loading...

فال روزانه

فال روزانه فال سرنوشت فال واقعي فال انبيا فال چاي فال قهوه فال چوب فال شمع فال حافظ عشقي

بازدید : 297
11 زمان : 1399:2

فال روزانه يكشنبه 9 تير 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/4/9

دوست عزيزي كه 9 تير به دنيا آمده اي، تولدت مبارك!

امسال در محل كارتان مورد توجه و احترام همكاران و كارفرمايان خود خواهيد بود، اما نبايد اجازه دهيد اين رفتار آنها باعث غرور و خودبيني شما بشود و نسبت به مسئوليت هاي خود كم توجهي كنيد. فرصت هاي شغلي تازه اي براي بيكارها به وجود خواهند آمد و آنهايي كه در حال حاضر مشغول به كار هستند هم بايد انتظار افزايش مسئوليت ها و در نتيجه بيشتر شدن درآمد خود را داشته باشند. سرمايه گذاري در زمينه املاك منافع زيادي را در دراز مدت برايتان به همراه خواهد داشت. سفرهاي كوتاه مدت كاري علاوه بر سود زيادي كه برايتان به همراه خواهند داشت برايتان خيلي هم لذت بخش خواهند بود و روابط حرفه اي و همچنين دوستي هاي جديدي را در خلال اين سفرها آغاز خواهيد كرد. يك رابطه عاشقانه غير منتظره به ما اعتماد به نفس تازه اي خواهد بخشيد و شور و هيجان بيشتري را وارد زندگيتان خواهد نمود. آنهايي كه بچه دارند مي توانند در انتظار خبرهاي خوبي در رابطه با فرزندان خود باشند. سعي كنيد نسبت به سلامت والدين خود توجه بيشتري داشته باشيد و براي آنها وقت بگذاريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين فروردين

شما سعي داريد امروز به خودتان استراحتي داده و مديريت اضاع را به ديگران بسپاريد، اما انگار آنها حتي از گرفتن كوچكترين تصميم ها هم عاجز هستند، كمي به آنها وقت بدهيد. اين طور به نظر مي رسد كه نتيجه اي كه داريد به دست مي آوريد در مقايسه با اين همه پشتكار و تلاشي كه شما داريد مي كنيد خيلي كمتر است. ولي خوشبختانه اين همه اراده و پشتكاري كه از خودتان نشان مي دهد اوضاع را با قدرتي جادويي به نفع شما تغيير خواهد داد و موفقيت هاي زيادي را به زودي تجربه خواهيد كرد. اگر كمي از سرعتتان كم كرده و قبل از ادامه دادن به آنچه در قدم بعدي بايد انجام شود فكر كنيد نتيجه اي فوق العاده به دست خواهيد آورد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين ارديبهشت

امروز بايد با احتياط زيادي پيش برويد و به يك باره بيش از اندازه افشاگري نكنيد. اگر در اوج مثبت انديشي ساده انگارانه به يكباره رازهاي بسياري كه از آنها آگاه هستيد را به زبان بياوريد، ممكن است به رابطه اي كه براي شما از اهميتي ويژه برخوردار است صدماتي جبران ناپذير وارد كنيد. وابستگي هاي محكم عاطفي و مهرباني شما كمك خواهند كرد كه چالش ها و مشكلاتي كه بين شما و نزديكانتان بوده اند را فراموش كرده و در كنار آنها روزي لذت بخش و خاطره انگيز را تجربه كنيد. البته بايد مواظب باشيد كه فقط براي حفظ صلح و آرامش با هر چيزي كه ديگران مي گويند موافقت نكنيد. مشخص كردن حد و مرزها بيش از تسليم و كوتاه آمدن بي دليل براي شما احترام به همراه خواهد داشت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين خرداد

امروز شايد بتوانيد بالاخره راه حلي براي مشكلاتي كه بين شما و كسي كه به نظر مي رسد با تك تك حركات شما مخالف است پيدا كنيد. شايد در ابتدا برايتان سخت باشد كه او را از سر راه خود برداريد، ولي نشان دادن توانايي هايي كه تا به حال از ديد اين فرد مخالف مخفي باقي مانده اند به شما كمك مي كند تا او را از سر راه كنار بزنيد و كاري كه مي خواهيد را انجام دهيد. در هر صورت يادتان باشد كه حتي در بهترين شرايط هم ممكن است ناگهان با برخي مشكلات مواجه شويد، ولي كافيست با نگرشي مثبت و سالم پيش برويد تا اين وضعيت را خيلي راحت پشت سر بگذاريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين تير

امروز جذابيت هميشگيتان در اوج خود قرار دارد و خيلي راحت مي توانيد ديگران را قانع كنيد، مخصوصا اگر ملايمت لازم را در رويكردتان داشته باشيد جواب بهتري خواهيد گرفت. اگر در موقعيتي قرار گرفتيد كه مجبور شديد انتظارات خود را پايين بياوريد ناراحت نشويد، زيرا پاداش مادي يا معنوي بزرگتري از جاي ديگري دريافت خواهيد كد كه آن را جبران خواهد كرد. در انتظار بهترين ها براي خودتان باشيد ولي خود را براي بدترين شرايط هم آماده كنيد تا اگر مشكل كوچكي برايتان پيش آمد آمادگي لازم را براي آن داشته باشيد و در نهايت به بهترين نتايج ممكن برسيد. سعي كنيد بين نياز امروزتان به تنهايي و همچنين نياز به بودن در كنار ديگران تعادل برقرار كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين مرداد

خوشبختانه در حال حاضر دنبال كردن تجربه هاي تازه برايتان نتيجه بخش خواهد بود، ولي به شرط آن كه زياده روي نكنيد و پايتان را از حد خود فراتر نگذاريد. اگر به دنبال غيرممكن ها باشيد مسلما دچار نا اميدي خواهيد شد. پيش از آن كه پروژه جديدي را شروع كنيد همه جوانب را در نظر بگيريد، شايد همين كارهايي كه فعلا در دست اقدام داريد آنقدر وقت و انرژي از شما بگيرند كه ديگر تواني براي كار ديگري هر چند ساده، در وجودتان باقي نماند. امروز اولويت هايتان را بر اساس نيازهاي خودتان تعيين كنيد و نه انتظارات ديگران. هيچ دليلي وجود ندارد كه شما بخواهيد تصميم هايتان را براي كسي توجيه كنيد، اولويت اصلي خودتان هستيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين شهريور

به زودي افزايش حقوق يا ارتقاي سمتي كه مدتها در انتظارش بوده ايد را دريافت خواهيد كرد، شايد آنچه به دست مي آوريد دقيقا همان چيزي نباشد كه انتظارش را داشته ايد، ولي همين كه پيشرفت داريد و در جا نمي زنيد خودش نشانه خيلي خوبي است. داشتن مداومت و پشتكار كليد موفقيت شما خواهد بود. شما گاهي مرز بين روياهايتان و واقعيت را گم مي كنيد، ولي خوشبختانه در حال حاضر بخت با شما يار است و اگر زود تسليم نشويد آنچه مي خواهيد را به دست خواهيد آورد. در اين كه شما فرد خيلي مغروري هستيد هيچ جاي شكي نيست، ولي گاهي بايد بخاطر عشقتان غرور را كنار گذاشته و براي به دست آوردن دل كسي كه دوست داريد پا پيش بگذاريد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين مهر

شما مهر ماهي ها به طور كلي در تصميم گيري مشكل داريد و هميشه با ترديد و دودلي دست و پنجه نرم مي كنيد، در حال حاضر هم ترجيح مي دهيد كه راه احتياط را در پيش بگيريد و امنيت خودتان را با ادامه دادن راهتان در مسيرهاي مطمئن و شناخته شده تأمين كنيد. وقتي با كسي هستيد كه مورد اعتمادتان است لزومي ندارد كه گارد دفاعي به خودتان بگيريد، سپرتان را به زمين بيندازيد تا از ساعاتي لذت بخش و تجربه هايي خوشايند لذت ببريد. اگر كارهايي در خانه هستند كه چند وقتي است پشت گوش انداخته ايد امروز فرصت خوبي است تا آنها را انجام دهيد و خيال خودتان و بقيه را راحت كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين ابان

به دست آوردن آنچه مي خواهيد در حال حاضر خيلي نزديك تر از آن چيزي است كه شما تشخيص مي دهيد، پس حتي به تسليم شدن فكر هم نكنيد. با وجود اين كه شما همين حالا هم در تلاش هستيد كه كارهايتان را اولويت بندي كنيد، بايد در نظر داشته باشيد كه در شرايط فعلي بايد اهداف حرفه اي براي شما پيش از هر چيز ديگري قرار بگيرند. امروز به لطف شرايط كيهاني موجود تلاش و پيگيري شما در كارها نتايج قابل لمسي را برايتان به همراه خواهد داشت. شايد نسبت به برخي خواسته هايتان بي ميل و دلسرد شده باشيد، ولي همين وضعيت تا زمان رسيدن به خواسته هايتان و احساس رضايت، صبوري لازم را به شما خواهد بخشيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين اذر

امروز وقتي در مورد طرح ها و پروژه هايتان با ديگران صحبت مي كنيد چشم هايشان از تعجب گرد خواهد شد، البته اين تعجب لزوما از روي تحسين نيست و ممكن است بيشتر به خاطر اين باشد كه فكر مي كنند يا عقلتان را از دست داده ايد و يا دروغ مي گوييد. اگر خودتان از كاري كه مي خواهيد انجام دهيد مطمئن هستيد اجازه ندهيد اين واكنش هاي آنها شما را از تصميمتان منصرف كنند. شما خيلي زود از كوره در مي رويد و نمي توانيد به راحتي خشمتان را كنترل كنيد، ولي امروز اين بي اعصاب بودن برايتان گران تمام خواهد شد، به ويژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد. هر وقت ديديد هوا پس است نفسي عميق كشيده و از يك تا ده يا حتي بيست بشماريد!

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين دي

روابط شما با ديگران همچنان نقش بسيار مهمي را در زندگي شما ايفا مي كنند، اما اگر امروز همه چيز با انتظارات بالايي كه شما داريد هماهنگ نباشد ممكن است كمي ناراحت و دلسرد بشويد. به ويژه در رابطه عاطفيتان با اين كه ساعت ها وقت صرف صحبت كردن با طرف مقابلتان و حل مشكلات خود كرده ايد هنوز پيچيده ترين مشكلات انگار دست نخورده مانده اند. اشتباه از هيچ كدام از شما نيست و فقط كمي وقت مي برد تا اين مسائل حل شوند، بهتر است كه فعلا ديگر بيخيال اين بحث شويد و ادامه آن را براي وقت ديگري بگذاريد. فعلا از روز تعطيل استفاده كرده و كمي خوش بگذرانيد و مشكلات را فراموش كنيد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين بهمن

اين كه مدام در مورد كارهايي كه مي خواهيد انجام بدهيد حرف بزنيد وقتي براي انجام اين كارها براي شما باقي نخواهد گذاشت. شما قصد داريد امروز كارهاي زياد را به انجام برسانيد و براي كارهايتان يك برنامه ريزي دقيق هم داريد، اما همه كارها خيلي بيشتر از آن چه انتظار داشته ايد طول خواهند كشيد و هر چقدر هم كه سخت تر تلاش كنيد فايده اي نخواهد داشت. كارهايي كه برايتان از اولويت بالاتري برخوردار هستند را انجام داده و بقيه كارها را به روز ديگري واگذار كنيد و خودتان را زياد اذيت نكنيد. امروز سعي كنيد كمي زودتر به رختخواب برويد، در غير اين صورت پس از يك تعطيلات طولاني فردا اصلا حال و حوصله اي براي كار كردن نخواهيد داشت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه يكشنبه 98/4/9 مخصوص متولدين اسفند

امروز از طرفي دلتان مي خواهد كه آخرين روز از تعطيلات را هم خوش بگذرانيد و در عالم خيال و روياهايتان فرو برويد و خوش باشيد، از طرف ديگر هم مي دانيد كه كارهاي زيادي در انتظارتان هستند كه پيش از پايان تعطيلات بايد انجام دهيد و با شانه خالي كردن از اين مسئوليت ها خودتان بيشتر از هر شخص ديگري ضرر خواهيد كرد. خوشبختانه شما در حال حاضر با داشتن نگرشي تازه و منطقي مي توانيد اهداف جاه طلبانه خود را با موفقيت دنبال كنيد. ديگران هم از شما حمايت مي كنند تا بتوانيد با كار گروهي به نتايج بهتري برسيد. اما سعي نكنيد يك شبه راه صد ساله را برويد زيرا شما قبلا هم اين روش را امتحان كرده و ديده ايد كه نتيجه مورد انتظارتان را براي شما به همراه نخواهد داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1029
  • بازدید ماه : 1324
  • بازدید سال : 2809
  • بازدید کلی : 64065
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی