loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 351
11 زمان : 1399:2

fal-roozane

دوست عزيزي كه 15 خرداد به دنيا آمده اي، تولدت مبارك!

اكنون در جايي از زندگي خود ايستاده ايد كه اعتماد به نفس تان افزايش يافته و ايمان تان به خود محكم شده است. حال كه خدا شما را بار ديگر متولد كرده و از اين كه يك سال ديگر بزرگ شده ايد، احساس خوبي داريد، به نداي دروني تان گوش دهيد و به جاي اين كه منتظر جواب از ديگران باشيد، خود راه درست را پيدا كنيد. در اواخر ماه آبان فرصت هاي شغلي خوبي برايتان فراهم مي شود، آنها را از دست ندهيد. دوستان تان امسال بيش از هميشه به حمايت تان مي شتابند، دلتان را برا آنها بازتر بگذاريد و از رابطه هاي جديد نيز نهراسيد. اگر چه منطقي بودن خوب است اما احساسات تان را تحت هيچ شرايطي ناديده نگيريد. ماه هاي تير و مرداد از بهترين ماه هاي سالتان خواهد بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين فروردين

امروز روز فوق العاده اي برايتان خواهد بود. تلفني به شما مي شود كه اصلا انتظارش را نداشته ايد. او خبرهايي را به گوش تان خواهد رساند كه از خوشحالي سر از پا نمي شناسيد. شايد بد نباشد اطلاعات بيشتري در مورد آن به دست آوريد سپس وارد عمل شويد. از آنجا كه رابطه ميان شما و او كمي شكراب شده است، بهتر است با يك هديه او را سورپرايز كنيد و به تمام دلخوري هايتان پايان دهيد. زندگي كوتاه است، از آن نهايت لذت را ببريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين ارديبهشت

تصميمات مهمي است كه امروز بايد آنها را به سرانجام برسانيد يا حتي قدم هاي اول را كه بسيار مهم اند، محكم برداريد. قبل از هر تصميم گيري ذهن تان را از مسائل مختلف خالي كنيد تا بتوانيد تمركز كامل داشته باشيد. اشتباه در اين راه جبران ناپذير است. اگر ميان شما و شريك زندگي تان اختلاف افتاده، امروز بهترين زمان است كه قدم پيش بگذاريد. اگر اشتباه از شما بوده، با يك معذرت خواهي به تمام دلخوري ها پايان دهيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين خرداد

نگراني شما در مورد گذشته تان، بي مورد است زيرا اتفاقي است كه تمام شده است. با فكر كردن و تجزيه و تحليل كردن آن تنها خودتان را آزار مي دهيد. بهتر است به فكر روزهاي پيش رو باشيد و زمان حال خود را فداي گذشته تان نكنيد. يك مسافرت مي تواند ذهن شما را از هر چيزي خالي و در نتيجه شما را براي اتفاقات خوب آينده آماده كند. به حساب بانكي هاي خود نگاهي بياندازيد زيرا اخيرا از آنها غافل شده ايد. با يك برنامه ريزي درست مي توانيد آن مقدار پولي را كه بدان احتياج داريد، ذخيره كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين تير

امروز روحيه خوبي نداريد. شايد فكر كنيد كه دوستان تان در اين شرايط تنهايتان گذاشته اند اما اين هم تصورات غلط ذهن شماست. اخيرا به دليل سختي هايي كه پشت سر گذاشتيد، كمي دل نازك شده ايد. سعي كنيد كمي از دورمرگي هايتان دور بمانيد و به خودتان استراحت دهيد. طبيعت مي تواند يك منبع انرژي برايتان باشد و حالتان را بهبود بخشد. امروز دوستي با شما تماس مي گيرد و شما را دعوت مي كند. دعوت او را بپذيريد زيرا لحظات خوشي را در كنار آن تجربه خواهيد كرد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين مرداد

امروز كارهاي زيادي رو سرتان ريخته و اطرافيان تان از شما انتظار زيادي دارند كه اين موضوع نيز شما را عصبي كرده است. بهتر است در خانه نمانيد. خودتان را به يك ناهار يا شام خوشمزه دعوت كنيد يا به خريد برويد. خواب كامل هم مي تواند حالتان را سر جايش بياورد. اما اين را هم يادآوري كنيم كه هيچ چيز ارزش ندارد كه شما خودتان را برايش قرباني كنيد. آرامش ذهن شما مهمترين اولويت زندگي تان است. در انتهاي شب دوستي سراغ تان را مي گيرد كه انتظارش را نداريد. همين موضوع در تغيير روحيه تان موثر است.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين شهريور

امروز سرتان به نسبت شلوغ است. از يك طرفي راهي كه در پيش گرفته ايد درست است زيرا همين حالا زمان تلاش است و اگر فرصت هايتان را از دست بدهيد، هيچ جوره جبران نمي شود. از طرف ديگر هم بايد به سلامت خود اهميت دهيد. شايد حال زمان خوبي براي ايستادن و استراحت كردن نباشد اما خوشي هاي كوچك هم مي تواند در تغيير روحيه تان موثر باشد. از مواد غذايي مصرفي خود اطمينان حاصل كنيد تا انرژي مورد نياز را برايتان فراهم كند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين مهر

اگرچه خيالتان از بابت قدم هايي كه برداشته ايد راحت است اما حواستان به شرايط اطراف تان باشد زيرا ممكن است با يك طوفان همه آرزوهايتان نقش بر آب شود. به دنبال يك رابطه اي رمانتيك مي گرديد. منتظر نباشيد كه فردي اين خواسته شما را برآورده كند، شما خودتان بايد سعي كنيد آنچه دلتان مي خواهد را به دست آوريد. احساسات خود را آزادانه تر بيان كنيد تا اطرافيان هم از راز دلتان باخبر شوند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين آبان

امروز فردي را مي بينيد كه دوست داريد با او ارتباطي نزديكي برقرار كنيد. اما بهتر است در اين كار عجله نكنيد. به فكر انجام كاري هستيد اما در انجام آن ترديد داريد. براي رهايي از ترديدتان با خانواده خود مشورت كنيد تا ديدگاه هاي ديگري نيز به رويتان گشوده شود و با ديدي باز بتوانيد بهترين تصميم را بگيريد. با يكي از نزديكان تان جروبحث كرده ايد، امروز تمام دلخوري هايتان از بين مي رود. سعي كنيد كه گذشته را به دست فراموشي بسپاريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين آذر

امروز ممكن است از كارهايتان كمي عقب بمانيد و همه را با كمي تاخير انجام دهيد. اما نگذاريد اين موضوع شما را نگران كند و بر روند كارهايتان تاثير گذار باشد. از آنجا كه هدف شما بلند مدت است، تاثيري منفي بر كارهايتان نخواهد گذاشت. اگر مسائل مالي ذهن تان را درگير كرده اند، بهتر است كمي از خوشي هايتان بزنيد و پول بيشتري ذخيره كنيد. مجبوريد كه از ميان دو راه يكي را انتخاب كنيد پس تمركزتان را در حال حاضر بر اين موضوع بگذاريد تا به اشتباه نرويد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين دي

سر موضوعي با دوستان يا همكاران تان دچار اختلاف نظر شده ايد، توضيحات شما نيز آنها را متقاعد نمي كند. بهتر است به جاي ادامه اين بحث، سعي كنيد بار ديگر به كارهايي كه خود كرده ايد فكر كنيد. شايد اين بار حق با آنها باشد. سعي داريد اشتباهي را كه در روابط عاطفي خود مرتكب شده ايد، تكرار نكنيد. از اين كه مدام به بن بست مي خوريد، خسته شده ايد اما نگران نباشيد، به زودي زندگي شما در مسير تازه اي حركت خواهد كرد و شما نيز به هدف تان خواهيد رسيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين بهمن

اتفاقي برايتان افتاده كه سعي كنيد خيلي ذهن تان را درگير نكنيد زيرا دليل خاصي براي آن وجود ندارد. اين حالت شما به دليل استرسي است كه اخيرا تجربه كرده ايد. سخت نگيريد تا همه چيز به شرايط عادي خود باز گردد. امروز را استراحت كنيد و از فردا كارهاي روزمره تان را از سر بگيريد. دوستي در انتظار خبري از شماست. شما نيز اين را مي دانيد اما در اعمال آن درنگ مي كنيد. پيشنهاد ما اين است كه هر چه سريع تر با او تماس بگيريد زيرا بعضي چيزها قابل جبران نيستند.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه چهارشنبه 98/3/15مخصوص متولدين اسفند

مسائل عاطفي تان امروز خيلي خوب پيش نمي رود. ممكن است حتي اتفاقات اطراف تان حسادت شما نسبت به شريك زندگي تان برانگيزد. اما واقعيت اين است كه اتفاقات آنطور كه شما مي بينيد، نيستند. با كنترل احساسات و تمركز بيشتر مي توانيد به حقايق پي ببريد. فقط دست از پيش داوري برداريد و صبور باشيد. به زودي مسافرتي در پيش داريد كه هيجان زيادي را به زندگي تان مي آورد و حتي تاثيرش را تا مدت ها پس از آن نيز خواهد گذاشت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1020
  • بازدید ماه : 1315
  • بازدید سال : 2800
  • بازدید کلی : 64056
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی