loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 270
11 زمان : 1399:2

فال روز يكشنبه 22 ارديبهشت 1398

فال روزانه ، فال چيني

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين فروردين ماه

از كساني كه سعي دارند شما را به برخي از فرقه ها يا جماعت هاي مذهبي و كارهاي متفاوت سوق دهند، دوري كنيد. در طول امروز، مي توانيد شخصي مطابق با روياهاي خود را ملاقات كنيد؛ و اگر متاهل هستيد، ممكن است روابط شما كمي دچار مشكل و تنش شود، با صحبت كردن و كنترل آرامش همه چيز را سر و سامان دهيد.

براي سلامتي خود، مصرف شكر و غذاهاي چرب را محدود و يا حتي قطع كنيد. اگر شما يك كارمند مستقل هستيد، اين روزها شانس زيادي براي افزايش حقوق و ارتقاي شغلي خواهيد داشت.

امروز، يك روز عالي براي بازيكردن، لذت بردن از يك وعده غذايي خوب، و دور همي و خنديدن با دوستانتان است. براي شناخت كسي كه به تازگي با او آشنا شده ايد، زمان زيادي را صرف كنيد و بي گدار به آب نزنيد و عجله اي تصميم نگيريد.

فال روزانه
فال روزانه
فال روزانه براي متولدين ارديبهشت ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين ارديبهشت ماه

مراقب برخي از رفتار دوستانتان باشيد و به آنها اختيار كامل ندهيد و تفاوت دوست و دشمن خود را از يكديگر تشخيص دهيد. جاه طلبي بيش از حد شما ممكن است گاهي اوقات منجر به شكست شود.

براي روزهاي سخت نياز به دوست ها و همدردي هايي داريد كه بايد معاشرت خود را با آنها از سر بگيريد، به خصوص دووستان باوفاي قديمي كه ديگر تكرار نخواهند شد.

اين روزها زمان خوبي براي سرمايه گذاري و ايجاد كسب و كار با برخي افراد غريبه است، اما در اين باره بايد تمام جوانب لازم را در نظر بگيريد و بعد از تحقيقات كامل اقدام كنيد. ممكن است دچار ضعف كبد شويد، كه بايد غذاهاي چرب را از رژيم غذايي روزانه خود حذف كنيد.

اگر مجرد هستيد، در مورد شخص خاصي دچار سردرگمي شده ايد و شناخت او براي شما سخت است، در اين باره مشورت با مشاوره حرفه اي بهترين راهكار خواهد بود، در اين صورت مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه فردي كه به آن علاقه مند هستيد، در يك راستا و يك ذهنيت با شما قرار دارد.

فال روزانه براي متولدين خرداد ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين خرداد ماه

شما مي توانيد وكيل قدرتمندي براي منفعت كودكان, افراد مسن و يا حيوانات باشيد. زندگي اجتماعي شما در حال پيشرفت است و در اين باره تحسين مي شويد.

با تيزهوشي حرفه اي خود مي توانيد چيزهاي زيادي را درك كنيد، كه قبلاً براي شما غيرقابل نفوذ به نظر مي رسيد. مي توانيد انتظار داشته باشيد كه زمان خوبي را با كسي سپري كنيد كه گنجينه هاي محبت خود را برايتان آشكار خواهد كرد.

امروز به شما يك فرصت مالي عالي مي دهد، بنابراين مي توانيد بدون اينكه بودجه خود را به خطر بياندازد، يك ولخرجي معمولي داشته باشيد و بعد از مدت ها از آن لذت ببريد.

صحبت كردن به بهبود بخشيدن ديدگاهتان كمك مي كنند. اگر شما هنوز در تعطيلات هستيد، لحظه خوبي است تا حداكثر زمان استراحتتان را داشته باشيد.

در سطح حرفه اي، شما بالا را هدف قرار داده ايد و در انجام اين كار عالي خواهيد بود.

فال روزانه براي متولدين تير ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين تير ماه

شما بايد انتظار برخي از مشكلات از طرف فرزندان و والدين خود را داشته باشيد، اما بايد رفتارتان را كنترل كنيد و بهترين عملكرد را انجام دهيد و از واكنش هاي احتمالي و بدون فكر اجتناب كنيد. سعي كنيد در معاملاتي كه انجام مي دهيد، قبل از هرگونه امضايي جوانب لازم را در نظر بگيريد و آخرين حرف را در معاملات داشته باشيد.

در برابر سخاوتمندي هاي تان فروتن باشيد و ريا نكنيد. آموزش فرزندانتان را به همسرتان بسپاريد و خود در كنار از او حمايت كنيد. شما ممكن است غير قابل پيش بيني باشيد و اين ديگران را به اشتباه بيندازد و شما را دست كم ميگيرند.

احساسات فوق العاده شما به هر چيزي باعث مي شود آن را بروز دهيد و در دل نگهداريد. اگر مجرد هستيد،عشق در يك نگاه برايتان اتفاق مي افتد و مي توانيد نيمه گمشدتان را پيدا كنيد.

فال روزانه براي متولدين مرداد ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين مرداد ماه

افكار مثبت و اميدوار كننده به مغز شما كمك مي كند. روزانه چيزهايي را كه در موردشان خوشحال هستيد به ذهن بياوريد و آنها را بنويسيد و سپس روي همه تمركز كنيد، خدا را بابت داشتن آنها شكر كنيد. هر چه بيشتر به سمت مثبت مسائل نگاه كنيد، بهتر است.

كمي انعطاف پذيرتر باشيد و صداقتتان را نسبت به اطرافيانتان بيشتر كنيد. اگر فكر مي كنيد در برخورد با يك فردي دچار مشكل ميشويد، ابتدا مطمئن شويد كه بيش از حد واكنش نشان نمي دهيد، سپس به آنچه بايد بگوييد فكر كنيد.

شما مي توانيد انتظار لذت عميقي را داشته باشيد.

خوشحال خواهيد شد، چون مي دانيد كه از طرف كسي كه ارزش تحسين و ستايش برايتان دارد، تحسين مي شويد و شما هم اين صفات بزرگواري و جوانمردي را تحسين مي كنيد. از نظر روان شناسي، در معرض تغييرات سريع خلق و خوي مثبت قرار خواهيد داشت.

فال روزانه براي متولدين شهريور ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين شهريور ماه

بحث هايي را كه ممكن است منجر به اختلافات شود، شروع نكنيد و به آنها دامن نزنيد، زيرا روحيه كنوني شما به گونه اي است كه ممكن است واكنش خوبي را از خود بروز ندهيد.

در كار، فعاليت خود را كم كنيد و بيشتر به سلامتيتان فكر و توجه كنيد. ممكن است كه دچار مسموميت غذايي شويد، بيشتر به خوراكتان اهميت دهيد.

بسيار ضروري است كه هزينه هاي خود را كنترل كنيد، كه در غير اين صورت يك طوفان مالي برايتان رخ مي دهد. امروز، يك روز خوب و مناسب براي تماس با افرادي است كه به بهبود وضع مالي شما كمك خواهند كرد.

روشي ساده و محافظه كارانه را در حرفه تان اعمال كنيد كه بهترين روند است. به اندازه كافي بخوابيد و استراحت كنيد كه اين نگرش شما را تا حد زيادي بهبود خواهد بخشيد.

فال روزانه براي متولدين مهر ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين مهر ماه

نياز به احساس امنيت و خوشبختي بدان معني است كه شما هر كاري را كه براي برقراري رابطه يا دوستي انجام مي دهيد به بهترين نحو ممكن پيش برود.

حس مسئوليت نسبت به خانواده مي تواند براي مسئوليت پذيري و حال دلتان عالي باشد. تلاش براي داشتن يك روز عالي مثمره ثمر خواهد بود.

براي مبارزه با عفونت هاي دستگاه ادراري حتما به پزشك متخصص مراجعه كنيد. از زندگي فعلي خود و اطرافيانتان غافل نشويد و هر كاري كه از دستان بر مي آيد را انجام دهيد.

تغييرات مثبتي در زندگي حرفه اي خود خواهيد داشت و پول خوبي را بدست مي آوريد. زندگي عاطفي شما حفظ خواهد شد و به بهترين شكل پيش مي رود.

وضعيت اجتماعي شما مورد توجه قرار خواهد گرفت، به ويژه اگر شما يك كار هنري يا تجاري انجام مي دهيد.

فال روزانه براي متولدين آبان ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين آبان ماه

سعي كنيد كه درباره بروز احساساتتان صادق باشيد، انجام اين كار مي تواند شما را از يك وضعيت بسيار استرس زا دور كند. زمان بيشتري را صرف مرتب سازي و سازماندهي كردن دنياي خود كنيد. اينكار مي تواند احساس خوبي به شما بدهد كه چيزهايي كه ديگر استفاده نمي كنيد را رها كنيد و دور بريزيد.

عشق به موقع خواهد رسيد تا شما را تسلي دهد و حال دلتان را خوب كند. لذت هاي قلبي و احساسي به شما وعده داده مي شود.

ايده هاي خوبي براي داشتن ثروت خواهيد داشت، سريعتر آنها را به مرحله اجرايي برسانيد. خود را بيش از حد خودخواه نشان ندهيد ، زيرا بعداً پشيمان خواهيد شد.

روند منفي و فروپاشي خود را رها كنيد، به افكار تيره تان بال و پر ندهيد تا بتوانيد مشكلاتتان را حل كنيد. امروز، يك روز خوب براي اعتماد به الهامات درونيتان است.

فرصتي براي زوج هاي متعهد است تا به يادبياورند چه چيزي از همه مهم تر است و به زندگيشان شور و عشق دهند.

فال روزانه براي متولدين آذر ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين آذر ماه

شما نياز به يك دوست صميمي و نزديك و شنونده داريد، تا به حرفهايتان با دل و جان گوش دهد. ممكن است كه يك بازي يا كار ناعادلانه شما را ناراحت كند، قبل از اينكه در اين باره واكنش نشان دهيد، ابتدا تمام حقايق را در نظر بگيريد.

با تضعيف روحيه و وارد كردن افكار منفي به ذهنتان شجاعت خود را براي حفظ آرزوها و رسيدن به اهداف تان از دست ميدهيد، سعي كنيد كه آنها را دور كنيد و مثبت ها را جايگزين نماييد.

امروز ممكن است دچار برخي مشكلات و چالش هاي مالي شويد، كه استرس را در محل كارتان چندين برابر كند، بهتر است كه صبوري كنيد و با توكل به خداوند براي حل آن اقدام نماييد، در اين بين فقط فراموش نكنيد كه از افراد متخصص مشاوره بگيريد و از تجربيات آنها استفاده نماييد.

ممكن است كه اعتماد به نفس شما نياز به تقويت داشته باشد، تا بتوانيد مانند هميشه كارها را به نحو احسنت مديريت كنيد.

هر چيزي كه در رابطه با امور مالي و سرمايه گذاري و معاملات جديد برايتان اتفاق افتاد، را با دقت بررسي كنيد و سپس انجامش دهيد. اين كار شما را از درگيري هاي مالي پيش بيني نشده دور نگه مي دارد.

امروز هم مانند هميشه سعي بر رسيدگي به خود و سلامتيتان داشته باشيد، كه از همه چيز مهم تر خواهد بود.

فال روزانه براي متولدين دي ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين دي ماه

بهترين استفاده از انرژي امروز اين است كه خود را وارد فعاليت هاي گروهي يا داوطلبانه كنيد تا به شخص ديگري كمك كنيد. تمام هوس هايتان را به فرزندان يا همسر خود را تحمل نكنيد.

شايد امروز به اندازه كافي خوش شانس باشيد، كه منزلي را پيدا كنيد كه كاملاً مناسب شماست. بايد سعي كنيد محكم تر باشيد و كارتان را درست انجام دهيد. برخي از ميگرن هاي شما ناشي از كار زياد يا استرس و فشار است.

اگر در يك رابطه، ناراضي و يا مجرد هستيد، به جاي گوش دادن به حس مشترك خود، مي توانيد به تنهايي واكنش نشان دهيد. و درباره كسي كه مورد علاقتان است، بيشتر تحقيق و فكر كنيد.

هيچ فردي نمي تواند مشكلات شما را حل كند، جز خود شما كه بايد از دل و جان چيزي را بخواهيد. بر توسعه حس شخصي خود اعتماد كنيد و اعتماد به نفس خودتان را بيشتر كنيد.

شما خطر ابتلا به اضافه وزن را داريد، بيشتر مراقب خورد و خوراك و ورزش كردنتان باشيد. در مسائل مربوط به مواد غذاييبسيار سختگير باشيد و مراقب چربي و شكر مصرفي خودتان باشيد.

سعي نكنيد با وسايل غير قانوني كار خود را حل كنيد:شما مي توانيد خود را در برابر عدالت ببينيد.

فال روزانه براي متولدين بهمن ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين بهمن ماه

شما عملاً هيچ مشكل بزرگي براي حل كردن نداريد و از اين بابت بايد خداوند را شكرگزار باشيد. با امواج شانس در پول درآوردن سر و كار خواهيد داشت.

در محل كار، تلاش هاي گذشته شما در نهايت ثمر مي دهند، اما بايد از خودتان در برابر مردم حسود دفاع كنيد. در دوستي،پول زيادي از دست خواهيد داد و چيزهاي بسيار خوبي را دريافت خواهيد كرد.

اگر قبلاً براي يك ماجراجويي بزرگ پس انداز نكرده بوديد، از امروز شروع كنيد. اعتماد كنيد كه راهي براي مديريت درآمد و بدهي هاي خود پيدا كنيد به طوري كه قبوضتان را پرداخت كنيد. و بتوانيد پس انداز نيز داشته باشيد.

امروز حالت بسيار خوبي نخواهيد داشت و سعي نخواهيد كرد كه آن را پنهان كنيد و اطرافيانتان متوجه آن خواهد شد و نكرانتان هستند. بدون ترديد از شر يك دردسر بزرگ خلاص مي شويد.

فال روزانه براي متولدين اسفند ماه در روز 22 ارديبهشت 1398

- فال روزانه در روز 22 ارديبهشت 1398 براي متولدين اسفند ماه

به دست آوردن آنچه كه مي خواهيد، مي تواند تمام جذابيت و تخيل خود را به نمايش بگذارد و شما از آن لذت خواهيد برد. اگر متاهل هستيد، كشف برخي از ويژگي هاي شگفت انگيز همسرتان باعث ميشود كه بيش از پيش از او قدرداني كنيد و باعث مستحكم تر شدن زندگيتان ميشود.

بايد مدتي پشت كار و تلاشتان را افزايش دهيد تا به تمام وظايف حرفه اي ، مسئوليت هاي خانوادگي و پروژه هاي نيمه تمامتان رسيدگي كنيد. هر چقدر نسبت به ديگران بخشش بيشتري داشته باشيد، احساس شادي و خرسندي بيشتري را تجربه خواهيد كرد.

ممكن است كه امروز در معرض محدوديت هاي مالي قرار بگيريد، اما با درايتي كه بيش از اين داشته ايد و پس انداز ها و سرمايه گذاري هاي كه از قبل داشته ايد، مانع گسترش آن ميشويد. ياد بگيريد كه گاهي اوقات مسائل را رها كنيد. بدين معنا كه به هر مسئله اي دائما گره نخوريد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 61
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1047
  • بازدید ماه : 1342
  • بازدید سال : 2827
  • بازدید کلی : 64083
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی