loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 263
11 زمان : 1399:2

فال روز چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398

فال روزانه چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

گاهي اوقات احساسات شما به تمام كارها و تصميم گيري هايتان غلبه مي كند، سعي كنيد منطق را بيشتر درگير كارهايتان نماييد تا موفق تر شويد و تصميمات بهتري بگيريد.

هدف خاصي در ذهن داشته باشيد و براي آن برنامه ريزي و اولويت بندي كنيد. براي كارهاي اشتباهي كه انجام مي دهيد، عذر خواهي كنيد، اين چيزي از ارزش شما كم نمي كند و بالعكس وجه شما را بالاتر خواهد برد.

شما مجبور نيستيد كه تمام عقايدتان را به ديگران تحميل كنيد، به افكار آنها احترام بگذاريد تا احتام متقابل داشته باشيد. شما با قدرت تخيل و خلاقيتي كه داريد، در موقعيتي قرار مي گيرد كه مي توانيد پروژه هاي در حال اجراي خود را به بهترين نحو عملي كنيد و به سرانجام برسانيد.

امروز پول خوبي به دست مي آوريد، فقط در خرج كردن آن دقت كنيد و خرج هاي بيهوده نتراشيد. امروز سلامت شما رو به بهبود خواهد بود. سعي كنيد كه در خانواده تان انضباط را تحميل كنيد كه در غير اينصورت مديريت فرزندانتان سخت خواهد شد.

فال روزانه
فال روزانه
فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

امروز، يك روز مثبت براي كمك به جامعه شماست ، در هر كاري كه توان داريد و حالتان را خوب مي كند مشاركت كنيد و دريغ نداشته باشيد. وقت خود را با دقت برنامه ريزي كنيد، تا بتوانيد به راحتي به تمام اهدافتان برسيد.

خطر ابتلا به سردرد براي شما وجود دارد، اما زودگذر خواهد بود و به زودي حل خواهد شد. بهترين برنامه شامل زمان استراحت و تفريح است، با انجام آن حال روح و دلتان را بهبود بخشيد.

امروز يك روز خوب براي فراموش كردن گذشته و تجربيات بد آن است. آنها را فراموش كنيد و با برنامه ريزي و هدف جديد به سمت جلو پيش برويد.

شما ممكن است كه وارد يك رابطه جديد شويد كه از ديدگاه شما عميق به نظر مي رسد، اما پيشنهاد ما به شما اين است كه زياد جدي نگيريد، به اين دليل كه سطحي و زودگذر است.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

امروز، از نظر كاري روز شلوغي داريد، قرارداد بزرگي مي بنديد و اتفاق مثبتي برايتان مي افتد. در احساسات و مسائل عاطفي يك قدم جلوتر مي رويد. يك تجربه احساسي و عاطفي متفاوت خواهيد داشت خواهيد داشت كه زندگي شما را دگرگون ميكند.

سفري را براي آخر هفته تان برنامه ريزي كنيد، كه به شدت براي تمدد اعصاب به آن نياز خواهيد داشت. مروز مدام احساس مي كنيد كه بايد كاري انجام دهيد و به سمت چيزي خاص حركت كنيد. شما شديداً احساس نياز مالي داريد.

شايد در عمل نيازهايتان زياد نباشد، اما اهداف مالي تان قوي تر مي شود و مي خواهيد پول بيشتري به دست آوريد و اين خيلي خوب است و دقيقاً الان زمان آن است كه برنامه ريزي كنيد و كاري را شروع كنيد.

از تعطيلات آخرهفته ها و تعطيلات خودتان براي تحقيق و شكل دادن به اين كار جديد استفاده كنيد.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

امروز روزي خواهد بود كه شايد احساسات خود را در بيشترين ميزان لمس كنيد و در كنار آن ممكن است با برخي اشخاص به دليل طرز برخوردشان روبرو شويد. بهتر است صبر پيشه كنيد.

مشكلات در آنِ لحظه حل نمي شوند و براي حل شدن نياز به زمان زيادي دارند. در صورت امكان زمان خود را تنها براي پيشرفت خود قرار دهيد. و به موفقيت هاي روز افزون بينديشيد.

فرصت ها و شانس هاي مختلفي بدست خواهيد آورد و اجازه ندهيد آنها به سادگي از دست شما بروند و خودتان به تنهايي نيز مي توانيد آنها را مديدريت نماييد و هيچ ترس و ناراحتي نسبت به آنها نداشته باشيد.

همچنين اگر مي خواهيد اطرافيانتان به شما احترام بگذارند، مهم است كه وعده ها و قول هاي خود را فراموش نكنيد و به هر يك از آنها عمل كنيد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

امروز ممكن است آتش عشق در شما شعله ور شود و روزهاي خوشي را در كنار شريك زندگي تان تجربه خواهيد كرد. اما حواس تان باشد زيرا با يك اشتباه در آتش عشق خواهيد سوخت، كافيست تا كمي درايت به خرج دهيد.

اگر تا به حال تعادل را در زندگي تان رعايت نمي كرديد، حال آن را در اولويت زندگي تان قرار دهيد و نتايج مثبت اش را ببينيد. امروز بايد مراقب بيماري هاي گوارشي باشيد، پس از پرخوري بپرهيزيد.

اين روزها بالاخره فرصت اين را خواهيد داشت كه به روياي خود رسيده و براي تناسب اندامي كه انتظارش را داريد برنامه ريزي جدي كنيد.

البته اين كار به راحتي براي شما ميسر نخواهد شد و مجبور خواهيد بود وقت و انرژي زيادي را صرف اين كار كرده و دور خيلي از خوراكي هاي مورد علاقه تان را خط بكشيد، اما در نهايت ثمر آن را خواهيد ديد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

امروز يك زمان مثبت براي كار بر روي پروژه هاي ناتمامتان است. شما جاه طلب و خلاق هستيد و محل كارتان مي تواند سكوي خوبي باشد كه در آن بدرخشيد.

اگر احتياج به استراحت داريد، امشب با دوستانتان بيرون برويد. بايد خريدهايي را براي فرزندان و يا خانه تان انجام دهيد، و در لحظه مناسب پول به شما خواهد رسيد.

ارزش هايتان را با آرزوهاي جاه طلبانه تان مقايسه نكنيد. به سادگي كار كنيد و بهترين كار خود را با روال معمول و الزامات آشنا انجام دهيد.

عزيزي را مركزتوجه قرار خواهيد داد. اشتياق شديد شما باعث مي شود كه همه خوشحال شوند. در كار خود تغييرات مهم و مفيدي خواهيد داشت.

اگر در روابط عاشقانه خود عشق و اشتياق بيش از حدي نشان دهيد، لحظات خوشي را تجربه خواهيد كرد.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

مسائل در زندگي اجتماعي شما و به خصوص در زندگي مادي تان بهبود خواهند يافت. حس تهاجمي شما شكيباييتان را به آزمايش دشوار خواهد رساند.

شما قلبي بخشنده داريد و ممكن است ارزش خودتان را در زندگي ديگران درك نكنيد، اين تعريف و تمجيد صميمانه را بپذيريد چرا كه به خوبي استحقاقش را داريد.

يك شانس وجود دارد كه اگر شما احساس ناتواني كنيد ممكن است كاري مهيج و نامناسب انجام دهيد. شوخ طبعي خود را حفظ كنيد.

اگر چيزي مشخص نيست، عقل مي گويد بهتر است صبر كنيد تا درباره آن مطمئن شويد. مراقب دادن اطلاعات زيادي به ديگران باشيد.

در خانواده تان اختلافاتي وجود دارد اما هيچ چيز واقعاً جدي نيست. اگر شما زندگي را دوست داشته باشيد، او هم شما را دوست خواهد داشت و خوبي هايش را به شما نشان خواهد داد. شروع به معاملات مالي پر ريسك نكنيد. كاهش محسوس ظرفيت هاي جنسي شما وجود دارد، در اين مورد بيش از حد نگران نباشيد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

امروز ميتوانيد براي تمام مشكلاتتان، راه حل پيدا كنيد، فقط كافي است كه كمي صبر پيشه كنيد، درايت به خرج دهيد و پشتكار داشته باشيد، اين گونه نه تنها مشكلاتتان را حل ميكنيد، بلكه ميتوانيد با اين روش به اهدافتان نيز برسيد.

مصرف ميوه و سبزيجاتتان را بيشتر كنيد و چربي را كاهش دهيد. پياده روي روزانه نيز ميتواند به اين امر كمك كند. ممكن است نياز باشد كه به بيمه درماني خود كمي بيشتر فكر كنيد و اهميت دهيد.

امروز همه چيز در جهان پرانرژي و به نفع شما انجام مي شود. امروز در صورت توان، براي خود لباس بخريد كه باعث افزايش اعتماد به نفس و درخشش شما مي شود و حالتان را بهبود مي بخشد.

نگرش خود را نسبت به زندگيتان تغيير دهيد و بزرگتر فكر كنيد، كه راه و مسير را برايتان آسان تر خواهد كرد. اعتماد به نفس بالاي شما براي افزايش روابط اجتماعيتان عالي است و گاهي كارهاي شما را جلو مي اندازد. اما مراقب باشيد كه حد آن را زياد نكنيد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

امروز لحظه اي خواهد بود كه روابط مفيدتان را در ميان افرادي كه با آنها ملاقات مي كنيد، پرورش دهيد، بعضي از آنها مي توانند در يكي از پروژه هاي بلندپروازانه شما علاقه مند باشند.

شما امروز بيشتر از معمول از لذت هاي زندگيتان بهره خواهيد برد و اين نتيجه نگرش شماست. از هزينه هاي غير ضروري اجتناب كنيد. اجازه ندهيد كساني كه فقط مي خواهند از شما سوء استفاده كنند در زندگيتان بمانند.

امروز ممكن است احساس كنيد كه روزتان با كمي گيجي و يا نااميدي شروع مي شود. امروز روده شما حساس خواهد بود:از خوردن نمك و چربي زياد خودداري كنيد. شما ممكن است اشتباه مالي بدي را مرتكب شويد و تسليم دوستانتان خواهيد شد.

مسائل را با خوش بيني بررسي كنيد. امروز مي توانيد دچار عشق در اولين نگاه شويد، پس قدرش را بدانيد.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

امروز بيشتر مراقب حرف هاي خود باشيد، در غير اين صورت احتمالا با يكي از عزيزان خود درگير مي شويد. انتقاد مي تواند سازنده باشد؛ اما بايد درست انجام شود. سلامتي شما به همان خوبي است كه آرزو مي كنيد.

قبل از خريد تحقيق انجام دهيد. امروز زمان ايده آلي براي نوشتن چيزي است كه بايد به اشتراك گذاشته شود. همچنين مي توانيد فرصت هاي مالي را از طريق اخبار، شبكه هاي اجتماعي و يا تلاش هاي بازاريابي بيابيد. شما بيش از معمول به اتحاد و نوع دوستي علاقه خواهيد داشت.

در مقابل تمايل خود نسبت به انجام همه كارها در يك زمان، واكنش نشان دهيد. روابط عاطفي شما برجسته خواهد شد. ستاره ها اين فرصت را به شما خواهند داد تا موفق شويد. مطمئن باشيد كه مي توانيد آنچه را كه مي خواهيد به دست آوريد و با تما وجودتان براي رسيدن به آن تلاش كنيد.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

امروز ممكن است اتفاقات زيادي وجود داشته باشد كه حواستان را پرت كند. بهترين راه اين است كه با چيزهايي كه برايتان آشنا است بهترين خود را انجام دهيد، صبور باشيد، و سعي كنيد جنبه خنده دار چيزها را ببينيد.

برخي افراد ممكن است پيشنهادهاي خود را ارائه دهند كه شما فكر مي كنيد احمقانه است. كم تر از چيزي كه ممكن است به آن فكر كنيد، ولي دلشان را نشكنيد.

شما با يك وضعيت عجيب مواجه خواهيد شد:فقط در زماني كه آرام هستيد و قضاوت درستي داريد، مي توانيد همه چيز را كنترل كنيد. امروز يك تماس غيرمنتظره اي براي شما اتفاق مي افتد، كه مي تواند به عنوان يك سورپرايز برايتان باشد و شما را بسيار خوشحال كند.

زندگي خانوادگي آرام و دلپذيري داريد، اما با اين حال بايد به كودكان خود بيشتر نزديك شويد و آنها را بيشتر درك كنيد و زمان بيشتري را به آنها اختصاص دهيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 18 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 18 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

شما قدرت مديريت خوبي داريد، اما توجه داشته باشيد كه گاهي اوقات ديكتاتور بازي مي تواند برخي كدورت ها را به وجود بياورد. اگر شما با مشكل ارث و ميراث مواجه هستيد، امروز بهترين زمان است كه يك راه حل براي آن پيدا كنيد و با يك شخص با تجربه و متخصص مشورت كنيد.

امروز با فردي ملاقات مي كنيد كه مي تواند موقعيت اجتماعي شما را بهبود بخشد. اگر شما از اعصاب خود مراقبت نكنيد، روابطتان با نزديكان تان به صورت جدي آسيب خواهد ديد. به منظور بهبود روابط عشقي و يا مالي بايد عقل و شجاعت را به كار ببريد.

به صورت غيرمنتظره پولي وارد زندگيتان مي شود، كه مي تواند بسياري از مشكلات شما را سر و سامان دهد امروز زندگي متاهلي شما بسيار لذت بخش خواهد بود، و اگر مجرد هستيد نيمه گمشده تان را پيدا خواهيد كرد

امروز شما از لحاظ جسماني با مشكل خاصي مواجه نخواهيد بود، اما با برنامه شلوغ و سرسام آوري كه براي خودتان ترتيب داده ايد يا شايد هم به شما تحميل شده است، بايد حتما راهي براي رسيدگي به سلامت رواني خود نيز پيدا كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1370
  • بازدید سال : 2855
  • بازدید کلی : 64111
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی