع اجتماعي برقرار كنيد و به شدت به نفتان خواهد بود. قدر دوستي هاي قديميتان را بدانيد و معاشرت با آنها را افزايش دهيد.

مروز سعي كنيد كه منطقي تر رفتار كنيد و عقلتان را بيشتر از احساساتتان، در تصميم گيري ها دخيل كنيد. در اين بين، احساساتتان واقعي هستند و نبايد ناديده گرفته شوند، امادر هر صورت توانايي تمايز منطق و احساس را از يكديگر داشته باشيد و درباره آينده خود بي گدار به آب نزنيد، ممكن است عواقب بدي برايتان وجود داشته باشد.

به اين فكر كنيد كه واقعاً چه احساسي داريد، يك نفس عميق بكشيد و قبل از انجام هر كاري صبر كنيد و بعد بهترين تصميم را بگيريد. در اين راه مي توانيد از مشاوره نيز كمك بگيريد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

براي پيدا كردن منابع جديد و درآمد بيشتر، ايده هايي خوبي خواهيد داشت. بدانيد كه علامت ضعف، نشانه ضعيف بودن نيست بلكه شجاعت است تا اشتباهات خود را به رسميت بشناسيد و حتي آنها را به زبان بياوريد.

براي اتمام پروژه هايتان سعي كنيد جلوتر از برنامه پيش برويد. پيشنهادهاي بسيار خوبي براي شما خواهد بود.

شما امروز سوپرشارژ هستيد و به هيچ وجه علاقه اي به سازش نخواهيد داشت و ميخواهيد آزادانه زندگي كنيد و به هر سو برويد، در مورد هر انتخابي كه به وسيله احساسات قوي تحريك مي شود، احتياط كنيد و عجول نباشيد.

تماميت شخصيت خود را بروز ندهيد و رو نكنيد. دوستانتان حامي شما هستند و مي توانند به شما در تصميم گيري هايتان كمك كنند.

عملكرد ذهن و بدنتان در فرم خوبي است و خواهيد دانست كه چگونه تعادل درست بين كار و زندگي خصوصي خود را به دست آوريد و به درستي مديريت كنيد.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

براي اينكه زندگي خود را به عنوان يك زوج بهبود بخشيد، بايد سعي كنيد يك گفتگوي صادقانه ميان خود و همسرتان برقرار كنيد. اگر مجرد هستيد، امروز يك فرصت عالي خواهد بود:شما يك ملاقات بسيار زيبا خواهيد داشت.

به دنبال راه هايي بگرديد كه تاثير خوبي از هر فرد جديدي كه ملاقات مي كنيد، داشته باشيد. امروز، يك روز مثبت براي سازماندهي كارها و ايده هايتان است.

اين كار مي تواند به معناي تميز كردن كمدها در خانه يا به دست آوردن پروژه هاي برجسته باشد. شهامت آن را داشته باشيد كه آنچه را كه ديگر از آنها استفاده نمي كنيد را رها كنيد و دور بيندازيد و بر اين باور باشيد كه چندين برابر آنها بر خواهند گشت.

با فعاليت هاي بيرون از خانه، به خصوص با كودكان و حيوانات خانگي، مي توانيد روحيه خود را تقويت كنيد و از زندگي لذت ببريد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

رويكردي آرام و محتاطانه داشته باشيد. احتمال دارد كه شما برخي موانع را براي طرح هاي جاه طلبانه پيدا كنيد. نگذاريد بي صبري تان باعث دلسردي شما شود. خود را سازماندهي كنيد تا موقعيت هاي استرسزايتان را كاهش دهيد، كمي در هواي آزاد ورزش انجام دهيد و غذاهاي سبك بخوريد.

امروز به احتمال زياد براي شما، روز شلوغي خواهد بود. تا آنجا كه ممكن است در اوايل روز كارهايتان را انجام دهيد. جذابيت شما باعث مي شود كه توسط خانواده و دوستانتان بسيار مورد توجه قرار بگيريد.

به انجام كارها و پروژه هاي سختتان پايبند باشيد. براي اينكه احساس خوبي داشته باشيد، در رژيم غذايي تان قند را محدود كنيد و سبزي را بيشتر كنيد. از قضاوت كردن بپرهيزيد كه بسيار سمي است، و باعث كدورت هايي خواهد شد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

رويارويي مهم در ديدگاه وجود دارد:برخي از آن ها ممكن است تاثير قاطعي در مسير زندگي شما داشته باشند. به همسر خود گوش دهيد؛ او مي تواند افق هاي جديدي را براي شما باز كند. بدانيد كه مودي بودن به هيچ دردي نمي خورد و توسعه تفكر مثبت بسيار مفيد است.

شما مي توانيد با اعتماد كردن به توانايي هايتان هر آنچه را كه مي خواهيد انجام دهيد و به سر و سامان برسانيد. شما مي توانيد به دلخواه خود انتخاب كنيد كه يك زندگي شاد داشته باشيد و در عين حال ساده و پيش پا افتاده ترين مسائل حال شما را بد مي كند.

امروز براي تسخير قلب كسي كه دوستش داريد، تلاش هاي زيادي خواهيد كرد و سرانجام خوبي خواهد داشت.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

امروز ممكن است كه ناچار به مقابله با يك فرد و انتقاد كردن از او شويد. بهترين كار اين است كه آرامش تان را حفظ كنيد و افكارتان را به ديگري تحميل نكنيد. عمده اتفاقاتي كه در زندگي تان مي افتد، تقصير شما نيست.

بحث و جدل ها ميتواند باعث آزار شما شوند واضطراب را در زندگيتان افزايش دهيد. امروز بهترين زمان براي استراحت كردن و دوري از چنين جريان هاي است. هارت هاي ارتباطي و حس شوخ طبعي كه داريد، باعث پيشرفت شما در امور كاري مي شود.

هر آنچه را كه در سر داريد، با دوستانتان و افراد باتجربه در ميان بگذاريد، امروز ممكن است كه احساس بيقراري داشته باشيد، اما يك خبر خوب و فوق العاده حال شما را دگرگون مي كند.

براي آخر هفته خود سفري هرچند كوتاه ترتيب دهيد، تا حال شما را بهبود بخشد. در كار خود به جاي واكنش هاي نابجا و ناگهاني كمي فكر كنيد و سپس بهترين كار را انجام دهيد. تمرين يوگا و ورزش هاي مديتيشن، براي رهايي از تنش هاي موجود به شما پيشنهاد مي شود.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

روزانه نيم ساعت زمان براي سازماندهي در فضاي كارتان اختصاص دهيد، تا بتوانيد بازدهي بيشتري داشته باشيد. از انجام ورزش و فعاليت جسماني دريغ نكنيد و پياده روي منظم را هم در برنامه روتينتان بگنجانيد.

براي حل مشكلاتتان سعي كنيد كه از مشورت با افراد خردمند و با تجربه اجتناب نكنيد. سعي نكنيد كه با انجام قبول پروژه هاي جديد، نيمه تمام ها را به تاخير بيندازيد.

دوستانتان ممكن است احساس تنهايي يا ناراحتي از سمت شما داشته باشند، سعي كنيد امروز به آنها سري بزنيد. مشكلات و بيماري كه اخيرا براي شما پديد آمده اند، به زودي برطرف خواهند شد و خورشيد زندگي تان دوباره خواهد درخشيد.

اتفاقات احساسي و عاطفي رضايت بخشي برايتان رخ مي دهد، به آنها اطمينان كنيد و اگر مجرد هستيد نيمه گمشده تان را پيدا كنيد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

هرگز به اين شاخه و آن شاخه نپريد و به اين در و آن در نزنيد و به كار خود اميدوار باشيد كه موفقيت با شما يار است. زندگي عاطفي شما عاري از هرگونه نگراني و تنش خواهد بود.

در مورد امور حرفه اي،كافيست تا اعتماد به نفس تان را افزايش دهيد و توانايي هايتان را باور كنيد. انتقادات و جاه طلبي تان را كم كنيد، زيرا ممكن است كه باعث كدورت ميان شما و عزيزانتان شود.

آنچه را كه بايد، انجام دهيد و پشت گوش نيندازيد تا مسير رسيدن به موفقيت برايتان ميسر شود. شما ايده هاي خوبي براي انجام تمام كارها داريد، فقط لازم است كه آنها را عملي كنيد.

قدرت در مديريت شما جذابيت تان را چندين برابر افزايش داده است و شما بسيار راحت در هر جمعي ميتوانيد بدرخشيد و محبوب باشيد. براي رسيدن به اهدافتان از اطرافيانتان نيز كمك بخواهيد.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

سعي كنيد تغييراتي را در فعاليت حرفه اي تان انجام دهيد، كه عواقب خوبي را براي شما به ارمغان بيآورد. پيشنهادات جديدي به شما خواهد شد ، كه سعي كنيد پس از مشورت با افراد با تجربه بهترين و مناسب ترين را انتخاب كنيد و همه چيز را به طور مرتب بررسي كنيد.

اما در عين حال خطرات ناشي از آن را هم در نظر بگيريد. امروز سعي كنيد كه افكار منفي را از خودتان دور كنيد و از بيكاري كه اخيراً گريبانگير شده است ، نگران نباشيد كه به زودي نگراني هاي شما برطرف خواهد شد و به كاري دست خواهيد زد كه تمام گرفتاريهاي شما و اطرافيانتان را برطرف خواهد كرد.

هرگز به فردي كه نمي شناسيد، اعتماد نكنيد و عنان اختيار خود را به دست ديگران ندهيد و آنچه به شما مي گويند نسنجيده و بدون تحقيق نپذيريد و سعي كنيد كه با مردم دانا و با تجربه معاشرت بيشتري داشته باشيد، تا موفق شويد.

هرگز از زندگي خود گله نكنيد و علت نيك و بد آن را در وجود خودتان بيابيد و براي آن بكوشيد تا موفق و كامياب شويد.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

هر چيزي را كه از آن استفاده نمي كنيد، ببخشيد تا بهترين ها جايگزينشان شوند. در عين حال مي توانيد با صرفه جويي و سرمايه گذاري كردن پولي را براي آينده خود پس انداز كنيد و در مواقع لزوم بهترين بهره را ببريد.

امروز زماني ايده آل براي گذراندن امور عاشقانه است، از آن نهايت لذت را ببريد. مروز زمان يك شروع و تغيير قدرتمند در زندگي تان مي باشد.

اگر با كسي رابطه برقرار كرده ايد، براي تغذيه اين رابطه بهتر است تغييرات ايجاد كنيد و كارهاي مثبتي انجام دهيد.

اجازه دهيد كه اطرافيانتان ارزش حمايت هاي شما را بدانند و قدردان باشند و شما نيز از آنها قدرداني كنيد و سپاسگزار باشيد.

زندگي عاطفي شما شاد و بدون تنش خواهد بود و به راحتي مي توانيد در كنار عزيزانتان احساس آرامش كنيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 17 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 17 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

مهم است كه شجاعت و اعتماد به نفس داشته باشيد و آنچه را كه در ذهنتان سپري مي شود، بيان كنيد و ايده هاي خود را ارائه دهيد. اجازه ندهيد كه فشارهاي بيروني رسيدن به موفقيت شما را متزلزل كنند و همچنان با اعتماد به نفس و انرژي مثبت به كارتان ادامه دهيد.

امروز، لحظه بسيار خوب و مناسبي براي انتخاب همكاري هاي جديد و موثر است. مي تواند نقطه عطفي در زندگي عاطفي شما باشد، اگر مايل هستيد قلب خود را باز نگه داريد و در برابر برخي موقعيت ها و كيس هاي جديد تسليم شويد و با كمي تحقيق و منطق بهترين را براي خود انتخاب كنيد و به آن متعهد بمانيد.

اگر كابوس هاي قديمي و تجربه ها را از بين ببريد، مي توانيد با مسائل روز مواجه شويد و دوباره شروع كنيد و خاطرات بد را از ذهن تان دور بيندازيد. در صورت امكان براي آخر هفته خودتان سفري هرچند كوتاه مدت، برنامه ريزي كنيد كه براي بازنگري و اعصابتان بسيار عالي ميباشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 2894
  • بازدید کلی : 64150
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی