loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 260
11 زمان : 1399:2

فال روز پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398

فال چيني ، فال روزانه چيني

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

سعي كنيد كمي جزئي نگر تر شويد، هرچه ريز تر به جزئيات و مسائل نگاه كنيد، تمركز شما بالاتر خواهد رفت و قادر خواهيد بود تا مشكلات را به درستي حل و فصل كنيد.

امروز واكنش هاي عاطفي منفي با حركت رو به جلوتان تداخل پيدا مي كنند و مانع عملكرد درست شما خواهند بود. بحث بر سر آنچه عادلانه است، مي تواند يك تعارض عميق را پوشش دهد كه بايد راجع به آن صحبت شود.

امروز اين شهامت را برايتان به ارمغان مي آورد كه تحولات دشوار را بپذيرد و عميق ترين بخش زندگيتان را جشن بگيرد.

وضعيت هاي دشوار مي تواند باعث روشن شدن و ارائه فرصت هاي مثبت براي انجام كار خوب و مفيد شود. ممكن است كسي به نتيجه اي برسد كه درام غير ضروري ايجاد كند. ممكن است انتظارات شما برآورده نشود.

اگر زيادي خرج كنيد، ممكن است خيلي زود مشكلات جدي برايتان پيش آيد. يك شكست در كارتان ممكن است شما را بيش از حد تحت تاثير قرار دهد.

فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

به تازگي ممكن است كه خيلي به روشني و مثبت فكر نكنيد، بايد كه ذهنيتتان را تغيير دهيد و افكار منفيتان را دور كنيد تا نتايج بهتري به دست بياوريد.

امروز روز شانس شما خواهد بود:ناكامي ها و رنج ها به شادي و آرامش تبديل خواهند شد. جو مساعد امروز براي برنامه هاي يك جمع عاشق پيشه، براي يك تعهد پايدار خوب است و در مورد مجردها يك برخورد خوب با شخصي وجود دارد.

در خانواده، شما با محبت گرمي احاطه خواهيد شد، توافقنامه كاملي را با كودكان خود امضا خواهيد كرد و به درك متقابل مي رسيد.

در محل كارتان هيچ چيز جدي براي ممانعت از تلاش هاي شما وجود ندارد. مي توانيد از خطاهاي قضاوت كننده در امان باشيد، و بنابراين، درخواست مشاوره كنيد.

هيچ مشكل جدي سلامتي وجود ندارد كه نتوان از عهده آن بر آمد؛ شما اشتهاي خوبي خواهيد داشت، اما از خوراكي هاي شيرين بيش از حد مصرف نكنيد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

همكارانتان هميشه شما را تحسين ميكنند، امروز بهترين زمان براي كارهاي گروهي و مديريت كردن آنها است. اين رو زها براي بيان افزايش حقوق و يا كمك هزينه مناسب خواهد بود و با آن موافقت مي شود.

اگر مجرد هستيد به زودي شخص مورد نظر خود را پيدا خواهيد كرد و ميتوانيد براي بودن در كنار هم برنامه ريزي كنيد. مهارت و تواناييتان براي جمع آوري و به خاطر سپردن اطلاعات ميتواند براي بهبود و پيش برد كارتان موثر و تاثير گذار باشد.

ممكن است كه درباره احساس شخصي دچار فرض هاي بي اساس شويد، بهتر است كه ابتدا با وي صحبت كنيد و بعد تصميم بگيريد. در مورد قبول هرگونه شايعات احتياط كنيد و ابتدا حقايق را بشنويد.

براي يك روز شلوغ آماده شويد. براي مرتب كردن و سازمان دهي كار هايتان بيشتر تلاش كنيد، همه پروژه ها و مسئوليت هايتان را به سرانجام برسانيد.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

دلسرد و نا اميد نشويد و خودتان را مجبور به انجام كار هاي كه از آنها لذت نمي بريد، نكنيد و چيز هاي جديدي را امتحان كنيد.

از انتقادات بي جا و پي در پي اجتناب كنيد، كه در غير اين صورت در روابط خانوادگي، زناشويي شما مشكلات جدي ايجاد خواهد شد.

يك كودك يا يك فرد مسن ممكن است امشب به توجه شما نياز داشته باشد. به اين فكر كنيد كه به جاي اينكه هميشه در مسير حركت باشيد، كمي خود را ناز و نوازش كنيد، كه بهترين تصميم زندگيتان مي باشد.

مراقب باشيد با فشار هاي كه اخيرا روي شما ايجاد شده است، انگيزه هاي خود را از دست ندهيد. امروز براي انجام سرمايه گذاري مطلوب نخواهد بود و در اين باره عجله نكنيد. امروز ممكن است حسي رقابتي تر از هميشه را احساس كنيد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

امروز درهاي خوش شانسي به رويتان گشوده مي شود, شما چيزهايي را با خوش بينيتان خواهيد ديد كه به شما اين امكان را مي دهد كه اميدهاي زيادي داشته باشيد.

موفقيت حرفه اي شما نزديك خواهد بود, اما تنها زماني پايدار خواهد بود كه شهامت و استقامت داشته باشيد. سودهاي مالي خوبي داريد.

اتفاق بسيار رمانتيك مي تواند منجر به يك حواس پرتي بزرگ شود. اگر مجرد هستيد, به خود اجازه دهيد كه عميق ترين احساسات خود را دنبال كنيد.

در حيطه مسائل حرفه اي, شما به دنبال ثروت هستيد، مسئوليت هاي جديد و هيجان انگيز ممكن است به شما پيشنهاد شود.

خوبي ها و نعمت ها را بشماريد و دليلي براي جشن گرفتن پيدا كنيد. امروز شانسي براي سفر و عشق وجود دارد. يك علاقه عشقي از گذشته ممكن است در ذهن شما باشد.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

اجازه ندهيد شرايط دشوار و استرس زا اعتماد به نفس شما را تضعيف كند و همچنان با همان انرژي و اعتماد به نفس به سمت اهدافتان پيش برويد.

مهارت هاي شما قوي هستند و به راحتي مي توانيد ديگران را تحت تاثير قرار دهيد، به شرطي كه از آنها بهترين استفاده را كنيد.

قبل از اينكه چيزي را واقعاً بدانيد، دست به عمل و اقدام نزنيد و به كسي اعتماد نكنيد، سعي كنيد درباره حل مسائل از خانواده خود كمك بخواهيد، از كمك خواستن نهراسيد.

شما موفق خواهيد بود هر چيزي را كه به آسايشتان آسيب ميرساند، دور بريزيد و از اين بابت به شما تبريك مي گوييم.

ممكن است امروز احساسات بسيار شديدي داشته باشيد و اگر مجرد هستيد در جستجوي يك همسر ايده آل خواهيد بود و به زودي اين اتفاق مي افتد، به شرط اينكه بيشتر از عقل خود كمك بگيريد.

سعي كنيد اين روزها بيشتر بخوابيد وفعاليت هاي ورزشي را در برنامه روزانه خود بگنجانيد و كاملاً از خود مراقبت كنيد، زيرا به آن نياز خواهيد داشت.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

با تيزهوشي حرفه اي خود مي توانيد چيزهاي زيادي را درك كنيد، كه قبلاً براي شما غيرقابل نفوذ به نظر مي رسيد. مي توانيد انتظار داشته باشيد كه زمان خوبي را با كسي سپري كنيد كه گنجينه هاي محبت خود را برايتان آشكار خواهد كرد.

كمي انعطاف پذيرتر باشيد و صداقتتان را نسبت به اطرافيانتان بيشتر كنيد.

اگر فكر مي كنيد در برخورد با يك فردي دچار مشكل ميشويد، ابتدا مطمئن شويد كه بيش از حد واكنش نشان نمي دهيد، سپس به آنچه بايد بگوييد فكر كنيد.

با تضعيف روحيه و وارد كردن افكار منفي به ذهنتان شجاعت خود را براي حفظ آرزوها و رسيدن به اهداف تان از دست ميدهيد، سعي كنيد كه آنها را دور كنيد و مثبت ها را جايگزين نماييد.

امروز ممكن است دچار برخي مشكلات و چالش هاي مالي شويد، كه استرس را در محل كارتان چندين برابر مي كند، بهتر است كه صبوري كنيد و با توكل به خداوند براي حل آن اقدام نماييد، در اين بين فقط فراموش نكنيد كه از افراد متخصص مشاوره بگيريد و از تجربيات آنها استفاده نماييد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

شما از واقعيت و قدرت جاذبه خود نسبت به همسرتان آگاه خواهيد شد و موفق خواهيد شد كه آن را مستقيماً و با صراحت بيان كنيد و باعث خشنودي شما خواهد شد.

همه ما در زندگي هايمان مشكلاتي داريم، چه قومي، نژاد، فرهنگ، شرايط اجتماعي و يا سرنوشت هر كدام از ما چيز خاص خودش است.

بهتر است كه قبل از هر تصميم گيري، رخدادهاي غير منتطره را نيز در نظر بگيريد و مشورت با افراد باتجربه را فراموش نكنيد، كه اين كار از عواقب منفي جلوگيري خواهد كرد.

وعده ها و تعهدهايي را كه داده ايد، فراموش نكنيد و براي به اتمام رساندن آن ها، برنامه ريزي و اولويت بندي داشته باشيد.

مشكلات و مسائلي كه در حال حاضر ،در زمينه شغلي شما وجود دارد، با شجاعت و استقامتتان حل خواهد شد.

اگر سيگاري هستيد، امروز مناسب ترين زمان براي ترك و كنار گذاشتن آن است، چرا كه اراده لازم را داريد.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

احتمال استرس و عصبانيت برايتان وجود دراد؛ منيزيم و كلسيم بيشتري مصرف كنيد. شما يك ملاقات جذاب خواهيد داشت كه افق هاي جديدي را برايتان باز خواهد كرد.

يكي از دوستان، وفاداري خود را به شما ثابت خواهد كرد. از افراد جوان تر بخواهيد شروع به كار كنند. امروز ممكن است به پرونده هاي حقوقي رسيدگي شود؛ به جاي آن، توافقات دوستانه را انتخاب كنيد.

يك رابطه بسيار هماهنگ بين شما و يك فرد عالي ايجاد خواهد شد. فردي كه نگرش مستبدانه داشته باشد، مي تواند زندگي را برايتان مشكل كند.

امروز، يك روز خوب براي رابطه عاشقانه است، اگر مجرد هستيد احتمالا نيمه گمشدتان را پيدا كنيد، و بتوانبد براي آيندتان براي كنار هم بودن برنامه ريزي كنيد.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

انرژي امروز ميتواند به گونه اي متفاوت تر از ساير روز ها باشد و روزي متفاوت و خاص را برايتان رقم بزند. شما ممكن است در بعضي از مواد احساس ناراحتي يا دلسردي داشته باشيد، عاقلانه ترين كار اين است كه همه چيز را ساده بگيريد.

اگر احساس موفقيت در كار كنوني خود نميكنيد، ميتوانيد راه هاي ديگري را امتحان كنيد. حكمت موفقيت شما در كار فعلي تان نيست، اگر ممكن است به دنبال شغل جديدي باشيد.

براي افراد مجرد امور عاشقانه ميتواند با پستي و بلندي هاي روبرو شود. سعي كنيد كه اين روزها استعداد هاي بالقوه خود را شناسايي كنيد، كه به منظور رسيدن به موفقيت در هر زمينه اي نياز داريد كه توانايي رسيدن به آن امر را در خودتان كشف كنيد.

به طور مثال اگر علاقه داريد كه در آواز خواندن فعاليت داشته باشيد، بايد صداي خوبي هم داشته باشيد. شايد اگر احساس ميكنيد كه صداي چندان مناسبي براي اين كار نداريد نتوانيد آنطور كه بايد و شايد در اين زمينه به موفقيت دست پيدا كنيد.

انتظار قدرداني و سپاس گذاري از همسرتان را در همه جوانب نداشته باشيد.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

مشكلات مالي كه اخيرا ذهن شما را درگير خود كرده است، احساسات و مسائل عاطفي شما را در جايگاه دوم قرار داده است.

سعي كنيد كه ديگران را بيش از حد قضاوت نكنيد و آنها را مقصر مشكلات خود ندانيد، كمي به خود و عملكرد هايتان رجوع كنيد و با برنامه ريزي اولويت بندي مسائل را حل و فصل كنيد.

نيازي نيست زماني كه واقعا عصباني هستيد تظاهر به خوب بودن كنيد، زيرا اينگونه حالتان بد تر خواهد شد. در اينجور مواقع مكان را ترك كنيد تا زماني كه آرامشتان را بدست آوريد.

براي رسيدن به جاه طلبي هاي خود كم تر مبارزه كنيد، تا سود حاصل از لذت هاي زندگي را بدست بياوريد. زندگي دوستانه شما باعث خشنوديتان خواهد شد.

در كار از شما چيزهاي زيادي طلب خواهد شد، اما به خوبي توسط ستاره ها حمايت خواهيد شد. در مورد فرزندان خود بيش از حد نگران مي شويد و مي خواهيد آنها را اذيت كنيد، اما بهتر است كه در اين باره با متخصص مشورت كنيد تا دراين باره بهترين عملكرد را داشته باشيد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 26 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 26 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

انرژي كيهاني امروز به گونه اي است كه اتفاقات مثبت و عالي به سمت شما سرازير مي شوند و باعث مي شود كه يك زندگي اجتماعي فعال و شاد را داشته باشيد.

به هرگونه دعوت بيرون رفتن از طرف دوستان و عزيزانتان بله بگوييد و از كنار آنها بودن، لذت ببريد. هرگونه نگراني كه اخيرا به خود وارد كرده ايد، را از خود دور كنيد.

بيشتر مراقب هزينه هاي خود باشيد، كه ممكن است در انجام سرمايه گذاري اشتباه كنيد و موجب فريب خوردنتان شود.

تمام جوانب لازم در نظر بگيرد، و با افراد باتجربه مشورت كنيد. امروز زماني مناسب براي جمع شدن پرونده هاي قضايي است، كه به نفع شما به پايان مي رسد.

اگر كه در گذشته اي نه چندان دور در عشق شكست خورده ايد، بهتر است كه به خود فرصت بدهيد و بعد دنبال عشق و آدمي مناسب براي آينده خود باشيد.

اگر در اتحاديه و سازماني كار مي كنيد, سعي نكنيد كه اراده خود را بر شريكتان تحميل كنيد. خطرات برخوردي با اعضايي از خانواده تان وجود دارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 21
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 3094
  • بازدید کلی : 64350
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی